Kyllä mä ep...uskon
Jokaisella eri tuntemukset eri radoista tietty. Itseä Hyvinkää pelottaa oikeasti yhä, mutta sitten tietty ihmetellään miksi Forssan vesisateessa pystyy ajamaan niinkin hyvin kuin ajoi. Syy siihen on se, että Hyvinkäällä ajat 120km/h ulos niin voit liukua 30m radan sivuun(kuivallakin). Todennäköisesti osut valliin vauhdin ollessa vielä 80km/h. No Forssan vesisateessa, kun ajelet 80km/h ulos, niin liukumismatka Hyvinkään ulosajoon verrattuna pienee tuplaten(hiekkaa kynnäten), jolloin auto todennäköisesti kerkiää pysähtymään ennen mitään rengasvalleja tms. Forssan kalusto on mielestäni tasolleni sopiva vielä. Uskaltaa repiä itsestään kaiken irti.
KIC:n "mikkihiirinysväriränni" pitäisi sitten sopia itselleni vieläkin paremmin, kun vauhdit alle 60km/h. Vaikka vallit lähellä, niin käsistä lähtiessään se kerkeää ennen osumistaan hidastua onneksi riittävästi. Ulkoradoilla oma uskallus ratkaisee mielestäni. Sisäradalla taas tarkkuustyön merkeissä ollaan enemmän. Kuuluisi varmasti kokemustoikkiin mutta laitoin sen nyt kuitenkin tähän.
Enempi vain näitä nysväriratoja, niin me heikommatkin uskalletaan paremmin ajella:ahem:
Turvallisuus ennen kaikkea. Kiva kokemus oli 30hp "hirviö", mutta eipä ole niillä tullut vielä oikeasti kilpaa ajettua ja tuskin tuleekaan