KKWCS season 2009, round 1 / Suzukart GP

Makkonen

Guest
Hitto joo.. porukka on harjoitellut ja on ihan pro-porukkaa.
Mulla on viimeisen kahden vuoden aikana ajo"kokemusta" n.15 min.( Ja sitä ennen 80-luvulla)
Ihan pelottaa että tulen kisaan vaan radan tukkeeksi ja aiheuttamaan turhaa pahennusta. :nope: Ois kait pitänyt edes kerran treenata ennen karting-möötteen tuloa.
Jos näyttää ekojen kierroksien jälkeen että olen vaaraksi kanssakilpailijoille niin heittäkää mut radalta pois kommentaattorin hommiin.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kaikki maksaneet ajaa, noi autot menee alle 50 km/h. Tuskin siellä kukaan "kävelyvauhtia" menee 10 sek./krs muita hitaammin :thumbup:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mulla on viimeisen kahden vuoden aikana ajo"kokemusta" n.15 min.( Ja sitä ennen 80-luvulla)
Ihan pelottaa että tulen kisaan vaan radan tukkeeksi ja aiheuttamaan turhaa pahennusta. :nope: Ois kait pitänyt edes kerran treenata ennen karting-möötteen tuloa.
Jos näyttää ekojen kierroksien jälkeen että olen vaaraksi kanssakilpailijoille niin heittäkää mut radalta pois kommentaattorin hommiin.
Tuskinpa jäät jalkoihin kuitenkaan.. Mäkin tulin viime vuonna näihin skaboihin tosi vähällä kokemuksella (about saman verran kuin sulla nyt, ja suoraan ulkoradalle) eivätkä muutkaan keltanokat ole käsittääkseni olleet mitään liikkuvia katastrofeja. Omaan ajoon keskittymällä ei ongelmia varmasti tule.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tuskinpa jäät jalkoihin kuitenkaan.. Mäkin tulin viime vuonna näihin skaboihin tosi vähällä kokemuksella (about saman verran kuin sulla nyt, ja suoraan ulkoradalle) eivätkä muutkaan keltanokat ole käsittääkseni olleet mitään liikkuvia katastrofeja. Omaan ajoon keskittymällä ei ongelmia varmasti tule.
Ja muistetaanpas eräs Cabrera, joka muistaakseni tuli myös suht vähäisellä kokemuksella ja voitti Toijalan kisan! Ohitti vielä mukana olleen ulkopuolisen ihan oikean kilpa-ajajan! :)

FO110K

Banned
ei heitetä siellä kirvestä kankkulan kaivoon, kuskeja on joka lähtöön, se on KKWCS:n suola, jokaiselle löytyy yleensä kisakaveri, harva joutuu yksin ajeleen :)
Eli mukaan vaan ja keskittymistä omaan ajoon, kokeneemmilta sit ennen kisaa vinkkejä ajolinjoista ja -tyylistä niin hyvin menee :)

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Ja muistetaanpas eräs Cabrera, joka muistaakseni tuli myös suht vähäisellä kokemuksella ja voitti Toijalan kisan! Ohitti vielä mukana olleen ulkopuolisen ihan oikean kilpa-ajajan! :)
Ja ei olis menny musta ohi jos olisi ollut Brawn GP:n veroinen auto alla! Mutta olivat perskuta myyneet mulla hyvän ja luotettavan Mäklaaren Mersedesin!

Mutta ehdottomasti kannattaa tulla mukaan, sijaa löytyy kyllä kaikille ja nopeasti ne taidot karttuvat. Varoitan kuitenkin, tähän jää koukkuun. ;)

Örfil

Guest
Tämän päiväisen testisession perusteella kisasta tulee melkoinen lottoarvonta: autojen renkaat alkaa olla ihan kuralla ja osalla ei voi ajaa pääsuoraa loppuun saakka kaasu pohjassa. Muuten pääsee antamaan pusun päätyseinän rengasvalleihin.

Autojen välillä saatiin follon kanssa pahimmillaan liki sekunnin eroja :(

Mutta tällä sitä saadaan "motorsporttia" aikaiseksi kun pakka menee kunnolla sekaisin. :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mites ne autot sitten menevät ja ajosessiot? Aika-ajojen hitaimmalle paalupaikan ajaneen auto vai ihanko arvalla pistetään vai?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse kanssa huomasin että varsinkin yksi auto ajamastani neljästä oli huonommalla pidolla olevilla renkailla. Mutta tää on vaan tätä, eikä ylivoimainenkaan kuski todennäköisesti voi kaikkia kisoja voittaa. Hyvä niin. Mainostan tähän väliin että Turun autot ovat keskinäiseltä tasaisuudeltaan erittäin hyvällä tasolla :)

FO110K

Banned
juu yhdyn edellisiin kommentteihin, eli pidon määrä vaihteli aika rajusti vaikka radalla itsessään alkoi olla jo pitoa suht mukavasti...
renkaat ilm. pääsyy, osassa oli tosi huonot gummit, ja kierrosajoissa tosiaan saatiin aikaan 0,5-1,0s välejä...
renkaat tuskin vaihtuu ennen kisaa, jotenka vähän tuuria tulee olemaan, mutta edelleen, nopea kuski ajaa siellä silti nopeasti välittämättä autosta, tosin huono kuski hyvällä autolla saattaa sitten pysyä kannassa kyllä :D

autojen vaihdosta sen verran että pidetään omalla porukalla huoli ettei tule kenellekään samaa autoa kahta kertaa.
nyt kun autot on identtisiä niin ei vedota siihen että jossain oli sopivampi penkki etc, vaan jokainen pitää huolen että eri numerolla ajaa eri sessioissa.
(samalla numerolla kisaamisesta lätkäistään sitten jälkikäteen sekuntteja lisää :D)

FO110K

Banned
Noniin, maksutiedot lähetetty privaviestillä kaikille kuskeille, tässä vielä viime päivinä hieman eli tuo pääluku,
2 perui ja 2 tuli, eli status quo, 17 kisaajaa matkassa :)
Kyselkää jos unohdin jotain, tai saa kysyä tietty muutenkin jos siltä tuntuu :)

edit. kun maksatte, niin muistakaahan laittaa vierstiin forum-nikki :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mahdollisesti (aikaa lienee sen verran ajon jälkeen), mutta klo 17-17:30 paikkeilla pitäisi päästä ajamaan kotiopäin.
Oijoi, nyt minun pitää kyllä heti kisan jälkeen lähteä ajamaan kotiopäin, eli jälkiturinoinnin kisatunaroinneistani joudun hoitamaan näin foorumin kautta.

FO110K

Banned
Oijoi, nyt minun pitää kyllä heti kisan jälkeen lähteä ajamaan kotiopäin, eli jälkiturinoinnin kisatunaroinneistani joudun hoitamaan näin foorumin kautta.
no kai sentään tulet aika-ajot seuraan keskustaan ennen kisaa? :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
no kai sentään tulet aika-ajot seuraan keskustaan ennen kisaa? :)
En luota ajotaitoihini Tampereen kaduilla kun oudompaa seutua... En vielä voi luvata mitään vaikka toki aika-ajojen näkeminen kiinnostaisi mutta ehdin kyllä nähdä a-ajot kotonakin :dunno:

FO110K

Banned
En luota ajotaitoihini Tampereen kaduilla kun oudompaa seutua... En vielä voi luvata mitään vaikka toki aika-ajojen näkeminen kiinnostaisi mutta ehdin kyllä nähdä a-ajot kotonakin :dunno:
no tuonne siperiaan on helppo löytää, jos tulet niin heitä privalla niin annan helpot ajo-ohjeet :ahem:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Oon sen kyllä kartastakin katsonut