Onko Klick lääke?Mylböyrnessä on vain puhalluskokeet, muut lääkkeet on sallittuja (hmmm, Klickin vois silti kyllä kieltää...)
Trikoista puheen ollen vinkkaan että mä olen viralliselta oppiarvoltani tekstiili-insinööri! Näitä ei ole montaa Suomessa :ahem:Jees, Trikoo on siirtynyt yleiskieleen forumilla!
Itse ompelin sukkiani kantapäistä joskus. Nykyään roskiin kun hajoavat.Trikoista puheen ollen vinkkaan että mä olen viralliselta oppiarvoltani tekstiili-insinööri! Näitä ei ole montaa Suomessa :ahem:
Tollakin tittelillä pääsi aikanaan IT hommiin :thumbup:
Mutta tiedän edelleen yhtä sun toista neuleista ja kankaista...ja osaan korjata edelleen ompelukoneita!
No voi hemmetti:thumbfh:Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.
Onko halukkaita lunastamaan kisapaikka?
Älä jumalauta. Harmi juttu. Mieti ihmeessä vielä jos tekisit vaikka Gerhard BergeritJa voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.
Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.
Ilmeisesti ihan kunnon kuume siis, jos ei ole toiveita parantua huomiseksi ajokuntoiseksi?V*****aa ihan sairaasti. Tätä on odotettu koko pitkä talvi ja nyt sitten kävi näin :nope: Ei hyvin ala kausi.
Voi paska! :thumbfh: Oletko aivan varma, ettet ole huomenna ajokunnossa? Särkylääke monesti auttaa ja sen avulla voi saada kuumeen hyvin kuriin, ellei nyt ole kyseessä sellainen yli 38,5 asteen kuume.Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.
Aika rankkaa ajaa kuumeisena ensin Tampereelta Helsinkiin ja sitten vielä karting-kisa päälle. Varmasti on järkevää jäädä kotiin lepäämään kuume pois, vaikka tuntuukin pahalta. Asian helposti unohtaa, mutta karting on kuitenkin aika fyysistäkin urheilua, ja urheilun harrastaminen kipeänä on aina terveysriski.Voi paska! :thumbfh: Oletko aivan varma, ettet ole huomenna ajokunnossa? Särkylääke monesti auttaa ja sen avulla voi saada kuumeen hyvin kuriin, ellei nyt ole kyseessä sellainen yli 38,5 asteen kuume.
Varmaan molempiin, jakkues kun on tietojen mukaan jo matkalla Nykiin...Jos ei löydy korvaajaa, niin nousisiko sitten A vai B-finaaliin joku?
Oijoi Se on nyt saletisti ilman omaa syytä MM-loppupisteissä takkiin kun ei vain tietty määrä parhaita tuloksia tule nettona pistetaulukkoon.Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.
No voi hitto. :frown:Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.