3.-10. mä veikkaan.Aika moni on vetänyt viime aikoina tuollaisia vähän päälle 29 aikoja. Voit ihan hyvin olla esim. 3. tai 7.
priva-vastauksia on jo tullut tosi paljon, mutta kaikille vastanneille voin sanoa: OK, homma hoidossa!Kilpailun hintaan saatu viime hetkillä huomattava alennus. Osallistujat, tsekatkaa privanne! :ahem:
nohnoh, tuloksia julkiseksi, annetaan ne F1-testien ajatkin ilmiSalaharjoittelu minunkin osalta ajettu 1 x 10min. Nyt tuli samassa setissä ihan useampikin sellainen aika, että ei enää niin paljoa hirvitä se, että jäisi A-finaalin ulkopuolelle
29.36 paras ja useampi alle 30. Ja nyt ei ole kyse psyykkausajoista, joista otetaan puoli sekuntia / kierros pois oikeisiin aikoihin nähdennohnoh, tuloksia julkiseksi, annetaan ne F1-testien ajatkin ilmi
Mielestäni Follo kuuluisi A-ryhmän aika-ajoihin. Ajoi kuitenkin viime vuonna 29.3-ajan. Toisaalta minä en sitä paikka suostu luovuttamaanAjoryhmiin valinnat tehty alustavasti (ryhmien sisäinen järjestys ilmoittautumisten mukaan ):
A-ryhmä oli aika selkeä.. B- ja C-ryhmien jako oli paljon vaikeampi, mutta toivottavasti nyt onnistui edes jollain tasolla. Muutoksia voin tehdä tuohon vielä, jos tulee hyviä perusteluja.
Älkää minua katsoko... Realistinen tavoitteeni on ehtiä jopa ns. pääjoukon edelle ihan kärkipäähän.Mielestäni Follo kuuluisi A-ryhmän aika-ajoihin. Ajoi kuitenkin viime vuonna 29.3-ajan. Toisaalta minä en sitä paikka suostu luovuttamaan
Juu samaa hieman ihmettelin kun BMW on A:ssa mutta minä en joka olin kuitenkin Bemua nopeampi viime kerralla siellä...Mielestäni Follo kuuluisi A-ryhmän aika-ajoihin. Ajoi kuitenkin viime vuonna 29.3-ajan. Toisaalta minä en sitä paikka suostu luovuttamaan
Nipsuhuulen tämän päiväisten testiaikojen perusteella B-ryhmässä on muitakin sellaisia, joilla on mahdollisuus A-finaaliin, joten jako on mielestäni ihan hyvä. Sama perustelu käy tähän kuin aiempaan B ja C finaalin perusteluuni, että joku hyvä sinne alempaan ryhmään on pakko laittaa, ja tällaisten tehtävänä on vaan laittaa kova pohja-aika seuraavalle ajoryhmälle. Se ei välttämättä ole huono kannustin sekään.Mielestäni Follo kuuluisi A-ryhmän aika-ajoihin. Ajoi kuitenkin viime vuonna 29.3-ajan. Toisaalta minä en sitä paikka suostu luovuttamaan
Aika asiallista vauhtia kyllä oot painellut.29.36 paras ja useampi alle 30. Ja nyt ei ole kyse psyykkausajoista, joista otetaan puoli sekuntia / kierros pois oikeisiin aikoihin nähden
Juu erot on pienet ja niinkun sanoin, ei mua nyt sinänsä haittaa, B-ra... eiku ryhmä käy hyvinBayerische Motoren Werken puolustukseksi on kyllä sanottava, että kovemmalta kuskilta vikutti nyt,, kuin syksyllä. Erot tosiaan ovat niin pieniä että muutamia samantasoisia ajajia on väkisinkin 2 eri aika-ajoerässä.
Oikea asenne! :ahem:(kostan vääryyden jaottelussa ajamalla paalulle ja voittamalla kisan näytöstyyliin! :ahem