DSQ
Elossa
Siis kisan voittajatiimihän on jo ihan selviö. Tuohon kisaanhan mennään pitämään hauskaa, sillä ei tarvitse edes haaveilla voitosta... :thumbup:
Aika kuivalta näyttää jään suhteen.Vkolle 12 on työn alla jääratakisa Pirkkalassa. Rata on lentokentän kupeessa. Olen aina ihmetellyt että mikä se "Motorspace" kyltti siinä on: nyt se selvisi!
Tarjous saatu, kisakuskeja keräillään, osa myös forumisteja...nyt on n. 10 kuskia jo kasassa.
Kuvaa ja rapoa seuraaa jos ja kun tapahtuma on ohi.
Tuolla on takavetoisista ajokokemus kantimillaan :ahem: Perä rinnalla vedetään niin että soi ja raikaa!
Sulla on vaan niin renkaita kuluttava ajotyyli :frank:Heh, kaksi rengasrikkoa KIC:ssä kahden kuukauden sisään. Tää on kyllä eräänlainen ennätys, mitä omalta tietopohjaltani voin sanoa...
Joo, mähän oon tunnettu siitä, kuinka rikkirepivää mun käytös on - sekä radalla että sen ulkopuolella.Sulla on vaan niin renkaita kuluttava ajotyyli :frank:
Onkos VM:stä ilmaista nettiversiota? Jos ei, niin :dunno:Uudessa Vauhdin Maailmassa on M Niemelän juttu siitä KiC:n 25h kisasta tammikuulta.
Oikein :thumbup:Onkos VM:stä ilmaista nettiversiota? Jos ei, niin eikun lehtiostoksille :thumbup:
*aikoo vedota "köyhä opiskelija"-korttiin*Oikein :thumbup:
Onko muunlaisiakin opiskelijakortteja?*aikoo vedota "köyhä opiskelija"-korttiin*
Riippuu ajattelutavasta!Onko muunlaisiakin opiskelijakortteja?
Hienoa että olet innostunut lajista ja osallistut rohkeasti kisoihin. Siitä se lähtee kun kokemusta karttuu :thumbup:Kirjoitellaas itsekin tänne kommenttia. Ensimmäistä kertaa kunnollisella ulkoradalla (paitsi kerran 10 vuotta sitten olin käynyt Lievestuoreella). Sain Racerilta etukäteen hyviä vinkkejä ja lisäksi katselin uteliaana Youtuben kierroksia.
Heti alusta asti oli selvää, että tässähän on kyse ihan eri hommasta kuin sisäratojen nysväämisessä.
Noilla ajoilla vauhtisi pitäisi riittää keskikastin taisteluun KKWCS:ssä (pl. sadetuuri). Siis sijat > 5.Kisan alussa 4. sijalta startannut ilmeisesti yritti ohitusta tms. epäonnistuneesti jonka seurauksena pääsin nousemaan ohi. Tämän jälkeen ajelin menemään rataa edelleen opetellen. Racerilta olin saanut taas aika-ajon jälkeen hieman vinkkejä. Kärkikolmikko meni menojaan ja luulin, että taaksekin oli tullut iso ero. Maalissa selvisi, että siellä oltiin koko ajan ihan lähellä. Peileille olisi ollut käyttöjä, olisin osannut hermoilla. Joka tapauksessa ajoin maaliin neljäntenä ja kisan nopein kierros oli 40.71.
Tämän harjoituksen jälkeen on huomattavasti helpompi lähteä ensi viikon KKWCS-kisaan. Jos käteni vain lakkaavat tärisemästä, niin uskoisin saavani tuota aikaakin vähän parannettua.
Jos keli on sama ens viikon pe, uskoisin että liki 40.00 pintaan koputtelet menemään. Tiimikaveri on oppimiskäyrällään hyvässä noususuhdanteessa :ahem:Tämän harjoituksen jälkeen on huomattavasti helpompi lähteä ensi viikon KKWCS-kisaan. Jos käteni vain lakkaavat tärisemästä, niin uskoisin saavani tuota aikaakin vähän parannettua.