Lisenssikuskina oleminen ei suinkaan tarkoita sitä, että olisi yhtään "amatöörejä" parempi. Toisin sanoen en jättäydy kilpailuista pois sen takia, että pelkäisin häviämistä. VM:n kisasta odotan hyvää sijoitusta, mutta en suinkaan voittoa.Niin, onhan se turpaanotto radalla aina noloa jos amatöörit vielä pieksee
Etenkin jos on lisenssikuski :thumbup:
:thumbup:*lisää löylyä*
Fysiikan lait on samat kaikille. Se tässä ainakin minua aina kiehtoo, saada se tunne ettei paljoa enempää olisi voinut vauhtia löytää lisää.Lisenssikuskina oleminen ei suinkaan tarkoita sitä, että olisi yhtään "amatöörejä" parempi. Toisin sanoen en jättäydy kilpailuista pois sen takia, että pelkäisin häviämistä. VM:n kisasta odotan hyvää sijoitusta, mutta en suinkaan voittoa.
No ei ole: en pysty millään radalla ajamaan yhtä lyhyttä linjaa kuin teikäläinen.Fysiikan lait on samat kaikille.
Ei ole. Mutta sehän tässä hauskaa on: oman kropan rajoitteita vastaan painaminen ja vaikeiden asioiden tekeminen. Mulle kartingissa suurin haaste on jaloista johtuva poljintyöskentelyn hankaluus. Rajat tulee vastaan joka kerta autossa istuessa, mutta yritetään huijata niistä ohi.Fysiikan lait on samat kaikille. Se tässä ainakin minua aina kiehtoo, saada se tunne ettei paljoa enempää olisi voinut vauhtia löytää lisää.
Oisin ollut nytkin muttaForssassa on autoissa hyvät poljinjatkeet. Kalliit oli mutta hintansa väärtti.
FW seuraavaan KKWCS Forssakisaan mukaan!
En ensinnäkään tiedä, miten tämä liittyy quotettamaasi pätkään, mutta eniveis...Fysiikan lait on samat kaikille. Se tässä ainakin minua aina kiehtoo, saada se tunne ettei paljoa enempää olisi voinut vauhtia löytää lisää.
Mulla toimii jalat suunnilleen samalla tarkkuudella kuin Alpulla aivot. Syntymävika. Siis mulla, Alpusta en tiedä.Ööö, onko kyse jostain kumulatiivisesta ongelmasta?
Eli ei vain perushitaudesta (vrt jakkues)?
Varma tieto on että Alpert on kyllä syntynyt.Mulla toimii jalat suunnilleen samalla tarkkuudella kuin Alpulla aivot. Syntymävika. Siis mulla, Alpusta en tiedä.
Onhan tuossa kilpailu siitä, ehtiikö vai ei. Toivotan onnea.Kyl kai. Tai kuluvathan nuo nivelet ihan hyvin. Olen ajatellut, että jos yli viidenviiden pääsee ilman keinolonkkia, niin se on hyvä se.
NYT muuten ollaan kyllä niin on-topicissa kuin vain voidaan.
Vaan jotenkuten niin, että lisenssi tai ei ni ei se mulle ainakaan merkkaa. Sen verran paljon itsekin ajellut, että kriittisesti vertaan ajamistani koviin kilpakumppaneihin. Joskus tyytyväinen, välillä en.En ensinnäkään tiedä, miten tämä liittyy quotettamaasi pätkään, mutta eniveis...
Siinä voi olla jotakuinkin varma ettei ero (mm. sun kohdalla) ajotaidoista tule.Se on kyllä suorastaan harmittavaa, kun tietää antaneensa radalla kaikkensa, ei löydä enää ajamisesta parantamisen varaa ja silti sijoitukset ovat ynnä muuta ja kärki sekunnin päässä. Näin loppui esimerkiksi mun SM-kilpailu-ura.
Isäukolle laitettiin toinen puoli pari vuotta sitten, mutta se oli jo 70 v.Kyl kai. Tai kuluvathan nuo nivelet ihan hyvin. Olen ajatellut, että jos yli viidenviiden pääsee ilman keinolonkkia, niin se on hyvä se.
NYT muuten ollaan kyllä niin on-topicissa kuin vain voidaan.