Powered by BMW
Well-known member
Mukana koti-GPssä!
Maanantaisin Formulacenter on kiinni, joten kahta viimeistä testiä täytyy siirtää. Itse olen melko varmana mukana ainakin yhdessä testissä.Jacques;1261040 [B sanoi:Epäviralliset testit:[/B]
Seuraavina ajankohtina mennään porukalla testaamaan myllypuron radalle. Testin hinta on 10€ (10min), ja radalle mennään ilman varauksia.
Kellon ajat varmistuvat myöhemmin, mutta illalla (18-20) kuitenkin:
- ke: 6.5.
- ma: 11.5.
- ma: 18.5.
:thumbup:Mukana kisassa. Opiskelu paikasta kumminkin alkaa vasta aika-ajoissa.
Helposti onnistuu! Menet vain metrolla Myllypuroon ja Myllypuron asemalta on noin 300 metrin kävelymatka Formulacenteriin.Mitenhän keskustasta pääsisi radalle?
Jos tuo jotenkin onnistuu niin toki tulen peränpitäjäksi mukaan.
No myönnän! Tosin vajaa vuosi sitten ajoin tollaisen ajan, Forssan kisan jälkeen. En tajunnut aluksi, että sisäkarting ihan eri lajieli sä kävit ajamassa ajan 32.715? MYÖNNÄ POIS!
kappas.. Hyvä pointti!Maanantaisin Formulacenter on kiinni, joten kahta viimeistä testiä täytyy siirtää. Itse olen melko varmana mukana ainakin yhdessä testissä.
ne on erilaisia. eivät ärhäkämpiä (laki sisäradoista on kai aika tiukka noopeuksien suhteen) mutta muistini mukaan tasaväkisiä ne kyllä oli, varmaan koko viime kauden tasaväkisin kalustoOnkos kaarat ärhäkämpiä ja tasaväkisempiä kuin Tampereella? Siellä tuntuivat ainakin ihan lussuilta.
Hienoa:thumbup: Eikun jotenkin tuntui, jotta Joensuun radalla 10 minuutin ajo sai jo täysin invalidiksi..eikä nyt pari sessiota kuntoa niin paljon kohentanut No ehkä silläkin osansa, että Joensuun rata semmoinen mikki hiiri-syherö, eikä niinkään kilvanajoon tarkoitettu.ne on erilaisia. eivät ärhäkämpiä (laki sisäradoista on kai aika tiukka noopeuksien suhteen) mutta muistini mukaan tasaväkisiä ne kyllä oli, varmaan koko viime kauden tasaväkisin kalusto
Myllypuron positiivinen puoli on että vaikka se on syherö ja autotkin suht vikkeliä rataan nähden, niin ajaminen itsessään ei ole rasittavaa, se luistelu tekee sen että ei tarvi puristaa rattia rystyset valkosenaHienoa:thumbup: Eikun jotenkin tuntui, jotta Joensuun radalla 10 minuutin ajo sai jo täysin invalidiksi..eikä nyt pari sessiota kuntoa niin paljon kohentanut No ehkä silläkin osansa, että Joensuun rata semmoinen mikki hiiri-syherö, eikä niinkään kilvanajoon tarkoitettu.
Niin ne renkaat unohtui. Joensuussa meni kuin kiskoilla kyllä.Myllypuron positiivinen puoli on että vaikka se on syherö ja autotkin suht vikkeliä rataan nähden, niin ajaminen itsessään ei ole rasittavaa, se luistelu tekee sen että ei tarvi puristaa rattia rystyset valkosena
Muistaaksnei viime vuoden kisassa kukaan ei valittanu että voimat olis loppuneet, ja siellä sentään ajettiin 3x10min jokaisen toimesta, Alppu ajoi 4 kun voitti B-finaalin
Ajattelin, että klo 19 olis sopiva.. Hahmo Williams- on tulossa myös testaamaan silloin ja tuo naisenergiaa touhuun! :ahem:Moneltas me ollaan keskiviikkona menossa? Ite oon about 16-17 asti koulussa kiinni.
Muuten jees, mutta radalla on varaus klo 20-21, joten silloin ei pääse.Minulle kävisi kahdeksan maissa paremmin. Oisiko muille se aika mahdollinen?
Jep. Saa nähdä miten käy, vähän jännittää jo nyt.. Innolla kuitenkin odotan ylihuomista. Tuon testauksen perusteella teen sitten päätöksen mahdollisesta kisaan osallistumisesta. Ja mulle sitten käy myös tuo 19:30, mikäli se sopii muille paremmin kuin klo 19..Ajattelin, että klo 19 olis sopiva.. Hahmo Williams- on tulossa myös testaamaan silloin ja tuo naisenergiaa touhuun! :ahem: