Manseen en ole tulossa, mutta harkitsen vakavasti Myllypuron kisaan osallistumistaahaa, lähteekös Nipsu ajaan nyt kun sieltä niitä kimppakyytejäkin olis tulossa sieltä tännepäin?
Manseen en ole tulossa, mutta harkitsen vakavasti Myllypuron kisaan osallistumistaahaa, lähteekös Nipsu ajaan nyt kun sieltä niitä kimppakyytejäkin olis tulossa sieltä tännepäin?
Ja Forssaan tietenkin vielä sitä ennen myös! :ahem:Manseen en ole tulossa, mutta harkitsen vakavasti Myllypuron kisaan osallistumista
Tuskinpa jäät jalkoihin kuitenkaan.. Mäkin tulin viime vuonna näihin skaboihin tosi vähällä kokemuksella (about saman verran kuin sulla nyt, ja suoraan ulkoradalle) eivätkä muutkaan keltanokat ole käsittääkseni olleet mitään liikkuvia katastrofeja. Omaan ajoon keskittymällä ei ongelmia varmasti tule.Hitto joo.. porukka on harjoitellut ja on ihan pro-porukkaa.
Mulla on viimeisen kahden vuoden aikana ajo"kokemusta" n.15 min.( Ja sitä ennen 80-luvulla)
Ihan pelottaa että tulen kisaan vaan radan tukkeeksi ja aiheuttamaan turhaa pahennusta. :nope: Ois kait pitänyt edes kerran treenata ennen karting-möötteen tuloa.
Jos näyttää ekojen kierroksien jälkeen että olen vaaraksi kanssakilpailijoille niin heittäkää mut radalta pois kommentaattorin hommiin.
Ja muistetaanpas eräs Cabrera, joka muistaakseni tuli myös suht vähäisellä kokemuksella ja voitti Toijalan kisan! Ohitti vielä mukana olleen ulkopuolisen ihan oikean kilpa-ajajan!Tuskinpa jäät jalkoihin kuitenkaan.. Mäkin tulin viime vuonna näihin skaboihin tosi vähällä kokemuksella (about saman verran kuin sulla nyt, ja suoraan ulkoradalle) eivätkä muutkaan keltanokat ole käsittääkseni olleet mitään liikkuvia katastrofeja. Omaan ajoon keskittymällä ei ongelmia varmasti tule.
ei heitetä siellä kirvestä kankkulan kaivoon, kuskeja on joka lähtöön, se on KKWCS:n suola, jokaiselle löytyy yleensä kisakaveri, harva joutuu yksin ajeleenHitto joo.. porukka on harjoitellut ja on ihan pro-porukkaa.
Mulla on viimeisen kahden vuoden aikana ajo"kokemusta" n.15 min.( Ja sitä ennen 80-luvulla)
Ihan pelottaa että tulen kisaan vaan radan tukkeeksi ja aiheuttamaan turhaa pahennusta. :nope: Ois kait pitänyt edes kerran treenata ennen karting-möötteen tuloa.
Jos näyttää ekojen kierroksien jälkeen että olen vaaraksi kanssakilpailijoille niin heittäkää mut radalta pois kommentaattorin hommiin.
Ja ei olis menny musta ohi jos olisi ollut Brawn GP:n veroinen auto alla! Mutta olivat perskuta myyneet mulla hyvän ja luotettavan Mäklaaren Mersedesin!Ja muistetaanpas eräs Cabrera, joka muistaakseni tuli myös suht vähäisellä kokemuksella ja voitti Toijalan kisan! Ohitti vielä mukana olleen ulkopuolisen ihan oikean kilpa-ajajan!
Jos vielä kerkee, niin tässä olisi yksi viime hetken ilmottautuja.edit. niin ja kaikille tiedoksi, kirjottelen huomenna "laskut" kisasta (illalla todnäk) jotenka huomiseen asti on aikaa ilmoittautua vielä
jesh, toki! tervetuloa mukaan!Jos vielä kerkee, niin tässä olisi yksi viime hetken ilmottautuja.
Oijoi, nyt minun pitää kyllä heti kisan jälkeen lähteä ajamaan kotiopäin, eli jälkiturinoinnin kisatunaroinneistani joudun hoitamaan näin foorumin kautta.Mahdollisesti (aikaa lienee sen verran ajon jälkeen), mutta klo 17-17:30 paikkeilla pitäisi päästä ajamaan kotiopäin.
no kai sentään tulet aika-ajot seuraan keskustaan ennen kisaa?Oijoi, nyt minun pitää kyllä heti kisan jälkeen lähteä ajamaan kotiopäin, eli jälkiturinoinnin kisatunaroinneistani joudun hoitamaan näin foorumin kautta.
En luota ajotaitoihini Tampereen kaduilla kun oudompaa seutua... En vielä voi luvata mitään vaikka toki aika-ajojen näkeminen kiinnostaisi mutta ehdin kyllä nähdä a-ajot kotonakin :dunno:no kai sentään tulet aika-ajot seuraan keskustaan ennen kisaa?
no tuonne siperiaan on helppo löytää, jos tulet niin heitä privalla niin annan helpot ajo-ohjeet :ahem:En luota ajotaitoihini Tampereen kaduilla kun oudompaa seutua... En vielä voi luvata mitään vaikka toki aika-ajojen näkeminen kiinnostaisi mutta ehdin kyllä nähdä a-ajot kotonakin :dunno: