Örfil
Guest
Kaikki jotka saapuvat paikalle mekossa välttyvät punnitukselta. Ja naiset.saanko ajaa ilman painoja, jos tulen paikalle mekko päällä?
Kaikki jotka saapuvat paikalle mekossa välttyvät punnitukselta. Ja naiset.saanko ajaa ilman painoja, jos tulen paikalle mekko päällä?
mekossa saapuvat miehet saanevat kaupanpäälle myöskin jonkun hauskan lempinimen sitten forumille myösKaikki jotka saapuvat paikalle mekossa välttyvät punnitukselta. Ja naiset.
no ainakin 107kgPaljonka mä saan lisäpainoja, kun vaaka näyttää nyt 72kg?
Mä olen ollut siellä kisassa missä Karita oli meidän emäntänä. Ajoi reenit ja aika-ajot. Aika-ajoissa veti paalun, toiseksi tuli F-kolmosten kaksinkertainen pohjoismaiden mestari joka on ajanut kartingia. Minä ajoin kunniakkaasti kolmoseksi. Kakkosen kommentit oli että kyllä se ajaa osaa mutta ehkä sillä oli hieman muita tehokkaampi auto. Sillä ei muistaakseni ajanut kukaan muu.:wink:Juu mutta sillä ei saa mitään kuvaa vaikutuksesta, kun autosta ei oteta mitenkään kaikkea irti (Karitaa muuten väheksymättä, mutta hänen ero kilpakuskiin taisi olla iso). Ja se atisi olla muutenkin vuosia sitten, eri autoilla. Tiedä sitten, vaikuttaako se paljoa...
Esim. B-rapun mies perämiehenkadulta?mekossa saapuvat miehet saanevat kaupanpäälle myöskin jonkun hauskan lempinimen sitten forumille myös
Entä mä kun vaaka näyttää noin 58kg? :alppu: Paljos muuten Kouvo oot pitkä?no ainakin 107kg
179Entä mä kun vaaka näyttää noin 58kg? :alppu: Paljos muuten Kouvo oot pitkä?
:thumbup:" I´ll Be At The Back "
Ainakin Myllypurossa näemmä ollut 21.Paljon muuten mahtaa olla osallistumisennätys kauden aikana?
Toi on joku biisin nimi? :thumbup:Esim. B-rapun mies perämiehenkadulta?
Tuota ei tiedä kuin Follo!!!Kuka on se mystinen Tålppa-Apina?