Makkonen
Guest
Jo vain passaa.Niin ja kyytiä tarjolla lienee, jollen ihan äidy kankkuloimaan onneni ohi.
Jo vain passaa.Niin ja kyytiä tarjolla lienee, jollen ihan äidy kankkuloimaan onneni ohi.
Kyllä vain tuntuisi haikealta luopua Haaparannan autoista kisakalenterissa, vaikka kierros / euro -suhde onkin varmaan huonoin Hyvinkäällä. Mä olen kyllä tuota F1-kokeiluakin harkinnut. Hinta siinäkin este, ja purjelentojuttukin oisi. Harmi, kun palkka ei tunnu riittävän harrastuksiin. Pitäisi kai olla kiinnostunut jostain salibandysta tms. yhtä tylsästä, niin kuin normaalit kaverit.Tuokin on jo suht´ edullinen hinta millä tollasia tehoja saa vuokrakäyttöön. Niin se vaan menee. Sitä F1-kokeilua Suomessa 5krs jotain 2000e en sentään ole harkinnut.
Hyvinkää I:n A-finaalin pituus 7kierrosta, yhden kierroksen kestäessä +50sek. joten reilut 6minuuttia:doubtful: Lämmittelykierrosta ei laskettu. Niin hienoa kuin tämän tason porukassa on ajaakin, niin voisin mieluusti ajaa halvemmallakin, kerran kuskien taso ei muutu vaikka alla olisi 9hp nelitahtipelikin. No aikaa on vielä harkita asioita......Kyllä vain tuntuisi haikealta luopua Haaparannan autoista kisakalenterissa, vaikka kierros / euro -suhde onkin varmaan huonoin Hyvinkäällä. Mä olen kyllä tuota F1-kokeiluakin harkinnut. Hinta siinäkin este, ja purjelentojuttukin oisi. Harmi, kun palkka ei tunnu riittävän harrastuksiin. Pitäisi kai olla kiinnostunut jostain salibandysta tms. yhtä tylsästä, niin kuin normaalit kaverit.
7 kierrosta? :doubtful: oliko jossain paperissa noin?Hyvinkää I:n A-finaalin pituus 7kierrosta, yhden kierroksen kestäessä +50sek. joten reilut 6minuuttia:doubtful: Lämmittelykierrosta ei laskettu. Niin hienoa kuin tämän tason porukassa on ajaakin, niin voisin mieluusti ajaa halvemmallakin, kerran kuskien taso ei muutu vaikka alla olisi 9hp nelitahtipelikin. No aikaa on vielä harkita asioita......
Ongelma 1: Haaparannan tasoista kalustoa ei monessa paikkaa ole, jotenka kilpailu on aika olematonta.Asiakkaan roolissa itse sitä mieltä, et pieni kilpailutus olisi eri paikkojen välissä hyvästä.......
Hienoja videoita jätkät on tehneet......7 kierrosta? :doubtful: oliko jossain paperissa noin?
Tuntuis vähän oudolta kun aika-ajo oli vain saman verran ja mielestäni finaalissa kuitenkin oltas ajettu enempi...
Jep henkilökohtaisenkin:ahem: yllärit on vähän niinku tiedossa silloinedit. Ja kisakalenterin voi tehdä ihan minkä näkösen haluaa, mutta karuja ylläreitä voi hinnoissa tulla monen paikan suhteen
Tattiksella 4 vuokra-autoa. Korjatkaa jos olen väärässä.Mites se Tattis josta kysyin ed. sivulla?
Noh, toinen ongelma on se että hintaero muihin ulkoratoihin (Kaanaa/Toijala esim) on aika pieni, mutta tasoero kokemuksessa katsottiin Haaparannan eduksi.Hyvinkää on hieno paikka mutta ehkä se voisi olla kerran tai kaksi kaudessa. Kolme noin "kallista" skabaa on omalle kukkarolle ainakin aika paha rasti.
Kuten PeePee totes, siellä on kai 4 autoa, eli kisaaminen on hieman hankalaa...Mites se Tattis josta kysyin ed. sivulla?
Samaa mieltä.Ensi vuoden kisakalenterista vois kyllä tehdä oman otsikonkin. Tänne nuo keskustelut hukkuu.
Harjoituksetkin oli viimeksi 10 minuuttia, jos sitäkään.Mun on kyllä pakko puolustaa 15 + 5 min systeemiä. Se on hienoa kun on vain se 5 kierrosta aikaa tehdä huippukierros, ja pakottaa riskeihin jos haluaa rajoilla mennä. Voi mennä ajot syteen tai saveen.
Joo Hyvinkäällä ainakin kisalähdöt jäivät hirveän lyhyiksi. Tätä olisi mukava jos saisi jotenkin optimoitua ensi kerraksi.Harjoituksetkin oli viimeksi 10 minuuttia, jos sitäkään.
Yksinkertaistetuna, markkinat ovat tehokkaat kun vastaavat tuoteteet / palvelut ovat samanaikaisesti nähtävillä ja saavutettavissa, esim. mansikan litrahinta torilla. Nyt vain vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla. Kysyntä ja tarjonta kohtaavat siltiOngelma 1: Haaparannan tasoista kalustoa ei monessa paikkaa ole, jotenka kilpailu on aika olematonta.
Samaa mieltä. Melkein oksettaa kun jännittää niin saakelisti kun tietää että pakko saada hyvä tulos. Pari ekaa kierosta menee siihen että renkaat lämpenee. Sitten pari-kolme aikakierrosta. Mulla ei ole vielä kertaakaan onnistunut napisti. Öö ruzin järkkäämässä treenikisassa paras henkilökohtainen suoritus: toiseksivikalla kiekalla ruuhkaa, vikalla kakkosmutkassa liikaa sladia ja kierrokset liian alas, aika 49,4 ja neljäs ruutu muistaakseni. Foorumin kisoissa a-a mennyt sitten heikommin.Mun on kyllä pakko puolustaa 15 + 5 min systeemiä. Se on hienoa kun on vain se 5 kierrosta aikaa tehdä huippukierros, ja pakottaa riskeihin jos haluaa rajoilla mennä. Voi mennä ajot syteen tai saveen.
Siis ihan tosissasi väität että melkein samalla hinnalla kuin Hyvinkää betonialustainen sisärata olisi mielenkiintoinen vaihtoehto?Ensi kauden kisakalenterista kun oli puhetta, niin Pori voisi olla mielenkiintoinen vaihtoehto.
Ei mennä.Siis ihan tosissasi väität että melkein samalla hinnalla kuin Hyvinkää betonialustainen sisärata olisi mielenkiintoinen vaihtoehto?
Jooh, eiköhän siis peruta Hyvinkää ja mennään sisäradalle vaikka tän kuun lopussa :thumbup:
eiköhän siis peruta Hyvinkää ja mennään sisäradalle vaikka tän kuun lopussa :thumbup:
Tuo edellinen toki oli herja, mutta pakko hieman ihmetellä että miten ihmeessä Hyvinkäätä pidetään ylihintaisena?
7 kierrosta pitää paikkansa. Jokaisessa finaalissa oli sama juttu. Aika-ajoissa kerkesi pari ajamaan 5 kierrosta, mutta suurin osa 4.(Jacq tarkistatko jostain noi kierrosmäärät)