KKWCS season 2009, round 7 / Kaanaa GP

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Williams-

Senior member
Sijainti
Hyvinkää
Nyt tulee viime hetkellä vähän jobinpostia.. Saattaa meinaan käydä niin että joudun vetäytymään tästä kisasta, varma en tästä vielä ole, selviää huomenna. Harmittaa jos näin käy, olen odottanut tätä kisaa. :(

Ilmoittelen huomenna mikä on tilanne, pitäkää mut kuitenkin siihen asti listoilla..

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Nyt tulee viime hetkellä vähän jobinpostia.. Saattaa meinaan käydä niin että joudun vetäytymään tästä kisasta, varma en tästä vielä ole, selviää huomenna. Harmittaa jos näin käy, olen odottanut tätä kisaa. :(

Ilmoittelen huomenna mikä on tilanne, pitäkää mut kuitenkin siihen asti listoilla..
Voi ei.. :( toivotaan parasta!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Nyt tulee viime hetkellä vähän jobinpostia.. Saattaa meinaan käydä niin että joudun vetäytymään tästä kisasta, varma en tästä vielä ole, selviää huomenna. Harmittaa jos näin käy, olen odottanut tätä kisaa.

Ilmoittelen myöhemmin mikä on tilanne, pitäkää mut kuitenkin siihen asti listoilla..

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Nyt tulee viime hetkellä vähän jobinpostia.. Saattaa meinaan käydä niin että joudun vetäytymään tästä kisasta, varma en tästä vielä ole, selviää huomenna. Harmittaa jos näin käy, olen odottanut tätä kisaa.

Ilmoittelen myöhemmin mikä on tilanne, pitäkää mut kuitenkin siihen asti listoilla..
Voi ei.. :( toivotaan parasta!

FO110K

Banned
Wilzku & Alppu: laittakaa vahvistus tämän päivän aikana privaan mulle tai Jussille.
Maksutiedot lähtee huomenna, pääluvun pitää olla selvä siihen mennessä.

Harmi jos joudutte missaamaan...

Joni

Well-known member
Ääh enpä tiä. Tää on nyt fiftysixty tulisko tai ei.. Niin paljon ajatuksia tässä nyt.

Örfil

Guest
Privassa tuli varaus varapaikalle ja on nyt ekana piikkipaikalle. Tarkkana niiden ohjeiden lukemisten kanssa ;)

Örfil

Guest
Varmistappa Wope asia ajoissa, ettei käy kuten Vorssassa ;)

Eli privaa pojat peliin!

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
WoPe sitten varmaan vastapalveluksena tarjoaa kyytiä itse kisoissa :dunno:

Örfil

Guest
Hyvä homma!

Laitan muuten maksuprivat torstaina aamulla, meni iltahommat vähän myöhäisiksi ja taitaa olla parasta jo mennä unten maille ja laittaa masiina kiinni.

Örfil

Guest
Ekassa postauksessa olevat nimet.

Jos joku nyt peruu, maksu menee kuitenkin ja peruuttaja on itse velvollinen myymään paikkansa jos ei halua menettää rahojaan.