Ja se ei ole sitten potta sanan varsinaisessa merkityksessä! Se on vain sellainen aika yleinen sanonta kypärästä.On se
Palaa takaisin omistajalleen pink... eiku parempana kuin koskaan :ahem:
Ja se ei ole sitten potta sanan varsinaisessa merkityksessä! Se on vain sellainen aika yleinen sanonta kypärästä.On se
No kyllähän me nyt se tiedetään :ahem:Ja se ei ole sitten potta sanan varsinaisessa merkityksessä! Se on vain sellainen aika yleinen sanonta kypärästä.
Kokeile muuten Suzussa sitä (käytä huppua, itekin aina), aika paranee puoli sekkaa heti :ahem:No kyllähän me nyt se tiedetään :ahem:
pyh, mikn voita mun araita :thumbup:Kokeile muuten Suzussa sitä (käytä huppua, itekin aina), aika paranee puoli sekkaa heti :ahem:
Noin 6-0 mun Grexille tällä hetkellä? Helmi helmetpyh, mikn voita mun araita :thumbup:
no ehkä se johtuu jostain muusta kuin potastaNoin 6-0 mun Grexille tällä hetkellä? Helmi helmet
Hyvä juttu. Ja ajat tosi hyvin sisäradoilla. Ite taas prkl yritän keventää, tahtoo haastaa kärjen. Toivottavasti leikitään formulakisoja ensi vuonnakinno ehkä se johtuu jostain muusta kuin potasta
sitä paitsi tuo oma istuu niin hyvin että ei kaipaa muuta :ahem:
Juu. Mutta arvioin että pääset sisäradoilla lähemmäs optimia. Toki ulkoradoillakin helposti mutkailukin paranee kun huomaa että paino putoaa, ja siitä innostuu ajamaankin paremmin. Ainakin itsestäni olen huomannut kun ajat 7 kilon pudotuksella paranivat suhteessa kavereihin 1,5-2 kymmenystä reilun 20 sekunnin koti(sisä)radalla. ja siellä 10 kiloa mielestäni vaikuttaa vähän toista kymmenystä.juu kevennys ei olisi pahaksi täälläkään, näyttää tulevan niin lujaa takkiin ulkoradoilla tällä elopainolla :/
noh ensi vuoden alkuun tavotteeksi kilpailukykysempi paino :ahem:
HETKONEN! Entä vielä viikko sitten? :frown:No kyllähän me nyt se tiedetään :ahem:
hyvin ilmastoituna jos ei muuta!On se
mulla ois siihen tehokas puolen vuoden treeniohjelma.. eri asia jaksatko vääntää rattia enää sen jälkeen..juu kevennys ei olisi pahaksi täälläkään, näyttää tulevan niin lujaa takkiin ulkoradoilla tällä elopainolla :/
noh ensi vuoden alkuun tavotteeksi kilpailukykysempi paino :ahem:
Mikä lasketaan lenkkeilyksi? Pinkaisu sohvalta jääkaapille?(25 tuntia lenkkeilyä viikossa.. ei muuta, as simple as that )
Niin no jos sulla tulee 25 tuntia viikossa pinkaisuja sohvalta jääkaapille, niin voi kai sen lenkiksi luokitella.Mikä lasketaan lenkkeilyksi? Pinkaisu sohvalta jääkaapille?
jaa niin sillon... no se selvinnee ylihuomennaHETKONEN! Entä vielä viikko sitten? :frown:
Toivo elää vielä.Ei sitten saatu sadekeliä!
Mä tykkäsin WoPen Hyvinkään kannustusjoukoista enämpi! (Vaikka olivatkin syrjässä kokoajan penteleet.. ilmeisesti lukivat kommenttimme ennen kisaan tuloa ja tiesivät miten pervoa porukkaa olemme)Forecan täsmäsääennusteen (Jokioinen) mukaan märkää olisi kyllä tulossa. Saa nähdä, sadekelin ajoa olisi tosiaankin kiva kokeilla :ahem:
Varmistui tuossa justiinsa, että en tarvitse kyytiä takaisin Helsinkiin. Samalla sain hommattua kisalle yhden (1) katsojan, faija tulee Somerolta radalle ja vie meikäläisen mukanaan kisan jälkeen.