- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13766
Jooh, samoilla linjoilla että kärkipäähän Quiq suoraan menisi. Nähtäneen ensi kaudella kenties.Ulkoratakokemus + paino, veikkaan top3 kaanaa, muut ulkoradat top4 ellei paskin auto.
Jooh, samoilla linjoilla että kärkipäähän Quiq suoraan menisi. Nähtäneen ensi kaudella kenties.Ulkoratakokemus + paino, veikkaan top3 kaanaa, muut ulkoradat top4 ellei paskin auto.
Totta. Mutta säännöllisesti keskikastiin jääminen olisi iso yllätys monille. I´d say not gonna happen... ellei silloin sitten paina 85+Kaikki tuo on spekulatsionaatiota ennen ekaa Kvikin livekisaa. Paperilla ei kisoja voiteta.
Ei se nyt edelleenkään ole siitä "kantin kestämisestä" kiinni. Tai tietenkin jos tarkoitit sitä, kestävätkö kanttikivet mun ajolinjoja...Olis tosiaan ihan kiva nähdä kuinka Quick pärjää KKWCS kisassa kun on autotuurit ja kaikki pelissä? Kestääkö kantti tulla mukaan?
Enpä tiedä. Ovathan nuo Raket120-ajelut jääneet vähiin, mutta Malmin Fosareissa lähdön kolmossija on ihan kohtuukovaa valuuttaa. Ja siellä ajetaan luonnollisesti samanpainoisina, joten ajotaito ratkaisee.Forssassa ottais pataan ainakin 12-0 keskikastin kuskeillekin, koska rata on juoluheinän tasolla tuttu meille.
Olisi suunnitelmissa tosiaan kattella ensi kauden alusta, kuinka lähtee kulkemaan. VM:ssä otetaan hiukan ensituntumaa, mutta tulokaskausi siirtyy ainakin ensi vuodelle.Jooh, samoilla linjoilla että kärkipäähän Quiq suoraan menisi. Nähtäneen ensi kaudella kenties.
*alkaa ylensyödä saadakseen tekosyyn hitaudelleen*Mutta säännöllisesti keskikastiin jääminen olisi iso yllätys monille. I´d say not gonna happen... ellei silloin sitten paina 85+
Tohon sääntöön tullaan lisäämään vielä monta pykälää lisää pitääkseen sut erossa kärkipaikasta, jatka silti yrittämistä, haluun nähä kuinka monta sääntöä tuleeKoska ajoin sen kisassa.
Hitusen saatan hymähtää jos suomen finaali on ilman painoja, hitusen vaanIte suunnitelmissa mennä huomenna omalle kotiradalle ajamaan pari-kolme erää jos vaikka pääsisi kärkeenpäin listalla. Kiinnostaisi kyllä se finaali (ainakin tämän valtion) tasapainoilla ja tasaisilla autoilla..
Veikkaan että on painoilla, mutta voi hyvin olla etten siellä ole edes.Hitusen saatan hymähtää jos suomen finaali on ilman painoja, hitusen vaan
Niin ei tässä mikään ole varmaa vasta kun 9.6 jälkeen..Veikkaan että on painoilla, mutta voi hyvin olla etten siellä ole edes.
No niin ovatkin. SM-sarjan 9. sija ei kelpaa näytöksi, koska KKWCS:n taso on niin päätähuimaava... :thumbup:Quick: suuret puheet, näytöt toistaiseksi "nil".
Rekkasin vasta marraskuussa.Kaanaassa on hyvin tilaa, äijä messiin.
Ei taida olla missään autourheilusarjassa sellaista sääntöä että kisan voisi voittaa etukäteen paperilla?No niin ovatkin. SM-sarjan 9. sija ei kelpaa näytöksi, koska KKWCS:n taso on niin päätähuimaava... :thumbup:
Rekkasin vasta marraskuussa.
Kai mä vähän ajoinkin siinä SM-sarjassa...?Ei taida olla missään autourheilusarjassa sellaista sääntöä että kisan voisi voittaa etukäteen paperilla?
Olisihan se jossain määrin. Siis oikeat syyt osallistumattomuudellenihan ovat "on kaukana" ja "hinta".Mikä estää Monacon voittajaa, Canadan jo paalumiestä osallistumista Kaanaa KKWCS kisaan? Kenties KKWCS kärkiviisikko antaakin lättyyn ja takaa tulee vielä hanurimiehiäkin ohi? Se olis noloa se.
Ja vielä tästä pätkästä sen verran, että taas multa meni ohi...Monacon voittajaa, Canadan jo paalumiestä
Joo, sama pätee kaikkiin sisäratasarjoihin.Tässä sarjassa on tietty se hyväpuoli että oppii ajamaan myös paljon altavastaajan asemassa, oli sitten kyse painoerosta tai autojen eroista.
Sisäradalla eri maailma pitää toinen takana kuin ulkona, siihen viittasin, mutta totta tuokin. Lahdessa voitin paskalla autolla pelkän ajolinjan takia. Ulkona ei toimis noin radikaaleissa tilanteissa.Joo, sama pätee kaikkiin sisäratasarjoihin.
Edellisessä kuljettajalla taitaa olla suuremmat mahdollisuudet paikata auton heikkouksia.Jännällä tavalla suomen sm sarjassa merkkaa myös autot jonkin verran lopputulokseen, samoin kuten kkwcs:ssä!
Yksi sana: talous.Onkohan sitä jämsän kahtasataa osallistujaa rikottu vieläkää