KKWCS Season 2010, round 1, Myllypuro GP

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mylböyrnessä on vain puhalluskokeet, muut lääkkeet on sallittuja (hmmm, Klickin vois silti kyllä kieltää...)
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Eipä taida olla mitään asiaa sijoituksista lähteä ajamaan, kun edellisen kerran olen ollut karting-autossa '08 - silloinkin samassa paikassa lähes samalla porukalla - ja en salaharjoittelemaankaan nyt pääse.

Mutta pääasiahan on päästä ajamaan mukavaan porukkaan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Näin muuten Albert Oilin tapaan ihan käsittämättömän painajaisen Myllypuron kisasta. En viiti mennä yksityiskohtiin, mutta putkeen ei mennyt.
 

Örfil

Guest
Jees, Trikoo on siirtynyt yleiskieleen forumilla! :D
Trikoista puheen ollen vinkkaan että mä olen viralliselta oppiarvoltani tekstiili-insinööri! Näitä ei ole montaa Suomessa :ahem:

Tollakin tittelillä pääsi aikanaan IT hommiin :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Trikoista puheen ollen vinkkaan että mä olen viralliselta oppiarvoltani tekstiili-insinööri! Näitä ei ole montaa Suomessa :ahem:

Tollakin tittelillä pääsi aikanaan IT hommiin :thumbup:

Mutta tiedän edelleen yhtä sun toista neuleista ja kankaista...ja osaan korjata edelleen ompelukoneita!
Itse ompelin sukkiani kantapäistä joskus. Nykyään roskiin kun hajoavat.
Osaan kyllä vieläkin ommella (viimeksi kollarit pohkeesta kun koirani jahtasi) :thumbup:
 

Örfil

Guest
Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.

Onko halukkaita lunastamaan kisapaikka?
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.

Onko halukkaita lunastamaan kisapaikka?
Älä jumalauta. Harmi juttu. Mieti ihmeessä vielä jos tekisit vaikka Gerhard Bergerit
 

Örfil

Guest
V*****aa ihan sairaasti. Tätä on odotettu koko pitkä talvi ja nyt sitten kävi näin :nope: Ei hyvin ala kausi.

Eli myyn kyllä oman kisapaikkani ilomielin, vaikka eihän tuo nyt iso menetys ole.
Päättäkää siinä tapauksessa että missä finaalissa se nousupaikka sitten on, jos korvaajaa ei löydy.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.
Voi paska! :thumbfh: Oletko aivan varma, ettet ole huomenna ajokunnossa? Särkylääke monesti auttaa ja sen avulla voi saada kuumeen hyvin kuriin, ellei nyt ole kyseessä sellainen yli 38,5 asteen kuume.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Voi paska! :thumbfh: Oletko aivan varma, ettet ole huomenna ajokunnossa? Särkylääke monesti auttaa ja sen avulla voi saada kuumeen hyvin kuriin, ellei nyt ole kyseessä sellainen yli 38,5 asteen kuume.
Aika rankkaa ajaa kuumeisena ensin Tampereelta Helsinkiin ja sitten vielä karting-kisa päälle. Varmasti on järkevää jäädä kotiin lepäämään kuume pois, vaikka tuntuukin pahalta. Asian helposti unohtaa, mutta karting on kuitenkin aika fyysistäkin urheilua, ja urheilun harrastaminen kipeänä on aina terveysriski.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Ja voihan kehveli: aamulla nousin punkasta kuumeessa eli nyt jää kisa väliin :thumbfh: Ei mitään toivoa olla huomenna ajokunnossa.

Onko halukkaita lunastamaan kisapaikka?
Oijoi :( Se on nyt saletisti ilman omaa syytä MM-loppupisteissä takkiin kun ei vain tietty määrä parhaita tuloksia tule nettona pistetaulukkoon.
 
Ylös