KKWCS season 2009, round 4 / Toijala GP

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Ja Forssassa saadaan 2e alea per kuski ennestään jo edullisesta hinnasta(meidän firman sopimuksen kautta) jos olen itse ajamassa, muuten alea ei tule.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Lueskelin tuossa viime vuoden Toijalan kisatopicceja ja tulin siihen tulokseen, että miksei tähänkin kisaan voisi osallistua..

Ainut, mikä huolettaa on tuo kylkipuoli. Ajoittaista, pientä kipua on silloin tällöin (kuitenkin aika harvakseltaan) mutta nukkuessa & hengittäessä ei satu. Tuohon kisaan on toki vielä vajaa 3 viikkoa aikaa, mutta onko tuo lepoaika riittävä.. Toisaalta liian kauan tätä osallistumista ei voi arpoa, koska näemmä ei ole kuin 2 paikkaa enää jäljellä?

Mielelläni tähän voisin osallistua, se on nyt lähinnä tuosta fyysisestä puolesta kiinni. :) (Ja jos päädyn osallistumaan, niin sitten pitäisi saada kyyti Helsingin/Hyvinkään suunnalta, mutta tuskinpa tuo nyt ongelmaksi muodostuu.. :))

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Lueskelin tuossa viime vuoden Toijalan kisatopicceja ja tulin siihen tulokseen, että miksei tähänkin kisaan voisi osallistua..

Ainut, mikä huolettaa on tuo kylkipuoli. Ajoista, pientä kipua on silloin tällöin (kuitenkin aika harvakseltaan) mutta nukkuessa & hengittäessä ei satu. Tuohon kisaan on toki vielä vajaa 3 viikkoa aikaa, mutta onko tuo lepoaika riittävä.. Toisaalta liian kauan tätä osallistumista ei voi arpoa, koska näemmä ei ole kuin 2 paikkaa enää jäljellä?
Kuulostaa vähän sellaiselta kolhulta, että varmaankin paranee viikon sisällä. Näkyykö mustelmia?
Toijala on omasta mielestäni kaikkein parhaiten kokemattomammalle soveltuva ulkorata, joten voin itsekin sitä suositella..
Ja osallistuminen kannattanee varmistaa pian, koska vapaita paikkoja on tosiaan enää vain kaksi.

Houkuttelepas tuo kaktuskin sinne, niin saatte revanssin tyttöjen väliselle kisailulle. ;)

Mielelläni tähän voisin osallistua, se on nyt lähinnä tuosta fyysisestä puolesta kiinni. :) (Ja jos päädyn osallistumaan, niin sitten pitäisi saada kyyti Helsingin/Hyvinkään suunnalta, mutta tuskinpa tuo nyt ongelmaksi muodostuu.. :))
Osallistujaluettelossa on ainakin kaksi hyvinkään suunnalla asuvaa (NB ja ööruz), joten kyyti on tuskin ongelma. :ahem:

Itsekin saatan tulla autolla, mutta siinä tapauksessa jatkan kisan jälkeen johonkin muualle.

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Kuulostaa vähän sellaiselta kolhulta, että varmaankin paranee viikon sisällä. Näkyykö mustelmia?
Toijala on omasta mielestäni kaikkein parhaiten kokemattomammalle soveltuva ulkorata, joten voin itsekin sitä suositella..
Ja osallistuminen kannattanee varmistaa pian, koska vapaita paikkoja on tosiaan enää vain kaksi.

Houkuttelepas tuo kaktuskin sinne, niin saatte revanssin tyttöjen väliselle kisailulle. ;)

Osallistujaluettelossa on ainakin kaksi hyvinkään suunnalla asuvaa (NB ja ööruz), joten kyyti on tuskin ongelma. :ahem:

Itsekin saatan tulla autolla, mutta siinä tapauksessa jatkan kisan jälkeen johonkin muualle.
Ei tuossa kohdassa kyllä mitään näy.. Ja nyt ei taida olla kuin enää yksi paikka vapaana, joten nopeasti pitää toimia jos mielii ajamaan, joten teen nopean päätöksen.. mä olen mukana!

Örfil

Guest
Hienoa - ruudut on täynnä!

Mahtihomma että tämäkin kisa sai näin hyvin porukkaa osallistumaan :)

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Joudun valitettavasti vetäytymään tästä skabasta. Ei innosta nuo mopoautoilla ajelut vaan ryhdyn keskittymään jo Hyvinkään kisaan.

Eikäku oikeesti työesteitä.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Joudun valitettavasti vetäytymään tästä skabasta. Ei innosta nuo mopoautoilla ajelut vaan ryhdyn keskittymään jo Hyvinkään kisaan.

Viittaus toissapäiväiseen vahinko-minimööten repliikkiisi:
Kenenköhän puheita sitä kannattaa sitten uskoa? ;)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki

Harmi, toivottavasti kuitenkin ehditään saada kuski sun paikalle :thumbfh:

Näkyykö jostain muuten Toijalan rataprofiilia? Olisi mukavaa hieman tutustua rataan näin etukäteen, kun rata on mulle aivan vieras. Entä muistanko väärin, vai onko rata sellainen, että pystyy ajamaan kaasu pohjassa koko kierroksen?

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mulle tuli nyt aivan puun takaa tuona viikonloppuna menoa, joten joudun peruuttamaan osallistumiseni :thumbfh:. Toivottavasti saatte myös mun tilalle uuden kuskin. Mutta kuitenkin Hyvinkäällä sitten nähdään! :ahem:

Örfil

Guest
Ilmoittautumisaika päättyy tänään klo 21:00 ja sen jälkeen tämänhetkiset ilmoittautumiset muuttuvat sitoviksi.

Laitan maksumailia huomenna aamulla.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Rankka kisa tiedossa.. Päätin osallistua Pirkan yöpyöräilyyn, joka on Toijalan kisaa edeltävänä yönä. Olen luultavasti vasta klo2 aikoihin hotellissa tampereella, joten unet jää vähiin. Siinä annan tasoitusta, mutta toisaalta paino on luultavasti aika minimissään 134km pyöräilyn jälkeen. :D

FO110K

Banned
Rankka kisa tiedossa.. Päätin osallistua Pirkan yöpyöräilyyn, joka on Toijalan kisaa edeltävänä yönä. Olen luultavasti vasta klo2 aikoihin hotellissa tampereella, joten unet jää vähiin. Siinä annan tasoitusta, mutta toisaalta paino on luultavasti aika minimissään 134km pyöräilyn jälkeen. :D
muista soittaa sitten jahka simahdat tre-toijala osuudella niin nakataan hinausköysi fillariin kiinni :)
vauhdin hurmaa saat ihan uudella tavalla ennen kisaa :ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
muista soittaa sitten jahka simahdat tre-toijala osuudella niin nakataan hinausköysi fillariin kiinni :)
vauhdin hurmaa saat ihan uudella tavalla ennen kisaa :ahem:
haha :D
Mulla on sentään jopa auto käytössäni sille osuudelle. ;)