Ajetaanko kisassa c-finaali?
Ei. Kahdella setillä mennään, muistasin että siellä on 8 autoa kyllä.
Kuinka monta kuskia menee aika-ajon perusteella mihinkin finaaliin, entä kuinka monta nousee finaalista toiseen?
6 nopeinta A-finaaliin. Lopuista 2 nousisi sitten
(näin ainakin toivotaan että käy järkkäreille)
Painon merkitys ajosuoritukseen? (vrt. Forssa, Toijala, Hyvinkää)
Kommentoin nyt vaikka joku tästä älähtääkin...
Mielestäni samaa luokkaa Myllypuron kanssa. Vähemmän kuin Forssassa ja Hyvinkäällä, johtuen tietenkin autojen kokonaispainosta jotka lienee liki 2x painavampia Forssan autoihin verrattuna.
Esim mun ja X:n ero tuolla on aina huom. pienempi kuin Forssassa, Forssan autot n. 65-70kg, Kaanaassa 110-130kg (arvioita molemmat paikkojen järkkärien toimesta)
Tehottomien koneiden takia parissa paikassa kevyet saa selkeää etua kiihdytyksissä,
mutta arvioisin että ei niin pahasti tuu isommille takkiin kuin juurikin Forssassa.
(mutua ja kokemusta mun ja Racerin ajeluista, paikkoja 2kpl, ns. hitaita mutkia
joista kiihdytys on aina ongelma)
Onko ykkösmutka helppoa ajaa täysillä?
On. Vaatii kanttia, mutta teknisesti helppo. (Toim.Huom.! sateella ei sitten mennä kaaasupohjassa
)
Muistanko väärin, vai oletteko suunnitelleet menevänne seuraamaan Span aika-ajoa johonkin baariin Tampereelle?
Joo näin olis tarkoitus. Höyryä mietittiin, riittävän iso se yläkerta meille ja helppo parkkeerata lähelle.
Infoan tästä likempänä kisaa, täytyy varmaan soitella pariin paikkaan et miten tilat yms. riittää...
edit. Pieni huomio, JOS käytte ulkona, kisassa, aika-ajossa tai harkassa, niin aina sen
jälkeen näyttämään autoa varikolle (mahd. putsaus tarve yms.)
Tästä saatiin "vesitestien" aikana vähän palautetta meinaan, ja tietty ihan ymmärrettävää kun ainahan sieltä jotain risukkoo/hiekkaa jää autoon jos ulkona käy
(vähemmän nurmikkoa ulosajopaikoissa kuin esim Forssan radalla)