Mä harjottelen tota joka ilta peilin edessä - alasti.Tyypit vaan kostoksi aikaistaa aikatauluja, jottei minä ja Dominic alisteta jo ennen radalle menoa tuijotuskisassa!
Mä harjottelen tota joka ilta peilin edessä - alasti.Tyypit vaan kostoksi aikaistaa aikatauluja, jottei minä ja Dominic alisteta jo ennen radalle menoa tuijotuskisassa!
Luulis vähemmänkin vetävän totiseksi.Mä harjottelen tota joka ilta peilin edessä - alasti.
Siihen ne teidän alistukset jääkinTyypit vaan kostoksi aikaistaa aikatauluja, jottei minä ja Dominic alisteta jo ennen radalle menoa tuijotuskisassa!
Ei vaan MTV3 MaxiltaKai tää kisa tulee jo monikameralähetyksenä jostain nettistriimistä?
Loistavaa. Sitten voidaan nähdä kuka parhaiten pelaa tätä peliä pelaamisikkunan aikana.Ei vaan MTV3 Maxilta
:ahem:Ikinä en maksa!
Sportissa sit sanoa tiskillä, että seuraava maksaa.Sovitaanko, että seuraava maksaa?:frank:
mä kokeilen mieluummin sitä "se oli tonnin seteli" lausettaSportissa sit sanoa tiskillä, että seuraava maksaa.
Paree on ettei oo jonon viimesenä tai jos on ni äkkiä pois ennen ku oma vuoro on likiSportissa sit sanoa tiskillä, että seuraava maksaa.
Ilta DTM:ssä siis taas luvassa!Sportissa.......kas kas kun ei heti tajunnutkaan....olemmehan Cmoneyn autolla, joten hän varmaan uhrautuu taas ajamaan mennen tullen.
:nope::nope::nope:ja ei. Ei todellakaan ollut mitään taka-ajatuksia....vai mitä te luulitte?....rai rai
Noniin, Siellä Dompparin kanssa painostatte hieman niin kas kummaa, kello onkin pian jo 02 ja olette vasta saaneet treen jampat heitettyä kotiinSportissa.......kas kas kun ei heti tajunnutkaan....olemmehan Cmoneyn autolla, joten hän varmaan uhrautuu taas ajamaan mennen tullen.
:nope::nope::nope:ja ei. Ei todellakaan ollut mitään taka-ajatuksia....vai mitä te luulitte?....rai rai
Isomman auton tarttee kyllä, Hämeenlinnassa pitää poiketa matkallaNoniin, Siellä Dompparin kanssa painostatte hieman niin kas kummaa, kello onkin pian jo 02 ja olette vasta saaneet treen jampat heitettyä kotiin
Ei kait paha hinta, jos Linja-auton vuokran + 49euroa + sapuskat ja hyvän kuskin lisän mäyräkoiran porukassa maksatte?:tongue:Noniin, Siellä Dompparin kanssa painostatte hieman niin kas kummaa, kello onkin pian jo 02 ja olette vasta saaneet treen jampat heitettyä kotiin