Makkonen
Guest
Niin ja kyytiä tarjolla lienee, jollen ihan äidy kankkuloimaan onneni ohi.
Jo vain passaa.
Niin ja kyytiä tarjolla lienee, jollen ihan äidy kankkuloimaan onneni ohi.
Tuokin on jo suht´ edullinen hinta millä tollasia tehoja saa vuokrakäyttöön. Niin se vaan menee. Sitä F1-kokeilua Suomessa 5krs jotain 2000e en sentään ole harkinnut.
Kyllä vain tuntuisi haikealta luopua Haaparannan autoista kisakalenterissa, vaikka kierros / euro -suhde onkin varmaan huonoin Hyvinkäällä. Mä olen kyllä tuota F1-kokeiluakin harkinnut. Hinta siinäkin este, ja purjelentojuttukin oisi. Harmi, kun palkka ei tunnu riittävän harrastuksiin. Pitäisi kai olla kiinnostunut jostain salibandysta tms. yhtä tylsästä, niin kuin normaalit kaverit.
Hyvinkää I:n A-finaalin pituus 7kierrosta, yhden kierroksen kestäessä +50sek. joten reilut 6minuuttia:doubtful: Lämmittelykierrosta ei laskettu. Niin hienoa kuin tämän tason porukassa on ajaakin, niin voisin mieluusti ajaa halvemmallakin, kerran kuskien taso ei muutu vaikka alla olisi 9hp nelitahtipelikin. No aikaa on vielä harkita asioita......
Ongelma 1: Haaparannan tasoista kalustoa ei monessa paikkaa ole, jotenka kilpailu on aika olematonta.Asiakkaan roolissa itse sitä mieltä, et pieni kilpailutus olisi eri paikkojen välissä hyvästä.......
7 kierrosta? :doubtful: oliko jossain paperissa noin?
Tuntuis vähän oudolta kun aika-ajo oli vain saman verran ja mielestäni finaalissa kuitenkin oltas ajettu enempi...
edit. Ja kisakalenterin voi tehdä ihan minkä näkösen haluaa, mutta karuja ylläreitä voi hinnoissa tulla monen paikan suhteen![]()
Tattiksella 4 vuokra-autoa. Korjatkaa jos olen väärässä.Mites se Tattis josta kysyin ed. sivulla?
Noh, toinen ongelma on se että hintaero muihin ulkoratoihin (Kaanaa/Toijala esim) on aika pieni, mutta tasoero kokemuksessa katsottiin Haaparannan eduksi.Hyvinkää on hieno paikka mutta ehkä se voisi olla kerran tai kaksi kaudessa. Kolme noin "kallista" skabaa on omalle kukkarolle ainakin aika paha rasti.
Kuten PeePee totes, siellä on kai 4 autoa, eli kisaaminen on hieman hankalaa...Mites se Tattis josta kysyin ed. sivulla?
Samaa mieltä.Ensi vuoden kisakalenterista vois kyllä tehdä oman otsikonkin. Tänne nuo keskustelut hukkuu.
Mun on kyllä pakko puolustaa 15 + 5 min systeemiä. Se on hienoa kun on vain se 5 kierrosta aikaa tehdä huippukierros, ja pakottaa riskeihin jos haluaa rajoilla mennä. Voi mennä ajot syteen tai saveen.
Harjoituksetkin oli viimeksi 10 minuuttia, jos sitäkään.
Ongelma 1: Haaparannan tasoista kalustoa ei monessa paikkaa ole, jotenka kilpailu on aika olematonta.
Mun on kyllä pakko puolustaa 15 + 5 min systeemiä. Se on hienoa kun on vain se 5 kierrosta aikaa tehdä huippukierros, ja pakottaa riskeihin jos haluaa rajoilla mennä. Voi mennä ajot syteen tai saveen.
Siis ihan tosissasi väität että melkein samalla hinnalla kuin Hyvinkää betonialustainen sisärata olisi mielenkiintoinen vaihtoehto?Ensi kauden kisakalenterista kun oli puhetta, niin Pori voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto.
Ei mennä.Siis ihan tosissasi väität että melkein samalla hinnalla kuin Hyvinkää betonialustainen sisärata olisi mielenkiintoinen vaihtoehto?
Jooh, eiköhän siis peruta Hyvinkää ja mennään sisäradalle vaikka tän kuun lopussa :thumbup:
eiköhän siis peruta Hyvinkää ja mennään sisäradalle vaikka tän kuun lopussa :thumbup:
(Jacq tarkistatko jostain noi kierrosmäärät)