Miksihän semmoisen haluaisivat. Vai "reiästä seinässä"...Laitoin satasen Haikille, kun huomenna kumminkin kyselevät sitä reikää siellä takaseinässä...
Jos keskeyttää, niin senkin voi tehdä sitten tyylillä(esim. hvnk11)Miksihän semmoisen haluaisivat. Vai "reiästä seinässä"...
Kausi jotenkin alkaa "ihan yhtäkkiä"Viime syksynä motivaatio tuntui laskeneen, enkä silloin odottanut kisoja niin kovalla innolla kuin aiemmin. Nyt taas kun edellisestä ajokerrasta on monta kuukautta, niin huomista odottelee tässä jo ihan sormet syyhyten! Toivottavasti on luvassa tiukkaa taistelua ja ohituksia.
Itse olen kotiradalla käynyt kahdestikin menneen viikon aikana. Mutta toivottavasti ajolinjat löytyy heti aika-ajossa huomenna.Reenit nollissa, mutta katsotaan miten menee. Lahteen mennessä tulee kyllä jo useampi reenikertakin alle.
Olitko samassa pöydässä kahvittelemassa?Ajolinjat tuli tänään vielä käytyä katsomassa ja juu oli ne siellä.
Mä oon lahjonut ajolinjat tekemään teille tepposet huomenna... :wink:Olitko samassa pöydässä kahvittelemassa?
Anna palaa vaan jos siltä tuntuu!Sanokaa vaa sit jos tulee liikaa puheripulia. Pitkä talvi eikä paljoa sosialisointia ollu
Juu, Slug ei liene niitä ensimmäisiä joka sen tukkiiAnna palaa vaan jos siltä tuntuu!
Ei hätää, olin alipainoinen:ahem:Eilen tuli itsekin käytyä kolme vetoa ajamassa. 29.020 jäi parhaimmaksi. Ainoo vika vaan että Slug ja Nasty meni hirmuista vauhtia siellä. Onpa aika erikoinen rataprofiili jollainlailla , se lopun jyrkkenevä oikea :wall: