3.-10. mä veikkaan.Aika moni on vetänyt viime aikoina tuollaisia vähän päälle 29 aikoja. Voit ihan hyvin olla esim. 3. tai 7.![]()
priva-vastauksia on jo tullut tosi paljon, mutta kaikille vastanneille voin sanoa: OK, homma hoidossa!Kilpailun hintaan saatu viime hetkillä huomattava alennus. Osallistujat, tsekatkaa privanne! :ahem:
nohnoh, tuloksia julkiseksi, annetaan ne F1-testien ajatkin ilmiSalaharjoittelu minunkin osalta ajettu 1 x 10min. Nyt tuli samassa setissä ihan useampikin sellainen aika, että ei enää niin paljoa hirvitä se, että jäisi A-finaalin ulkopuolelle
29.36 paras ja useampi alle 30. Ja nyt ei ole kyse psyykkausajoista, joista otetaan puoli sekuntia / kierros pois oikeisiin aikoihin nähdennohnoh, tuloksia julkiseksi, annetaan ne F1-testien ajatkin ilmi![]()
Mielestäni Follo kuuluisi A-ryhmän aika-ajoihin. Ajoi kuitenkin viime vuonna 29.3-ajan. Toisaalta minä en sitä paikka suostu luovuttamaanAjoryhmiin valinnat tehty alustavasti (ryhmien sisäinen järjestys ilmoittautumisten mukaan):
A-ryhmä oli aika selkeä.. B- ja C-ryhmien jako oli paljon vaikeampi, mutta toivottavasti nyt onnistui edes jollain tasolla. Muutoksia voin tehdä tuohon vielä, jos tulee hyviä perusteluja.![]()
Älkää minua katsoko... Realistinen tavoitteeni on ehtiä jopa ns. pääjoukon edelle ihan kärkipäähän.Mielestäni Follo kuuluisi A-ryhmän aika-ajoihin. Ajoi kuitenkin viime vuonna 29.3-ajan. Toisaalta minä en sitä paikka suostu luovuttamaan
Juu samaa hieman ihmettelin kun BMW on A:ssa mutta minä en joka olin kuitenkin Bemua nopeampi viime kerralla siellä...Mielestäni Follo kuuluisi A-ryhmän aika-ajoihin. Ajoi kuitenkin viime vuonna 29.3-ajan. Toisaalta minä en sitä paikka suostu luovuttamaan
Nipsuhuulen tämän päiväisten testiaikojen perusteella B-ryhmässä on muitakin sellaisia, joilla on mahdollisuus A-finaaliin, joten jako on mielestäni ihan hyvä. Sama perustelu käy tähän kuin aiempaan B ja C finaalin perusteluuni, että joku hyvä sinne alempaan ryhmään on pakko laittaa, ja tällaisten tehtävänä on vaan laittaa kova pohja-aika seuraavalle ajoryhmälle. Se ei välttämättä ole huono kannustin sekään.Mielestäni Follo kuuluisi A-ryhmän aika-ajoihin. Ajoi kuitenkin viime vuonna 29.3-ajan. Toisaalta minä en sitä paikka suostu luovuttamaan
Aika asiallista vauhtia kyllä oot painellut.29.36 paras ja useampi alle 30. Ja nyt ei ole kyse psyykkausajoista, joista otetaan puoli sekuntia / kierros pois oikeisiin aikoihin nähden
Juu erot on pienet ja niinkun sanoin, ei mua nyt sinänsä haittaa, B-ra... eiku ryhmä käy hyvinBayerische Motoren Werken puolustukseksi on kyllä sanottava, että kovemmalta kuskilta vikutti nyt,, kuin syksyllä. Erot tosiaan ovat niin pieniä että muutamia samantasoisia ajajia on väkisinkin 2 eri aika-ajoerässä.
Oikea asenne! :ahem:(kostan vääryyden jaottelussa ajamalla paalulle ja voittamalla kisan näytöstyyliin! :ahem![]()