kouvotsvoni
Banjottu
No ei.. Pidän vaan hetken jännityksessä.
Hyvin mielenkiintoista nähdä, ellen sanoisi niin lähes kutkuttavan jännittävä tilanne! vieraskentällä homma on ainakin toiminut! Kova lesoominen on tällä hetkellä mun kotiedusta, siis ihan suoraan sanottuna tavote on antaa kunnon löylyt k-clubilla (motivaatioruiske vieraskentälliselle)Toisaalta eipä esim. WoPekaan kärjessä heilusisi puoli sekuntia hitaammalla romulla. Enpä pahastuisi tästä melkein jokaista kohdanneesta kotikenttätuurista
No mun mielestä sun paikkas onkin tuolla ns. nopeampien ryhmässä. Olethan kuitenkin ollut molemmissa tänä vuonna ajamissasi sisäradan kisoissa ihan kärkikastia.. Näkisin, että olet tämän kisan musta hevonen.Ajoryhmät lisätty ekaan postaukseen.
Kun kuitenkin joku muistaa kysyä, niin Nipsu pistettiin kylmästi ykkösryhmään ja kouvo ylös "kakkoseen".
(aikataulujen takia siis luonnollisesti)
Itseni sijoitin sinne minne halusin, special-veto oikeudella nääs
NohNoh, eipäs nyt lähdetä tolle linjalle, ei kaivata paineita ollenkaan Muistetaan kuitenkin että mulle täysin uus paikka, ja valtaosalle top 10:stä ei...No mun mielestä sun paikkas onkin tuolla ns. nopeampien ryhmässä. Olethan kuitenkin ollut molemmissa tänä vuonna ajamissasi sisäradan kisoissa ihan kärkikastia.. Näkisin, että olet tämän kisan musta hevonen.
Nih. Tätä kyselin jo aiemmin, mutta eipä ole kuulunut vastausta lain'!Kuinka monta menee suoraan A-finaaliin? Entä kuinka monta nousee B-finaalista A-finaaliin?
No mutta tässä kisassa on muilla aiemmin käytössä olleet KERS ja tupladiffuusori kielletty,.NohNoh, eipäs nyt lähdetä tolle linjalle, ei kaivata paineita ollenkaan Muistetaan kuitenkin että mulle täysin uus paikka, ja valtaosalle top 10:stä ei...
Niin ja viime kisat menny niin poskelleen ettei tässä nyt kyllä ole syytä henkseleitä paukutella pahemmin... :nope:
Kuinka monta menee suoraan A-finaaliin? Entä kuinka monta nousee B-finaalista A-finaaliin?
107! :ahem:Nih. Tätä kyselin jo aiemmin, mutta eipä ole kuulunut vastausta lain'!
Ei tietoa vielä, kysäsen kyllä mutta eiköhän ainakin 1 nouse A:han perinteisestiKuinka monta menee suoraan A-finaaliin? Entä kuinka monta nousee B-finaalista A-finaaliin?
ach so, unohdin täysin tuon KERS:n ja tupladiffun merkityksenNo mutta tässä kisassa on muilla aiemmin käytössä olleet KERS ja tupladiffuusori kielletty,.
Ei uskalla kyllä luvata tuommoistaForssan #5 ja Turun #1 :yuck: jälkeen on varattu tällä kertaa huippuauto mulle:ahem:
...toivottavasti
Jos teidän autokunnasta joku voittaa KiC:llä, niin jatkoilla pitää sitten pyytää Sportin porukkaa soittamaan tämä!Eli olen pettynyt jos jään kauas kärjestä,
Kärjen kannalta sulle kuitenkin jonkinlainen hyöty että ajetaan painojen kanssa, kun me (Nasty, DickW ja allekirjoittanut) ollaan ajettu jokainen kisa sua kevyempinä, näytön paikka siis! :thumbup:Enpä usko että ainakaan kärjellä suurta vaikutusta, missä kisataan. Eli olen pettynyt jos jään kauas kärjestä, sen verran "helposti" pitäisi suurella kart-kokemuksella kyllä päästä sinuiksi suunnilleen paikkaan kuin paikkaan. Nasty ja Nipzy nyt ainakin ovat uskoakseni voitettavissa
Ei auta vaikka saisit minkä auton: aion vääntää niskalenkin teikäläisestä silkalla hullulla voitontahdollaForssan #5 ja Turun #1 :yuck: jälkeen on varattu tällä kertaa huippuauto mulle:ahem:
...toivottavasti
Sen varaan laskenkin 12,5-22,5 on jo merkittävä kilomäärä. Teidän tasoisia kavereita on aika vaikia peitota moisella tasoituksella (v***n Pågenin herkulliset korvapuustit)... Mutta toisaalta, etsipä 100-kiloinen (pelkissä kalsareissa) kaveri joka menee siimanilta menojaan noilla radoilla, joilla on ajeltuKärjen kannalta sulle kuitenkin jonkinlainen hyöty että ajetaan painojen kanssa, kun me (Nasty, DickW ja allekirjoittanut) ollaan ajettu jokainen kisa sua kevyempinä, näytön paikka siis! :thumbup: