DW
2009-2016
Kannattaisi oikeesti imeä sitä hymyä pers.....no joo. Muistan yhä, mitä mr.trikoo teki Forssan aika-ajossaaamun parhaat naurut sai tästä kyllä
Kannattaisi oikeesti imeä sitä hymyä pers.....no joo. Muistan yhä, mitä mr.trikoo teki Forssan aika-ajossaaamun parhaat naurut sai tästä kyllä
Kyllä itse uskon että juuri alle 50 (jos kärki 48,3-5 paikkeilla) Jcq voi päästä... Sekunnin sisään kärjestä vielä ihan en. Mutta ei saatana, sama sälli 2 vuotta sitten jäi sekunteja kierroksella. Näin se homma etenee.
Uskoa voi toki miten kukin haluaa..cm:n kanssa samoilla linjoilla, alle 50 voi mennä hyvinkin mutta sek päähän kärjestä en kanssa usko.
(ainakaan vielä nyt, potentiaalia toki on enempäänkin)
Siis tätä tarkotin itsekin. Tiedän itsekin millä tavalla sinne 50 alle on mahdollista päästä, mutta kaiken osuminen ihan nappiin yhdellä kierroksella on aika epätodennäköistä omalla kohdalla.Riippuu tosiaan siitä saanko puhtaan kierroksen..
Joo, voi olla että siinä käy juuri noin, katsotaan.. Olisin kyllä tyytyväinen 50 alitukseen ja B-finaalipaikkaankin. Sen verran kova taso on ja sen verran paljon on muuttuvia tekijöitä.Siis tätä tarkotin itsekin. Tiedän itsekin millä tavalla sinne 50 alle on mahdollista päästä, mutta kaiken osuminen ihan nappiin yhdellä kierroksella on aika epätodennäköistä omalla kohdalla.
Siksi siis totesinkin että 50 alitus voi sulla olla ihan realistinen kisassa jos keli sallii, 49,5 alitus vaatis jo vähän enempi parannuksia yhteen kierrokseen ja siihen en usko vielä seuraavassa Hyvinkäässä...
Nyt alle 50, sit H3:ssa alle 49,5
Jep sama vika, mutta epäilen kyllä omalla kohdallani että jään C:hen tällä kertaa.Joo, voi olla että siinä käy juuri noin, katsotaan.. Olisin kyllä tyytyväinen 50 alitukseen ja B-finaalipaikkaankin. Sen verran kova taso on ja sen verran paljon on muuttuvia tekijöitä.
Kilpisjärveltä ei myönnteä lomia?Mä voittaisin tän kisan melko suurella todennäköisyydellä, senverran nopsassa kunnossa olen. Epistä, etten pääse mukaan.
Siellähän se on ollut jo vuosia.Onko Alppu Kilpisjärvellä? Jos kattoo, näkyykö mun tekemiä lumienkeleitä vielä...
No et sie sitten niin kaukaa tulekaan kisapaikoille. Tosin en tie, kuinka lyhyeksi tietynlainen henkilö kokee matkan Lapista etelään*miettii markoj:ia tanss...varaa paikan Kilpisjärven mielisairaalasta*
Pöh:thumbfh: Takaisin kylläkin saat liftata, tulisi turhan paljon koukkausta muuten-edit-
Enpä taida pystyä ajamaan, kannustusjoukkoihin olen kyl tulossa kun kouvo tarjoaa kyydin...
Jepjep.Pöh:thumbfh: Takaisin kylläkin saat liftata, tulisi turhan paljon koukkausta muuten