KKWCS Season 2010, round 6, Hyvinkää II GP

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
No se Kaanaa kun meillä sama auto aika-ajossa ni ero 0,6s oli aikalailla sitä mitä odotinkin (5-7 kymmenystä etukäteen silloin juttelin): 500m kaasu pohjassa - mutka - 500m kaasu pohjassa - mutka.
Enkä vielä aika-ajossa tainnu ajaa ihan niin hyvin kuin kisassa mutta olit itsekin siellä vissiin ekaa kertaa...
WoPe pisteli menemään kovaa mutta jo ihan väkisinkin samalla autolla altavastaaja kierrosajoissa sua ja Nastya vastaan.
Joo syksyllä Hyvinkäällä me, ja DW, taidettiin olla kaikki kymmenyksen sisällä.
Tuo 0,6s oli juurikin vähintään painoerosta kiinni. Itse en ollut täysin tyytyväinen mun kisakierros-aikoihin vaikka eka kerta radalla mutta itse kisan tulokseen olinkin. Nastyn tismalleen sama aika samoin kuin Wopen kymmenyksen hitaaampi samalla autolla suhteessa parempi kun olen vähän kevyempi. Ei vaan nappaa sisärata-autot ulkoradalla, oli vähän ajo-tyyli siellä lievästi sanottuna hakusessa. Mutu että Lahti ja forssa sopii itselle parhaiten ja hyvinkää siinä ihan vanavedessä

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Paljos itseasiassa vaaka sulle näyttää jos saa kysyä? Ajovarusteissa 60 lienee aika liki? Eikä siinä, sopiva jätkä olet tähän lajiin sikäli. Vielä kun taitoa löytyy niin kärkipäässä :thumbup:

Haikki

Paljos itseasiassa vaaka sulle näyttää jos saa kysyä? Ajovarusteissa 60 lienee aika liki? Eikä siinä, sopiva jätkä olet tähän lajiin sikäli. Vielä kun taitoa löytyy niin kärkipäässä :thumbup:
Paino noussut nyt selvästi viime vuodesta ja ihan tarkoituksella, kuitenkin fyysinen voimakunto tärkeämpi kuin pelkkä keveys.. Vauhti pysynyt itsellä vähintään samana ehkä jopa parantunutkin vaikka paino noussut. Nyt ihan viime aikoina en oo punninnut mutta ajovarusteissa varmasti väh. 60kg.

Haikki

Mikäs sulla on muuten nykyään paino ilman varusteita?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mikäs sulla on muuten nykyään paino ilman varusteita?
Kalsonkipaino 74-75. Keväällä jäi siihen kun sen 9kg sain joulukuusta pudotettua. Jos vielä saisi tsempattua 4-5kg pois ni kiva :alppu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tähän väliin sopiikin perinteinen kultainen ananas -listaus:

4stroke
Andy
Cmoney
Haikki
Nasty Boy
Nipsuhuuli
PeePee
Powered by BMW
WoPe
öö ruz
10 / 7

Nyt ihan kriteeritkin ihan: mukana kuljettajat, jotka ovat päässeet Hyvinkäällä alle 49,5

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Vaan muista että a:ssa ilm ajaa vain 7 kuskia, 3 ananasta siis jaossa :D
Itsehän tähtään C:n kärkipäähän...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jaahas.. taas tätä ennakkokaavailua.. Itsehän aion omalta osaltani pyrkiä siihen, että ananaksia tarvitaan ainakin neljä!!

Edit: jos Totken tavoitteena on 50 alitus, niin mulla se on 49.5 alitus, ja ihan vaan siksi, että pääsen Andyn ananas-listalle Hyvinkään III:en alla. :ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
aamun parhaat naurut sai tästä kyllä :D
Ajattelin, että jos Andyllä sattuis sittenkin olemaan se täys kahvikuppi näytön edessä... :ahem:

Ei vaan tuo oli ihan vakavissaan heitetty tavoite! Kyllä mä sen 7 kymmenystä ajastani tiputan helposti, jos vaan saan puhtaan kierroksen tehtyä! Ne kohdat on kuitenkin mulla hyvin tiedossa, missä eniten aikaa edelleen menetän.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Kyllä mä sen 7 kymmenystä ajastani tiputan helposti, jos vaan saan puhtaan kierroksen tehtyä! Ne kohdat on kuitenkin mulla hyvin tiedossa, missä eniten aikaa edelleen menetän.
Ollaan samassa ajoryhmässä, niin peesaat mua pari kierrosta niin näät miten ei ainakaan pitäis ajaa. :D

FO110K

Banned
Kyllä mä sen 7 kymmenystä ajastani tiputan helposti, jos vaan saan puhtaan kierroksen tehtyä!
Kannattaa toki muistaa että mitä lähemmäs kärkeä tulee, sitä vaikeammaksi on pudottaa kymmenyksiä, liki sekunnista puhumattakaan :)
Mutta joo, painon & koon takia tuo on sulle täysin realistinen tavoite kyllä, eli siinä mielessä ymmärrettävää.

Itse veikkaan että tällä omalla elopainolla ei 49,5 aliteta missään nimessä, 50,0 alituskin tulee olemaan jo tiukkaa
(1,5sek minimissään jää aina eroa nopeimpiin mulla, jo painonkin takia väkisin siis)
Noh, josko se paino vielä jonain päivänä löytäis tiensä alas....

Jacques

Sijainti
Helsinki
Kannattaa toki muistaa että mitä lähemmäs kärkeä tulee, sitä vaikeammaksi on pudottaa kymmenyksiä, liki sekunnista puhumattakaan :)
Mutta joo, painon & koon takia tuo on sulle täysin realistinen tavoite kyllä, eli siinä mielessä ymmärrettävää.
Jeps.. ehkä tuo "helposti" oli nyt vähän väärin sanottu.. :D mutta ei mahdottomuus, jos kaikki menee ihan putkeen. :)

FO110K

Banned
Jeps.. ehkä tuo "helposti" oli nyt vähän väärin sanottu.. :D mutta ei mahdottomuus, jos kaikki menee ihan putkeen. :)
Totta, huomannut Hyvinkäällä saman että isojakin parannuksia saa yllättävästi jopa aikaan välillä, taitaa kyl kertoa enempi omasta huonoudesta kuin mistään muusta :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
Totta, huomannut Hyvinkäällä saman että isojakin parannuksia saa yllättävästi jopa aikaan välillä, taitaa kyl kertoa enempi omasta huonoudesta kuin mistään muusta :D
Jeps.. noh.. Viime vuonna ajoin aika-ajoissa ajan 51,16.

Viikko sitten testeissä aika oli 50,20. Eli sekunti siitä on jo nyt lähtenyt.. :D

Suoraan verrattuna viime vuoteen, olisin ollut ruudussa 8 tolla harkka-ajalla. :)

Katotaan katotaan.. :D

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Slug on hyvä esimerkki painon pienestä vaikutuksesta täällä. Olisi mukanaollessaan potentiaalinen a-finaalikandidaatti vaikka lienee Follon kokoluokkaa.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Viime vuonna B-finaaliin pääsi 51,5 ajalla. Otanpa sen nyt yhdeksi tavoitteeksi. Hyvinkää ykkösessä (ainoa ajokertani Hyvinkäällä) ajoin ajan 54,0. Rata oli tällöin ilmeisesti 2-3 sekkaa hitaampi kuin viime vuoden kisassa. Eli tavoitteen pitäisi olla suht realistinen.

Tosin jos on hyvä keli kisassa, niin B-finaaliin vaadittaneen parempi aika... Eli toinen tavoite on B-finaaliin pääsy, kun vähintään siihen olen tänä vuonna joka kisassa päässyt.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Jos kuivaa ja perushyvä pito, hyvällä autolla voi 48:aa tulla mutta tehottomalla 50 alitus tiukkaa. Ei siis tulostavoitetta voi laitella.