PeePee tekee kait ryhmät, ja laittakoot mut ainakin ekaan :alppu:Toivoisin, että minä ja Racer X ollaan samassa aika-ajo -ryhmässä, niin ei jää ratajossitteluja. + Yleensä raaserilla ollut hyvä tuuri sen ajoryhmän kanssa, niin ehkä se tuuri tulis tällä keinolla myös minulle. :ahem:
Alkaako jo puntti tutisemaan :thumbup:Toivoisin, että minä ja Racer X ollaan samassa aika-ajo -ryhmässä, niin ei jää ratajossitteluja. + Yleensä raaserilla ollut hyvä tuuri sen ajoryhmän kanssa, niin ehkä se tuuri tulis tällä keinolla myös minulle. :ahem:
Ei ala, koska mulla ei ole mitään hävittävää. Ajan oman kisani kuten tähänkin mennessä ja jos yks pappa jää taakse niin se on vain plussaa.Alkaako jo puntti tutisemaan :thumbup:
Voin olla se joka teippaa jonkun jalat yhteen (kuten tuossa videossa tehty).http://www.youtube.com/watch?v=ZlBeviFJY98
tehääkö harlemsheikit lahdessa, kuin moni OLISI mukana?
..kuhan kysyin
Onneksi EN ole mukana.tehääkö harlemsheikit lahdessa, kuin moni OLISI mukana?
Tällä kertaa näin kävi.Mukana! (jos vain tuo aikaraja joustaa tunnilla )
Harlem sheikin takia ilmoittauduit?Mukana! (jos vain tuo aikaraja joustaa tunnilla )
Vain ja ainoastaan sen takia.Harlem sheikin takia ilmoittauduit?
Melko todennäköisesti kolmella finaalilla mennään. Varmistelen vielä tämän.Montako tuonne pääsee kerralla ajamaan? Kolmella finaalilla kun selvittäis, niin hyvä.
komp. Pitäis PeePeellä maananantaina näkyä. Nyt vois varmaan veikatakin *menee*Maksu maksettu.
Nopealla muistelulla on kyllä 9 autoa tuolla. Tarkistelen tiistaina.Mietin vain sitä kaluston määrää, onko Hollolasta saaneet lisättyä? 8kotteroa tarvis 3:n finaaliin kisaan