KKWCS Season 2013, 1. kilpailu, Kart´In Club Helsinki

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Vois opetella katsomaan sivuille välille. :wall:
Mä sain sun hyökkäysyritykset tukittua aika hyvin ihan katselemalla mihin sijoitut. Sitten vajaan kahden kuukauden pakkoliikkumattomuus kostautui ja kunto loppui jolloin keskittyminen herpaantui. Se siitä sitten. Lahdessa täytyy saada parempi tulos aikaan, koskee koko tiimiä.

Örfil

Guest
Sijoilla 8 & 9 yllärinimet! Suelta kova veto!
Mitä haikille on käynyt?
Slugilta shokkialku. Mulla meni paskat nyt kyllä jo housuun, tuskin haastan miestä missään kisassa jos tuloskunto on tuo :nope:

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Mä sain sun hyökkäysyritykset tukittua aika hyvin ihan katselemalla mihin sijoitut. Sitten vajaan kahden kuukauden pakkoliikkumattomuus kostautui ja kunto loppui jolloin keskittyminen herpaantui. Se siitä sitten. Lahdessa täytyy saada parempi tulos aikaan, koskee koko tiimiä.
Hyvin kyllä ajoit, mutta yhden virheen teit ja se maksoi nyt paikan A-finaalissa.

FO110K

Banned
Sijoilla 8 & 9 yllärinimet! Suelta kova veto!
Mitä haikille on käynyt?
Slugilta shokkialku. Mulla meni paskat nyt kyllä jo housuun, tuskin haastan miestä missään kisassa jos tuloskunto on tuo :nope:
Suelta kyllä, mutta eikös Slug & Jatenski ole tuon paikan erikoismiehiä, eli siinä mielessä tuskin ihan hirvee ylläri kuitenkaan :)

Slug

Well-known member
Ei kannata paukutella henkseleitä etukäteen siellä :tongue: