Mä toivon lumimyrskyä jos toi mun nastapakko tulee voimaan!Itsehän voin vain kertoa toivovani sadekeliä lauantain kisaan
Mä toivon lumimyrskyä jos toi mun nastapakko tulee voimaan!Itsehän voin vain kertoa toivovani sadekeliä lauantain kisaan
Tulee muuten pitkä talvi ennen kevättä, jollei tulosta nyt tule!Saanen auttaa motivoinnissa, nyt on sit tultava tulosta.:alppu:...tai rupeen soittelee...
(ei turhan vakavasti...)
http://www.youtube.com/watch?v=2mP766rmrU4&feature=rec-HM-r2
Juu, tämän huomasin itseasiassa vasta Turun kisan aikana. Varsinkin ensimmäinen mutka oli sellainen, johon lopulta tajusin tempaista pienellä liikkeellä auton keulan mutkaa kohti ja sitten heti vastakäännöllä otin luistot minimiin. Tuntui ainakin nopealta, mutta tiedä sit.Mitä nyt noitten autojen viemisestä tulee mieleen tuolla, niin mahdollisimman pienin liikkein pitäisi autoa käännellä ja mutkissa pitäisi katsoa mahdollisimman lyhyttä linjaa. Wope voi selittää tarkemmin. Itsehän voin vain kertoa toivovani sadekeliä lauantain kisaan
Mä näin jo heti vapaissa harkoissa että sä ajat sen ekan mutkan päin vittua, mutta kostoksi en sanonut sulle mitään! Ihan hyvä, koska sen ansiosta varmaankin voitin sut.Juu, tämän huomasin itseasiassa vasta Turun kisan aikana. Varsinkin ensimmäinen mutka oli sellainen, johon lopulta tajusin tempaista pienellä liikkeellä auton keulan mutkaa kohti ja sitten heti vastakäännöllä otin luistot minimiin. Tuntui ainakin nopealta, mutta tiedä sit.
Muissa mutkissa, varsinkin viimeisessä neulansilmässä mulla oli suuria ongelmia. En meinannut löytää hyvää ajolinjaa sitten millään - vähän kaikenlaista tuli kokeiltua, mutta missään kohtaa ei auto tuntunut siinä mutkassa hyvältä. Toka vika mutkakin oli hankala ja takasuoran neulan silmä. Eipä siinä jäljelle jääkään kuin pari mutkaa.
Jos noi "miten vitussa nää ajetaan" mutkat sais jotenki kondikseen niin B-kärki, ellei jopa A:n häntäpää olisi ollut Turussa tavoitettavissa.
Suadana.
Ja aika-ajoissa ja kisassa.. Tarkoitin sitä, että jos olisit oivaltanut ajaa sen mutkan kovempaa aika-ajoissa, niin olisit ehkä päässyt parempaan lähtöruutuun. Nyt päädyit mun lounaaksi.Mä olin sua nopiampi harkoissa vaikka ajoin sen mutkan "ihan päin vittua". JÄTKÄ! :mad_old:
.|.. ..|.
Ens kaudella nähdään! :mad_old:Ja aika-ajoissa ja kisassa.. Tarkoitin sitä, että jos olisit oivaltanut ajaa sen mutkan kovempaa aika-ajoissa, niin olisit ehkä päässyt parempaan lähtöruutuun. Nyt päädyit mun lounaaksi.
Mutta harkkojahan ei lasketa mikäli aika-ajot on erikseenMä olin sua nopiampi harkoissa vaikka ajoin sen mutkan "ihan päin vittua". JÄTKÄ! :mad_old:
.|.. ..|.
Eikös rautamöykyillä saa painopisteen parempaan paikkaan?27 KG!
Täytyy panostaa la aamuna äärimmäisen tuhtiin aamupalaan, jotta painolasti on hyötyenergiaa, ei rautamöykkyjä.
Meinasin kysyä samaa, tosin ainakin vanhoissa youtube-videoissahan ne painolaatikot on kuskin vieressä ja pystyssä (ei kovin ideaali)Eikös rautamöykyillä saa painopisteen parempaan paikkaan?
Alemmas, muttei se kain niin yksiselitteistä ole... Toki painot myös kai tasapainoittaa kun moottori toisella puolella... Paljon lienee ajolinjojen tarkkuudesta ja pomppimattomuudesta kiinni mutkissa kun suoravauhdit samankaltaisia.Eikös rautamöykyillä saa painopisteen parempaan paikkaan?
Pidon tasosta paljon kiinni mutta taidetaan tuolla mennä yli sekunnin kovempaakin, ainakin 2 päivää sitten kisatuloksissa. "Helposti melkein sekunti pois" kuulostaa hurjalta... Älä vielä varmana A-finaalia pidä Mutta tsemppiä!Kävin sittenkin kokeilemassa Kic:llä. Laitoin 27 kiloa lisäpainoja autoon ja aika 30,4. Siitä lähtee helposti melkein sekunti pois kun lauantaina seuraan enenmmän tuolla ajaneiden ajolinjoja. Ilmoittaudun varmaksi a-finalistiksi
Olen ajanut KIC:ssä tänä vuonna kolmesti ja olen myös tutkinut Top 50 -listaa. Top 50 -listalle päästäkseen täytyy päästä 29,5s tuntumaan ja alle 29s alituksia on vain kahdella henkilöllä, joista toinen osallistuu myös tähän kisaan. Nasty totesi toisessa keskustelussa jotakuinkin tähän tyyliin: "Alle 30s on hyvä aika, alle 29,5s huippuaika ja alle 29s haamuaika."Andy kun mainitsi kierrosajan tuossa, niin voisko Wope, X tai joku enemmän siellä suhannut että millasia aikoja siellä normisti ajetaan?
Painoilla ja/tai ilman?
Aina on kisatapahtumassa sisäradalla sekunti pudonnut pois treenauskertaan verrattuna. Mutta kuulostaa toki tällä kertaa hankalalta jos kerran Nipsuhuuli on ajanut 29,997 parhaimmillaan, ilman painoja. Ja hän kuitenkin ainakin jonkinlainen Kic-spesialisti.Pidon tasosta paljon kiinni mutta taidetaan tuolla mennä yli sekunnin kovempaakin, ainakin 2 päivää sitten kisatuloksissa. "Helposti melkein sekunti pois" kuulostaa hurjalta... Älä vielä varmana A-finaalia pidä Mutta tsemppiä!