Juu. Eilen tämä tarkennuspyyntö tapahtuikin, kun tarvitsin tietoa noihin omiin tilastojuttuihini.Ahas... Näemmä eilisiltana viimeksi editoitu sääntöjä, niin ei silmiin osunut.
Juu. Eilen tämä tarkennuspyyntö tapahtuikin, kun tarvitsin tietoa noihin omiin tilastojuttuihini.Ahas... Näemmä eilisiltana viimeksi editoitu sääntöjä, niin ei silmiin osunut.
Mun pisteet on VÄÄRIN LASKETTU! LISÄÄ PISTEITÄ MULLE JA HETI!Toro Tampereelle Alpun puolikas
Jos hämppärit laittaa hameet korviin seuraavassa kisassa, niin Scuderia tulee vielä hätistelemään takaa!Pakko se on myöntää, että aikamoinen skaba tulee Livestrongin ja Hämeet Korville tiimien kesken.
Joo sijoittukaa vain siihen Jarkon ja Hämeitten väliin. :thumbup:Jos hämppärit laittaa hameet korviin seuraavassa kisassa, niin Scuderia tulee vielä hätistelemään takaa!
:ahem:
Mä sain viime kisasta 10 eikä 9. FL.Pisteetkin on päin vittua, kun väsyneenä noita taas kokosin.
Juu, Katotaan forssan jälkeen..Saisko tuonne ekaksi sarakkeeksi sijoitusnumeron nettopisteiden mukaan?
46 tullut kun 4/6 ajettu. Forssa III:sta tuli vaivaiset 4. PeePee meni nyt 6 pistettä edelle. Katsotaan josko tuo kääntyisi takaisin 2 seuraavan kisan aikana. Kausi on ollut pettymys, aina etukäteen toivoo... :dunno:Itse saan lopuista 6 kisasta noin 30-90 pistettä