DSQ
Elossa
Jaajuu. Aattelin, että lienee viime kauden satoa joka tapauksessa.Viime kesän alussa, olisko 6.5. ehkäpä...
Jaajuu. Aattelin, että lienee viime kauden satoa joka tapauksessa.Viime kesän alussa, olisko 6.5. ehkäpä...
TervetuloaVois vaikka saapua paikan päälle ihan vaan katsojaksi (parempaahan tekemistä ei lauantaiaamupäivälle saa ) ja ehkä vähän tunnelmaakin tunnustelemaan.
Mua et ainakaan kopeloi :frank:Vois vaikka saapua paikan päälle ihan vaan katsojaksi (parempaahan tekemistä ei lauantaiaamupäivälle saa ) ja ehkä vähän kuskejakin tunnustelemaan.
Hjuva pätkä :thumbup:Kohtahan se sit taitaa alkaa...
http://www.youtube.com/watch?v=ysMS3SGsu44
Tämmöistä tälläkertaa...
kiitos ja anteeksi
Missäs kohtaa tossa Lahti oli? Ja siis se uusin ratako?Hjuva pätkä :thumbup:
Toi lahden pääsuora Tilaa tuntus olevan!
Rataesittelyn toiseksi viimeinen eli 2 ja uusipa uusi:thumbup:Missäs kohtaa tossa Lahti oli? Ja siis se uusin ratako?
Ohos, menipä ohi aiemmin. :eek!:Rataesittelyn toiseksi viimeinen eli 2 ja uusipa uusi:thumbup:
Tiimikypärät tekee siis Nastyn paja.Miksei mun kypärän maalaaminen onnistunut nuin kuin Nastylla? :wall:
veikkaampa että meikäläinen on tässä porukassa se kaikkein hitain, sen verran vähän tullut ajettua aikoihin kuitenkin...Tein veikkauksen tästä suuresta urheilutapahtumasta \o/
Hah. En ole KKWCS-VM:n jälkeen ajanut metriäkään. Eikä se painokaan laskenut alle 90 vaikka piti. Rahat takas. Häviän.veikkaampa että meikäläinen on tässä porukassa se kaikkein hitain, sen verran vähän tullut ajettua aikoihin kuitenkin...
En ole ajanut minäkään. Ja paino lienee vähän päälle 90. Saadaanpahan omat skabat, jos ei muuta. Painontasausten kanssa ajettaessa takkiin ei montaa kiloa kuitenkaan tule.Hah. En ole KKWCS-VM:n jälkeen ajanut metriäkään. Eikä se painokaan laskenut alle 90 vaikka piti. Rahat takas. Häviän.
Olin jo varaamassa peränpitäjän viittaa koska ei ole tullut kartissa istuttua sitten Jyväskylän päätösosakilpailun.veikkaampa että meikäläinen on tässä porukassa se kaikkein hitain, sen verran vähän tullut ajettua aikoihin kuitenkin...