Örfil
Guest
piipaa
Viimeksi muokattu:
Itsehän sä aloit vääntämään jostain mikä kerroin faktana kun sitä nimenomaan Cmoney kysyiEn tiennytkään että KKWCS on maailman tärkein asia
Ja mites tää nyt liittyy tuohon käsiteltyyn aiheeseen?Tällä lupauksella lupaan pudottaa itseni aika-ajoissa B-finaaliin ja siellä tulla viimeisenä maaliin.
Tuskin.Mulla on nyt hommia. Jatketaan huomenna asiasta.
En niistä välityksistä tiedä siellä (kai ne silti ihan järkevät sille rataprofiilille ovat), mutta voisin veikata Forssan autojen vauhdin olevan 90km/h (tai ylikin) tietämissä. Mene ja tiedä.radan arvion mukaan Forssassa huiput on 80-85km/h...
Hyvä on, minä olin väärässä, lukemaa ei mitattu 65kg painoisella kuskilla, eikä sitä tehty mun puhelimella.Hankalaa "jarnata" asiasta jos "vastapuolen" pitää aina olla oikeassa ja saada sanoa asiasta kuin asiasta se viimeinen sana.
Ei todellakaan jaksa ei.Ei jaksa:nope:
Juu tuota veikkaisin itsekin mutu-tuntemuksella......mutta voisin veikata Forssan autojen vauhdin olevan 90km/h (tai ylikin) tietämissä. Mene ja tiedä.
Napataan matkalta kyytiin, raotan vauhdissa vähän ovea... :ahem: Katellaan lähempänä noita kellonaikoja...Nasty Boy: Saattaisin olla kiinnostunut kyydistä ainakin menomatkalla niin ei tartte monella autolla mennä. Siitä en ole vielä varma jäänkö paluumatkalla Tampereen yöhön. Meikäläinen on helppo poimia mukaan kun ajaa vaan motarin rampista ylös, suoraan muutamasta liikennevalosta ohi ja ensimmäisestä rampista takas motarille
No tehot on about samalla tasolla (n. 14hv) kuin Forssassa ja lisäksi suorat on pidemmät & tod.näk. välityksetkin erilaiset, jotenka siksi uskottava tulos kyllä.Noihin puhelimen GPS-huippuihin pitää kyllä suhtautua varovaisesti. Mä käytän sitä aina Skike-lenkeillä ja sieltä löytyy useinmiten piikki joka ei voi pitää paikkaansa. Huimin on 102km/h.
Pallon aamupaino oli tänään 48 kg Pituus taitaa olla jotain 168.Racerille 1 paikka Turusta siis varattu pallo-jalkaan -tilanteen vuoksi (paljonko se pallo painaa?).
Ok, kuullostaa ehdottoman vilpittömältä ja sitä varmasti onkin. No Kaanaa on nopeiden autojen rata ja frendit mitkä ovat ajaneet siellä puolikailla ovat kehuneet sitä. Nyppii kun en pääse mukaan mutta kiva olla pitkästä aikaa studiossakin.No tehot on about samalla tasolla (n. 14hv) kuin Forssassa ja lisäksi suorat on pidemmät & tod.näk. välityksetkin erilaiset, jotenka siksi uskottava tulos kyllä.
GPS tuolloin "testattiin" tulomatkalla auton mittarin kanssa eikä eroja tuolloin löytynyt.
Lisäksi huippunopeuslukemat jokaisesta sessiosta oli hyvin samanlaisia
(ekassa 92, tokassa 95 ja kolmannessa 96) joka myös tukee tuon paikkansapitävyyttä.
Totta on että pitää suhtautua varauksella GPS:n lukemiin, siksi sanoinkin millä se on mitattu
Lisäksi kisassahan mittausväline on taas ihan eri, jotenka missään nimessä nuo lukemat ei ole keskenään vertailukelposia suoraan, mutta lähinnähän olikin tarkoitus antaa osviittaa millasia lukuja on todettu aiemmin...
Olisi kiva kokeilla ajaa Kaanaan rataa puolikkaalla. Youtube-videon perusteella rataprofiili vaikuttaa kivalta, mutta nelareilla todennäköisesti moni haastava mutka menee pelkäksi läpiajeluksi. Sen takia en ajatellut treenata siellä. Painoetuni on säilynyt vaikken olekaan juurikaan juoksulenkkejä tehnyt ja syönyt mitä mieli tekee; Lihakset painavat enemmän kuin läski ja en ole jaksanut/ehtinyt pitkään aikaan tehdä juuri minkäänlaisia lihastreenejä. Käsivarret ovat kohta kuin pulkannarut pakkasellaOk, kuullostaa ehdottoman vilpittömältä ja sitä varmasti onkin. No Kaanaa on nopeiden autojen rata ja frendit mitkä ovat ajaneet siellä puolikailla ovat kehuneet sitä. Nyppii kun en pääse mukaan mutta kiva olla pitkästä aikaa studiossakin.
Se myöskin näyttää kivalta. Aina sillon tällön on 250cc kalustoa testaamassa siellä ollut ja vauhti on aika mageeta vrt. vuokrakoneisiin...Olisi kiva kokeilla ajaa Kaanaan rataa puolikkaalla.