- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13770
Minä olen parhaassa ryhmässä.Jaahas paineet niskaan koska paras ryhmä.. SHIT! :eek!:
Minä olen parhaassa ryhmässä.Jaahas paineet niskaan koska paras ryhmä.. SHIT! :eek!:
Hyvä että on tavoitteet kohillaan .Kylmiltään tulossa minäkin ja koska kic:ssä ei ollut asiaa kärjen vauhtiin olen päättänyt palata perusasioihin. 1. haasteena on laittaa kypärä oikeinpäin päähän. 2. pitää muistaa ratin toimintaperiaate; jotta pyörät kääntyy niin pitääkö sitä rattia vetää tai työntää vai kenties pyörittää :doubtful: ja viimeiseksi selvitettävä onko se kartingauto etu,- vai neliveto. Nämä kun handlaa niin pääsee jo pitkälle :alppu:
Tuli ehkä enemmän mieleen ajamisesta Myllypuro, vaikka rata näyttää edelleen liukkaammalta kuin Myllypurossa.Joo Hollolan puolelta siirtynyt Lahteen.
Rupeaa vähän jännittämään, millaiset tulokset saadaan. Itsellä onnistuminen ois top5, ihan podiumia en pidä todennäköisenä (too fat still). Ja millasiakohan autoerojakin on... Kuvittelen ajolinjat kyllä oppivani nopeasti. Katsellaan huomenissa
Oikeen missään muualla autojen käytös ei mun mielestä ole niin outoa, kuin siellä. Hollolan/Lahden autot käyttäytyy paljon ennalta-arvattavammin. Ainakin omaan mieleeni. Tai siis että niistä saanen suorituskykyä helpommin irti. Myllikässä välillä kulki, välillä ei enkä oikeen tajunnut syytä.Tuli ehkä enemmän mieleen ajamisesta Myllypuro, vaikka rata näyttää edelleen liukkaammalta kuin Myllypurossa.
Ei muuten ole lähelläkään Cottoringin Sodeja nuo Lahden autot....Toi ON liukkaampi kuin Myllypuro, mutta pidon taso on läpi radan suht tasainen. Samaa ei voi sanoa samoista autoista kätevän aasinsillan ottaen Cottonringistä.
No sitten se valehteli mulle keskiviikkona.Ei muuten ole lähelläkään Cottoringin Sodeja nuo Lahden autot....
Kyllähän tuolla on vanha cottonringin kalusto, radan putket ja vissiin osa renkaistakin.Ei muuten ole lähelläkään Cottoringin Sodeja nuo Lahden autot....