Mä sain sun hyökkäysyritykset tukittua aika hyvin ihan katselemalla mihin sijoitut. Sitten vajaan kahden kuukauden pakkoliikkumattomuus kostautui ja kunto loppui jolloin keskittyminen herpaantui. Se siitä sitten. Lahdessa täytyy saada parempi tulos aikaan, koskee koko tiimiä.Vois opetella katsomaan sivuille välille. :wall:
Hyvin kyllä ajoit, mutta yhden virheen teit ja se maksoi nyt paikan A-finaalissa.Mä sain sun hyökkäysyritykset tukittua aika hyvin ihan katselemalla mihin sijoitut. Sitten vajaan kahden kuukauden pakkoliikkumattomuus kostautui ja kunto loppui jolloin keskittyminen herpaantui. Se siitä sitten. Lahdessa täytyy saada parempi tulos aikaan, koskee koko tiimiä.
Suelta kyllä, mutta eikös Slug & Jatenski ole tuon paikan erikoismiehiä, eli siinä mielessä tuskin ihan hirvee ylläri kuitenkaanSijoilla 8 & 9 yllärinimet! Suelta kova veto!
Mitä haikille on käynyt?
Slugilta shokkialku. Mulla meni paskat nyt kyllä jo housuun, tuskin haastan miestä missään kisassa jos tuloskunto on tuo :nope:
Komp.Kotirata etu oli kyllä
Ei kannata paukutella henkseleitä etukäteen siellä :tongue:Slugilta shokkialku. Mulla meni paskat nyt kyllä jo housuun, tuskin haastan miestä missään kisassa jos tuloskunto on tuo :nope:
:thumbup:Ei kannata paukutella henkseleitä etukäteen siellä :tongue: