Örfil
Guest
Ja Forssassa saadaan 2e alea per kuski ennestään jo edullisesta hinnasta(meidän firman sopimuksen kautta) jos olen itse ajamassa, muuten alea ei tule.
Kuulostaa vähän sellaiselta kolhulta, että varmaankin paranee viikon sisällä. Näkyykö mustelmia?Lueskelin tuossa viime vuoden Toijalan kisatopicceja ja tulin siihen tulokseen, että miksei tähänkin kisaan voisi osallistua..
Ainut, mikä huolettaa on tuo kylkipuoli. Ajoista, pientä kipua on silloin tällöin (kuitenkin aika harvakseltaan) mutta nukkuessa & hengittäessä ei satu. Tuohon kisaan on toki vielä vajaa 3 viikkoa aikaa, mutta onko tuo lepoaika riittävä.. Toisaalta liian kauan tätä osallistumista ei voi arpoa, koska näemmä ei ole kuin 2 paikkaa enää jäljellä?
Osallistujaluettelossa on ainakin kaksi hyvinkään suunnalla asuvaa (NB ja ööruz), joten kyyti on tuskin ongelma. :ahem:Mielelläni tähän voisin osallistua, se on nyt lähinnä tuosta fyysisestä puolesta kiinni. (Ja jos päädyn osallistumaan, niin sitten pitäisi saada kyyti Helsingin/Hyvinkään suunnalta, mutta tuskinpa tuo nyt ongelmaksi muodostuu.. )
Ei tuossa kohdassa kyllä mitään näy.. Ja nyt ei taida olla kuin enää yksi paikka vapaana, joten nopeasti pitää toimia jos mielii ajamaan, joten teen nopean päätöksen.. mä olen mukana!Kuulostaa vähän sellaiselta kolhulta, että varmaankin paranee viikon sisällä. Näkyykö mustelmia?
Toijala on omasta mielestäni kaikkein parhaiten kokemattomammalle soveltuva ulkorata, joten voin itsekin sitä suositella..
Ja osallistuminen kannattanee varmistaa pian, koska vapaita paikkoja on tosiaan enää vain kaksi.
Houkuttelepas tuo kaktuskin sinne, niin saatte revanssin tyttöjen väliselle kisailulle.
Osallistujaluettelossa on ainakin kaksi hyvinkään suunnalla asuvaa (NB ja ööruz), joten kyyti on tuskin ongelma. :ahem:
Itsekin saatan tulla autolla, mutta siinä tapauksessa jatkan kisan jälkeen johonkin muualle.
Rahoitus on kunnossa tätäkin kisaa varten eli mukana olen!
:ahem::ahem:Ei tuossa kohdassa kyllä mitään näy.. Ja nyt ei taida olla kuin enää yksi paikka vapaana, joten nopeasti pitää toimia jos mielii ajamaan, joten teen nopean päätöksen.. mä olen mukana!
Mukaan vaan, kyllähän se kyyti varmasti järjestyy.:ahem:(Ja jos päädyn osallistumaan, niin sitten pitäisi saada kyyti Helsingin/Hyvinkään suunnalta, mutta tuskinpa tuo nyt ongelmaksi muodostuu.. )
:thumbfh:Joudun valitettavasti vetäytymään tästä skabasta. [/COLOR]
Viittaus toissapäiväiseen vahinko-minimööten repliikkiisi:Joudun valitettavasti vetäytymään tästä skabasta. Ei innosta nuo mopoautoilla ajelut vaan ryhdyn keskittymään jo Hyvinkään kisaan.
Eikäku oikeesti työesteitä.
Olet ornari!Viittaus toissapäiväiseen vahinko-minimööten repliikkiisi:
Kenenköhän puheita sitä kannattaa sitten uskoa?
Harmi, toivottavasti kuitenkin ehditään saada kuski sun paikalle :thumbfh:Joudun valitettavasti vetäytymään tästä skabasta. Ei innosta nuo mopoautoilla ajelut vaan ryhdyn keskittymään jo Hyvinkään kisaan.
Eikäku oikeesti työesteitä.
muista soittaa sitten jahka simahdat tre-toijala osuudella niin nakataan hinausköysi fillariin kiinniRankka kisa tiedossa.. Päätin osallistua Pirkan yöpyöräilyyn, joka on Toijalan kisaa edeltävänä yönä. Olen luultavasti vasta klo2 aikoihin hotellissa tampereella, joten unet jää vähiin. Siinä annan tasoitusta, mutta toisaalta paino on luultavasti aika minimissään 134km pyöräilyn jälkeen.
hahamuista soittaa sitten jahka simahdat tre-toijala osuudella niin nakataan hinausköysi fillariin kiinni
vauhdin hurmaa saat ihan uudella tavalla ennen kisaa :ahem: