KKWCS season 2009, round 1 / Suzukart GP

Örfil

Guest
Kyllä se selvää viikon päästä :ahem:

Ja salmiakkia sitten - kiitos :D

FO110K

Banned
Mitäs tämä lysti maksoikaan ja minne sen voi suorittaa?
hinta hyppii siellä 30-40€ tasolla, lopullinen hinta selkiää kun saadaan lopullinen pääluku selville, eli joudutte vielä ensi viikon ootteleen :)
laitan ensi vkl osallistujille privalla maksutiedot tulemaan, eli nou hätä :)

Örfil

Guest
19.3. -> 4.4. Mitä sä oot vetäny?
Katos, elelin koko ajan tossa kuun vikassa vkonlopussa. Mutta tässähän ehtii reenaamaan kaks täyttä viikkoa ekaa kisaan. Ja keskivartalo-KERS:istä saa vielä kilon lisää pois tohon mennessä :ahem:

Aion käydä ajamassa sellaiset 15-20 kertaa ennen ekaa kisaa :thumbup:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Aion käydä ajamassa sellaiset 15-20 kertaa ennen ekaa kisaa :thumbup:
Tottakai :thumbup:
Laskelmieni mukaan sellaiset 200e aiot panostaa vielä valmistautumiseen kisaan. Vilkaisitko kenties minun ja FO:n aikaeroakin ;) Ei sikäli, luulen että hän on kisapäivänä kilpailukykyisempi. Ja kai lauantaina on parempi pitokin...

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Firman ajoliput maksaa 5e/kpl eli ei nyt ihan kahta saturaista mene :)

Mutta jonkin verran joutuu maksamaan varikkomiehille, että mun renkaat käsitellään kisaan sillä radanpesuaineella, joka tekee niistä sikapitävät ;)

FO110K

Banned
Mutta jonkin verran joutuu maksamaan varikkomiehille, että mun renkaat käsitellään kisaan sillä radanpesuaineella, joka tekee niistä sikapitävät ;)
unohdin muuten sanoa että siellä on varikkomies vaihtunut, ex-duunikaveri nykyään niissä hommissa eli voipi olla ettei siitä lahjomisestakaan ole hyötyä enää ;)

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Hyvinkään lähistöltä olen minäkin lähdössä kohti Tamperetta ajelee, että jos joku siloin on vielä kyytiä vailla niin eiköhän järjestyne ainakin parille...

Örfil

Guest
Kävin ajamassa tänään ekat salatreenit suljetuin ovin. Viimeksi ajanut kauden päätöskisassa.

Liukasta oli ja se + talven lisäpainokertymä näkyi ikävä kyllä kellossa pahasti :nope:

Ei lohduttanut että oli siihen mennessä päivän nopeimmat vedot, kun oma paras jäi valovuoden päähän.

No, torstaina uudet treenit...tästä se lähtee - tittelin puolustus ;)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tulin juuri töistä... on se hassua kun lomautettuna pyydetään töihin, ja niitä on enempi kuin normisti...

Joo, RX, olen kanssa varma ettei silloin viikko sitten minkäänpainoinen robottikaan olisi mennyt 25,5, kun itse ajoin 26,5. Ei pahemmin muita asiakkaita. Ja KICssäkin Hesassa kisasunnuntain iltapäivän aika-ajojen aikana rata paranee noin sekunnin. Mielestäni yllättävän(kin) suuria eroja pidon tasossa eri aikoina vaikka rata sama.

Örfil

Guest
Aikani olivat eilen sitä luokkaa että tuskin edes ekalla kertaa ajoin noin surkeita aikoja.

Jotain hämärää oli radassa ja olosuhteissa. Eka auto meni siinä ekassa oikeassa jo pitkin seiniä, pitoa ei ollut laisinkaan :nope:

Ei hyvä alku :jaska:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Aikani olivat eilen sitä luokkaa että tuskin edes ekalla kertaa ajoin noin surkeita aikoja.

Jotain hämärää oli radassa ja olosuhteissa. Eka auto meni siinä ekassa oikeassa jo pitkin seiniä, pitoa ei ollut laisinkaan :nope:

Ei hyvä alku :jaska:
Kuulostaa ihan McLarenin testeiltä! Jussi suurissa ongelmissa ennen kauden alkua! Jääkö ihan hännille? :D

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
"Niin en usko että ihan hännille jää, emmätiä voihan toi vaan bluffiakin olla että sponssit kiertää kaukaa..."

Örfil

Guest
Sen verran totta spekuloinnissa että todella raskaalla kuormalla ollaan testeissä liikkeellä.

Diffuusorikin on liki kaksinkertainen entiseen verrattuna :D Liekö enää edes laillinen :thumbfh:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kokeile kanssa toodellaa kylmää löpöä. Niin minäkin tein, ja tehoa oli kuin ruotsinlaivassa.