FO110K
Banned
- Liittynyt
- 3.1.2001
- Viestit
- 15345
edelleen saa laittaa privaan tulemaan kantansa. soitellaan tuossa sitten X:n kanssa...En jaksa kelata ketjua läpi - saiko nuo nyt ajopaikat vaiko ei?
edelleen saa laittaa privaan tulemaan kantansa. soitellaan tuossa sitten X:n kanssa...En jaksa kelata ketjua läpi - saiko nuo nyt ajopaikat vaiko ei?
Tuo on mielestäni ihan hyvä perustelu. Säännöt on hyvä olla mahdollisimman muuttumattomat.Sen saa ajamalla finaalin nompeimman! Ei tässä nyt yhden kisan osalta aleta systeemeitä muuttamaan. :ahem:
No väkisin vääntämällä erityisesti selvästi paremmalla autolla (e: tai selvästi parempi kuski) ohi voi päästä.. Se vaatii kyllä hieman myös kamikaze-asennetta ja kylkikosketuksia.Niin normisti esim. B:n voitto antaa realistisen mahdollisuuden (radasta&autotuurista riippuen) yhden-kahden-kolmenkin lisäpisteen saamiseen A-finaalissa jos nousee. Mutta se ja sama, moni kuvittelee ettei tuolla voi ohittaa vaikka itse näen kyllä hyviäkin paikkoja. Luvatkaa mulle tässä vaiheessa A-finaalin kahdeksas ruutu... :wink:
Etköhän ole 4 parhaan joukossa :ahem:Luvatkaa mulle tässä vaiheessa A-finaalin kahdeksas ruutu... :wink:
Näinhän se on. Mutta nythän kahdeksanneksi pääsee suoraan ajamalla, meinaatko että olisi tasa-arvoista pisteissä sijoittua sijalle 8 tai 9.Niin normisti esim. B:n voitto antaa realistisen mahdollisuuden (radasta&autotuurista riippuen) yhden-kahden-kolmenkin lisäpisteen saamiseen A-finaalissa jos nousee. Mutta se ja sama, moni kuvittelee ettei tuolla voi ohittaa vaikka itse näen kyllä hyviäkin paikkoja. Luvatkaa mulle tässä vaiheessa A-finaalin kahdeksas ruutu... :wink:
15 vuoden ajelukokemuksella en näe ajatuksiani tuosta "väkisin vääntämisenä" eikä välttämättä edes osu (eikä ainakaan kovaa) kun näkee toisen rinnalla. Sellaista kuvaa vaan tuosta radastaNo väkisin vääntämällä erityisesti selvästi paremmalla autolla ohi voi päästä.. Se vaatii kyllä hieman myös kamikaze-asennetta ja kylkikosketuksia.
Joo mee nukkumaan vaan Ja top 4-sija olisi onnistuminen kun näen kärkitaiston 3 kuskin välisenä (ellei autotuuri ratkaise). Itse kyllä vielä kokeilen eri ajotyyliä...Etköhän ole 4 parhaan joukossa :ahem:
Mulla on huomenna aikainen aamu - nyt hyvvee yötä!
Kannattaa nyt muistaa että valtaosa näistä 20+ kuskista on alottelijoita.15 vuoden ajelukokemuksella en näe ajatuksiani tuosta "väkisin vääntämisenä" eikä välttämättä edes osu (eikä ainakaan kovaa) kun näkee toisen rinnalla.
Totta tuokin. Ja ei mullakaan oikein ole käytännön kokemusta, kuvittelen vain että pääsisin kyllä 3 kymmenystä/kierros hitaammaasta ohi. Ei silti, tämä rata on mulle etukäteen se jossa eniten epäilen ajamistani, kaikkialla muualla ajattelen että autotuuri lähinnä estää menestymästä. Nytkin vain ajatuksen ja suunnittelun tasolla, mitä muutan lauantaina. Sitten sen näkee, toimiiko ja tuleeko tästä yhtikäs mitään :thumbup:Todella kokeneita ei ole montaa, noihin sun vuosiin verrattavissa olevia siis.
ts. C- & B-finaalissa ohittamiset tuskin tulee tapahtumaan ilman kosketuksia.
Öö... En kai juuri nyt. Välillä täytyy vaan vilkaista sääntötoikkia...Vielä postaus ennen nukkumattia: Cmoney, muistathan pistelaskun tälle vuodelle!
Muuten, kannattaa katsoa tuo Jacquesin laittama kypäräkameran kuvaus Myllypuron MiniGP:stä 7.2, siinä meinaan näkyy hyvin tuo radan todellinen kapeus ja ohittamisen vaikeus. Olen väh. puoli sekuntia hitaampi kierroksella kuin Trikoo, mutta menin alussa ohi hieman kylkikosketuksellakin ja pysyin edellä loppuajan.Totta tuokin. Ja ei mullakaan oikein ole käytännön kokemusta, kuvittelen vain että pääsisin kyllä 3 kymmenystä/kierros hitaammaasta ohi.
Juu näinhän se on. A-finaalissa tehdyistä virheistä kokeneet kuskit rankasee heti kyllä.Toki on otettava myös teitin ajokokemus huomioon, voi olla että kokenut kaveri löytää sieltä ne raot mitä Jacques ei löytänyt, mutta silti sanoisin notta vaikiata se tullee olemaan, kah näi se vaa männöö.
Muuten, kannattaa katsoa tuo Jacquesin laittama kypäräkameran kuvaus Myllypuron MiniGP:stä 7.2, siinä meinaan näkyy hyvin tuo radan todellinen kapeus ja ohittamisen vaikeus. Olen väh. puoli sekuntia hitaampi kierroksella kuin Trikoo...
:thumbup:KKMSC:n lehdistötiedote | tapaus kouvo & JNF
Koska vastalauseita ei ole illan mittaan tullut, on tuomaristo (X "de whip" Mosley ja Follo "der tank" Ecclestone)
yksimielisesti päättänyt hyväksyä kilpailuluvan mattimyöhäsille tröpöille (kouvotsvoni & JNF) Myllypuron Grand Prixiin.
Ehdoksi KKMSC asettaa sen, että molemmat tröpöt osallistuvat kilpailuun.
Lisenssimaksut ovat lähteneet tröpötiimien osoitteisiin.
Edm. tuomaristo myöskin hylkäsi yksimielisesti Jacques "de Trikoo" Willaneuleen tekemän ehdotuksen lisäpisteistä.
Ei se nyt itseasiassa ollut vain hieman kylkikosketuksella vaan ihan kunnollinen kylkipusu tai kilkkaus. Kilpailutilanne siis toki kuitenkin. Kuten aiemmin sanoin, niin ei tuolla oikein kovin montaa muuta tapaa ole ohittaa.Muuten, kannattaa katsoa tuo Jacquesin laittama kypäräkameran kuvaus Myllypuron MiniGP:stä 7.2, siinä meinaan näkyy hyvin tuo radan todellinen kapeus ja ohittamisen vaikeus. Olen väh. puoli sekuntia hitaampi kierroksella kuin Trikoo, mutta menin alussa ohi hieman kylkikosketuksellakin ja pysyin edellä loppuajan.
Ei se ohittaminen ole loppupeleissä kuitenkaan niin helppoa. :wink:
.
En muista enää mikä auto mulla sillon oli, mutta sellainen fiilis, ettei ollut ihan niitä parhaimpia ajettavia.. Toiseksi.. rakoja löytyi kyllä paljon, mutta valitettavasti tein itse ajovirheen joka kerta kun olisi ollut paikka mennä ohi.. Toisaalta muutamia tilanteita oli myös sellaisia, joissa mun röyhkeys ei yksinkertaisesti riittänyt.Toki on otettava myös teitin ajokokemus huomioon, voi olla että kokenut kaveri löytää sieltä ne raot mitä Jacques ei löytänyt, mutta silti sanoisin notta vaikiata se tullee olemaan, kah näi se vaa männöö.
Ei munkaan mielestä lisäpisteitä B- tai C-finaalin voitoista; viime kaudella tuntui hölmöltä jo sekin, että epäonnistuneen aika-ajon jälkeen (oisiko ollut joku Forssan kisoista) mummoilin ylivarovasti B-finaalista A-finaaliin ja kuittasin siitä "suorituksesta" lisäpisteen.Jacquesin idea kyllä hyvä että jos ei nousua mahdollistamaan lisäpisteitä, extran saaminen C- ja B-finaalin voitosta, silloin kompensoimaan, paikallaan. Ei se voi olla niin tarkkaa kun ei ne pisteet mitään maksa jakaa.
Nämä kaksi seikkaa yhdessä näin siis kokonaisuutena kun jälkeenpäin kerran tulossa lisää ajajia. Ei sen kummempaa.
Ai se Raceria vastaan taistelu? Sehän oli hyvä ajo vaikka taisi olla joku kierroksellaohitustapaus vaikuttamassa... Muistan kyllä kuinka jäit kiihdytyksissä mutta pito riitti selvästi myöhäisempiin jarrutuksiin :eek!:...epäonnistuneen aika-ajon jälkeen (oisiko ollut joku Forssan kisoista) mummoilin ylivarovasti B-finaalista A-finaaliin ja kuittasin siitä "suorituksesta" lisäpisteen.
Team Lotus Espoon lähes virallinen lehdistötiedote
Team Lotus Espoo lähtee kauden avaukseen Myllypuroon odottavaisin mielin. Pitkään näytti siltä, että tulokaskuljettaja NotJiipee joutuu puolustamaan tiimin värejä yksin, mutta viime hetken päätöksellä saatiin tallin ykköstykki Kouvotsvoni osallistumaan kilpailuun. Näin ollen talli on asettanut tavoitteekseen saada pisteitä kilpailusta, ja näin ollen päästä esim. Livestrong racingin edelle. Tallin molemmat kuljettajat ovat harjoitelleet talven aikana ahkerasti ja saapuvatkin areenalle seipäät tanassa ja luottavaisin mielin.
Heikki Jarna/Bisnesmiesten Tietotoimisto