KKWCS Season 2009, round 10 / Final race @ Kart´In Club

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Hienoa työtä Follo!

Paljonkos radalla on muuten mittaa, noin niinku sekunneissa tai metreissä?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kiitos, tuli sitten viimeiseen kisaan paras tulos, jo ennen kuin on metriäkään ajanut :D
edit. kisasta tuskin on turha haaveillakaan sitä parasta tulosta, pitäs prkl olla vähintään toinen:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Jännä kisa on tulossa, sen voin sanoa jo tässä vaiheessa! Kärjessä tulee olemaan noin 5 varmaa nimeä, mutta sen jälkeen tulee olemaan tasainen ja iso rypäs, joiden sijoituksia on paha mennä tarkkaan veikkaamaan tässä vaiheessa. Kutkuttava tilanne, en malttaisi taas odottaa ensi lauantaita! :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Jännä kisa on tulossa, sen voin sanoa jo tässä vaiheessa! Kärjessä tulee olemaan noin 5 varmaa nimeä, mutta sen jälkeen tulee olemaan tasainen ja iso rypäs, joiden sijoituksia on paha mennä tarkkaan veikkaamaan tässä vaiheessa. Kutkuttava tilanne, en malttaisi taas odottaa ensi lauantaita! :ahem:
Itsekin ajattelin noin puolisen tusinaa varmahkoa nimeä sinne kärkeen (sinä ja RX ainakin olette kumminkin tuolla myös jonkin verran ajaneet). Jotain mielikuvaa on painoilla kikkailulla järjestyksen vaikutukseen (ei, tuskin loikkaan suoraan kärkeen mutta mahkut haastaa on hyvät) + silkkana toiveena on mahdollisimman tasaväkiset autot, niistä ei kokemusta viimeiseen kahteen vuoteen ole.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Itsekin ajattelin noin puolisen tusinaa varmahkoa nimeä sinne kärkeen (sinä ja RX ainakin olette kumminkin tuolla myös jonkin verran ajaneet). Jotain mielikuvaa on painoilla kikkailulla järjestyksen vaikutukseen (ei, tuskin loikkaan suoraan kärkeen mutta mahkut haastaa on hyvät) + silkkana toiveena on mahdollisimman tasaväkiset autot, niistä ei kokemusta viimeiseen kahteen vuoteen ole.
Olen oikeastaan ajanut tänä vuonna vain 3 kertaa 10 minuuttia tuolla ja rata-ennätyksestä olen jäänyt noin sekunnin, joten parantamisen varaa on vielä. "Aktiiviajastani" on jo vierähtänyt kolmisen vuotta. Toisessa keskustelussa kävi selville, että ajotyylissäni on parantamisen varaa, joten koitan ajotyyliä muuttamalla parantaa ajoani. Aikaa ei ole paljon, koska harjoitukset ja aika-ajo on yhdistetty, mutta yritetään. Aikaisemmassa viestissäni en siis lukenut itseäni sinne viiden kärkeen. :)

Uskon muuten painojen tasauksen tasoittavan porukan eroja mukavasti. Hieno juttu kokeilla ajaa lisäpainoilla ja se tuo lisämielenkiintoa kisaan! Itse tulen saamaan lisäpainoja noin 18kg, koska painan ajokamat päällä noin 72kg.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Nyt ois kyllä niin kova kaarti, että olis kiva olla ottamassa miehistä mittaa (ja turpaan...).

Ikinä en oo tosin tuolla KiC:ssä ees ajanut, joten siinäkin olisi tullut annettua aika paljon tasoitusta.

Ja Nipsuhuuli näyttää olevan vielä itteenikin hitusen kevyempi, itellä kamojen kanssa varmaan joku 75-76 kiloa.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mä yritän X:n, BMW:n ja Nipsun voittaa. Sisäradoilla olen ollut heitä snadisti jäljessä. Öö Ruzkin voi olla painokorjattuna kova sana muuten
Edit: Ja tietenkin Tollo
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Itse uskon podiumin mahdollisuuksiin. Tosin Turkukin näytti jo, kun homma menee aika-ajoista lähtien jo viduiks, niin täällä voisi B-finaalikin kutsua.
Toisaalta eipä esim. WoPekaan kärjessä heilusisi puoli sekuntia hitaammalla romulla. Enpä pahastuisi tästä melkein jokaista kohdanneesta kotikenttätuurista:D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Yhden kerran WoPella oli kiistatta heikohko kisa-auto, Kaanaassa (kierrosaika kertoo). Olisi mielenkiintoista nähdä videolta, miten muut onnistuivat (RX:n rengas päätti RX:n taistelun) pelaamaan hänet silti hopeasijalle. Kova suoritus.
 

NiPzyyZ

Well-known member
Liittynyt
3.12.2004
Viestit
663
Huhuu kovat on nimet taulussa,joten todella tiukkaa kisailua odotettavissa! Itsehän en ole KICn autojen ystävä, sillä KICllä noita sodeja joutuu viemään aivan eri tavalla, kuin miten ite tykkään ajaa. Senpä takia maltilliset odotukset.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Huhuu kovat on nimet taulussa,joten todella tiukkaa kisailua odotettavissa! Itsehän en ole KICn autojen ystävä, sillä KICllä noita sodeja joutuu viemään aivan eri tavalla, kuin miten ite tykkään ajaa. Senpä takia maltilliset odotukset.
:doubtful:No milläs sä sit tykkäät yleensä ajella? Voin syödä hatullisen pas...nallekarkkeja, jos sua ei A-finaalin top5:sta löydy. Myllypurossa vauhti oli hyvää, ja muistaisin KIC:ssäkin ottaaneeni sun kanssas yhteen männä vuosina(v*********n tapaus sinäkin siellä olet:ahem:) Turussa veikkasin 8ekaa sekunnin sisään ja meni oikein. Täällä 10-12 sekunnin sisällä ja voi sitä onnetonta joka saa sitten sen 0,5sek. hitaamman romun. Aikaisempaan viestiin viitaten en kellekään oikeasti toivo sellaista tuuria. Se on asia mikä pilaa tässä porukassa kenen tahansa kisan.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Täällä 10-12 sekunnin sisällä ja voi sitä onnetonta joka saa sitten sen 0,5sek. hitaamman romun. Aikaisempaan viestiin viitaten en kellekään oikeasti toivo sellaista tuuria. Se on asia mikä pilaa tässä porukassa kenen tahansa kisan.
Hyvällä hinnalla mut saa vielä kisaan mukaan ottamaan vastaan kaiken epäonnen. :p
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Hyvällä hinnalla mut saa vielä kisaan mukaan ottamaan vastaan kaiken epäonnen. :p
Itse asiassa olen epäillyt, että olet tuo mystinen Tolppa-Apina. Muistelen, että tulet tällä viikolla käymään Suomessa ja lisäksi tolppa-sana viittaa takseihin. Mulla on vahva epäilys, että saatan olla oikeassa. :wink:
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Jos joku ei tiedä, niin muistutan keitä me oikeat tolppa-apinat olemme. Tuli opiskelujen ensimmäisenä kesänä mitattua ja kaivettua maadoituksia, teki opiskelijalle oikein hyvää kaivaa ojia yksi kesä. On muuten tekniikkalaji. Tolla on kyllä ruotsalainen joten on selvästikin pelleilijä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jos joku ei tiedä, niin muistutan keitä me oikeat tolppa-apinat olemme. Tuli opiskelujen ensimmäisenä kesänä mitattua ja kaivettua maadoituksia, teki opiskelijalle oikein hyvää kaivaa ojia yksi kesä. On muuten tekniikkalaji. Tolla on kyllä ruotsalainen joten on selvästikin pelleilijä.
Itsekin pohdin juuri tuota, kuka foorumisteista mahtaisi olla ammatiltaan joku tollainen puhelinpylväissä kiipeilijä..
Ilmeisesti Pobeda siis mukana kisassa vai? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös