KKWCS Season 2015, 1. kilpailu, Kart´in Club Helsinki

DW

2009-2016
Harkat ja aika-ajot vedetään näemmä putkeen.

Noh, lahjattomat harjottelee..
Itse olin kaksi vuotta sitten Kicissä viimeksi ilman painoja, voittamassa lastenlähtöä. Juu'u, hävetti. No nyt 15kg odotan kyytiin, joten se on vielä jotenkuten tasoituspaino. 20kg olisi jo auton huononnuspaino ja paha asia, kun se puolisekuntia hitaampi kaikista vammaisin invalidiajokki kohdalle osuu.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
...invalidiajokki kohdalle osuu.
Et tarvi taksia huomenna, pääset mun kyydillä.

12:30-12:50 olisi mukava, jos kaikki saadaan punnittua, ja sitten jo aloiteltua ajoja. Aikaa noin puolituntia ajella, nopeasti arvonnat jne :)

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
https://www.youtube.com/watch?v=wKdXuR23Xhc

Epäselvä tilanne ja video siitä.

Omasta vinkkelistä tilannehan meni yksinkertaisesti niin kuten videossakin näkyy että tulin kierroksella ohitettavan kanssa rinnakkain mutkaan, sisälle kääntäessä automme osuvat yhteen (näkyy täräyksenä videossa) jonka seurauksena oma kiesini ns. suoristuu sen verran että osun Cm:n oikeaan takakulmaan, minkä takia hän on taas menossa päin vallia mutta ilmeisesti hieman höllää --> en ehdi reagoida ja osun vielä toisen kerran niin että saan hyödyn mennä ohi. Tilanne kävi niin nopeasti että jälkeenpäin ajateltuna olisi voinut päästää Cm:n ohi kuten päästin viime kaudella Andre:n.. Ainut ero ja mitä mun puolustuksena voi olla että kierroksella ohitettava oli ns. osasyyllinen

Moraalisesta vinkkelistä kuitenkin katsottuna Cm olisi vienyt kisan 100% varmuudella ilman kierroksella ohitettavia, eikä hän itse ryssinyt tilanteessa millään tavalla tai että tämä olisi ns. oma moka, itse puollan äänen sille että minun ja Cm:n sijoitukset vaihdetaan, sana on vapaa!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
https://www.youtube.com/watch?v=wKdXuR23Xhc

Epäselvä tilanne ja video siitä.

Omasta vinkkelistä tilannehan meni yksinkertaisesti niin kuten videossakin näkyy että tulin kierroksella ohitettavan kanssa rinnakkain mutkaan, sisälle kääntäessä automme osuvat yhteen (näkyy täräyksenä videossa) jonka seurauksena oma kiesini ns. suoristuu sen verran että osun Cm:n oikeaan takakulmaan, minkä takia hän on taas menossa päin vallia mutta ilmeisesti hieman höllää --> en ehdi reagoida ja osun vielä toisen kerran niin että saan hyödyn mennä ohi. Tilanne kävi niin nopeasti että jälkeenpäin ajateltuna olisi voinut päästää Cm:n ohi kuten päästin viime kaudella Andre:n.. Ainut ero ja mitä mun puolustuksena voi olla että kierroksella ohitettava oli ns. osasyyllinen

Moraalisesta vinkkelistä kuitenkin katsottuna Cm olisi vienyt kisan 100% varmuudella ilman kierroksella ohitettavia, eikä hän itse ryssinyt tilanteessa millään tavalla tai että tämä olisi ns. oma moka, itse puollan äänen sille että minun ja Cm:n sijoitukset vaihdetaan, sana on vapaa!
Kierroksella ohitettava olin minä ja kuten radallakin jo sanoin, niin otan tuosta kaikki syyt ja penaltyt niskoilleni mitä keksitte. Tajusin vasta siinä vaiheessa kun WoPe oli edellä, että nää jannuthan tulee kierroksella ohi. :D
Olin juuri aiemmin pudonnut 4-5 sijaa taaksepäin kun sössin yrityksessäni ohittaa alppu siten että jäätiin alpun kanssa solmuun ja tipuin letkan hännille. Olisi pitänyt tajuta tuossa suoralla ettei vittu Cmoney voi mitenkään olla mun kanssa samalla kierroksella, mutta kun en hemmetti tajunnut. En vittu tajunnut sitä vielä silloinkaan kun wope oli rinnalla.. Kävin todella, siis t o d e l l a hitaalla. Anteeksi, jos ratkaisin kisan voiton! :(
Videostakin sen näkee, että "kisaan" teitä vastaan vielä vasurissakin.. :D Mikä pässi, miksetsä Cmoney vetäny mua pataan? :D

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Missä muuten olivat radan liput? Sinisiä olisi voinut mullekin heilutella ja myös ruutulippua ihan vaan että tietäisi koska kisa niinku päättyy. Pidän em. seikkoja melko oleellisina puutteina

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tuolla sinisetkin taitaa olla valoja (joita ei sitten Jacqueksellekaan näytetty), siinä jossa sitten punaiset vilkkui maalin merkiksi.

Missä muuten olivat radan liput? Sinisiä olisi voinut mullekin heilutella ja myös ruutulippua ihan vaan että tietäisi koska kisa niinku päättyy. Pidän em. seikkoja melko oleellisina puutteina
Ja miksi sulle sinisiä, kun perässäsi oli vielä 2 muutakin ennen kierroksellaohittajia?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Oletin, että jossain vaiheessa meitä oli siellä eri kierroksella olevia mutta ei sitten.
Toi valohomma on tottumattomalle ihan surkea. Asia olisi pitänyt hlökunnan toimesta tuoda paremmin esiin. Aika-ajoissakin luulin missanneeni ruutulipun ja ihmettelin kun muut hidastaa ja tulee varikolle.

Örfil

Guest
Kieltämättä valot aiheutti ihmetystä.

Maaliin tullessa paloi punaiset ja ajoin myös jonkun mutkan vielä täysillä, kunnes havainnoin että muut himmas ja Volvokin siinä takana.

Tuosta olisi henkilökunta voinut ehkä ohjeistaa. Tai jos ohjeisti, se meni multa ohi korvien.

Sue_me

Well-known member
Minä en ainakaan ollut kuulevinani mitään ohjeita oikeastaan muusta kuin järjestäytymisestä maalisuoran alkupäähän aika-ajojen jälkeen.