KKWCS Season 2010, round 6, Hyvinkää II GP

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kyllä itse uskon että juuri alle 50 (jos kärki 48,3-5 paikkeilla) Jcq voi päästä... Sekunnin sisään kärjestä vielä ihan en. Mutta ei saatana, sama sälli 2 vuotta sitten jäi sekunteja kierroksella. Näin se homma etenee.

FO110K

Banned
cm:n kanssa samoilla linjoilla, alle 50 voi mennä hyvinkin mutta sek päähän kärjestä en kanssa usko.
(ainakaan vielä nyt, potentiaalia toki on enempäänkin)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Maksettu. Tavoite on ajaa alle 59.99 sekunnin kierroksia. Ihan vaan vittuillakseen.

öö ruz

Speed for ever
Maksoin maksun. Alustava sääennustekin näyttää kuivaa. Jos radalla on pitoa niin autosta riippuen mun pitäisi pystyä ajelemaan 49,1-49,8 välisiä aikoja. A-finaaliin ei mitään jakoa mutta B-finaaliin pitäisi kotiradalla kyllä pystyä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kyllä itse uskon että juuri alle 50 (jos kärki 48,3-5 paikkeilla) Jcq voi päästä... Sekunnin sisään kärjestä vielä ihan en. Mutta ei saatana, sama sälli 2 vuotta sitten jäi sekunteja kierroksella. Näin se homma etenee.
cm:n kanssa samoilla linjoilla, alle 50 voi mennä hyvinkin mutta sek päähän kärjestä en kanssa usko.
(ainakaan vielä nyt, potentiaalia toki on enempäänkin)
Uskoa voi toki miten kukin haluaa.. :)

Riippuu tosiaan siitä saanko puhtaan kierroksen.. Viime harkoissa en mielestäni sellaista saanut ja silti aika 50.2.. Joka kierroksella tein jotain kämmiä.. Kriittiset paikat on tosiaan tiedossani, joten mahdollisuuksia on.. Väitän, että jos aikani jää paljonkin 49.5 tasosta, niin en ole puhdasta kierrosta saanut alle tai vaihtoehtoisesti auto ei ole paras mahdollinen mun ajotyylille. :)

FO110K

Banned
Riippuu tosiaan siitä saanko puhtaan kierroksen..
Siis tätä tarkotin itsekin. Tiedän itsekin millä tavalla sinne 50 alle on mahdollista päästä, mutta kaiken osuminen ihan nappiin yhdellä kierroksella on aika epätodennäköistä omalla kohdalla.
Siksi siis totesinkin että 50 alitus voi sulla olla ihan realistinen kisassa jos keli sallii, 49,5 alitus vaatis jo vähän enempi parannuksia yhteen kierrokseen ja siihen en usko vielä seuraavassa Hyvinkäässä...
Nyt alle 50, sit H3:ssa alle 49,5 :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Siis tätä tarkotin itsekin. Tiedän itsekin millä tavalla sinne 50 alle on mahdollista päästä, mutta kaiken osuminen ihan nappiin yhdellä kierroksella on aika epätodennäköistä omalla kohdalla.
Siksi siis totesinkin että 50 alitus voi sulla olla ihan realistinen kisassa jos keli sallii, 49,5 alitus vaatis jo vähän enempi parannuksia yhteen kierrokseen ja siihen en usko vielä seuraavassa Hyvinkäässä...
Nyt alle 50, sit H3:ssa alle 49,5 :)
Joo, voi olla että siinä käy juuri noin, katsotaan.. Olisin kyllä tyytyväinen 50 alitukseen ja B-finaalipaikkaankin. Sen verran kova taso on ja sen verran paljon on muuttuvia tekijöitä. :)

FO110K

Banned
Joo, voi olla että siinä käy juuri noin, katsotaan.. Olisin kyllä tyytyväinen 50 alitukseen ja B-finaalipaikkaankin. Sen verran kova taso on ja sen verran paljon on muuttuvia tekijöitä. :)
Jep sama vika, mutta epäilen kyllä omalla kohdallani että jään C:hen tällä kertaa.
Niin moni on reenannut tuolla hyvillä ajoilla että tuskin on mahkuja B:hen ellei käy munkkia auton kanssa tmv...
(ja mun tuurilla? not likely :D)

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä voittaisin tän kisan melko suurella todennäköisyydellä, senverran nopsassa kunnossa olen. Epistä, etten pääse mukaan.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Onko Alppu Kilpisjärvellä? Jos kattoo, näkyykö mun tekemiä lumienkeleitä vielä...

Makkonen

Guest
-edit-
Enpä taida pystyä ajamaan, kannustusjoukkoihin olen kyl tulossa kun kouvo tarjoaa kyydin...

Viimeksi muokattu: