KKWCS Season 2015, 2. kilpailu, Kartingkeskus Lahti sisä

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
No enpä ole mukana kun olen tuolloin töissä. Saas katsoa millon taas pääsisi mukaan. Toivottavasti sentään joskus.

DW

2009-2016
Sattuipa pyhien aikaan olemaan rata auki ja minulla oli vielä yksi kikka käyttämäti. Silmälaput ovat totaalisen perseestä ja aina on vaara, että jotain tärkeää voi jäädä huomaamatta. Nyt piirsin pil..veneen muotoisen kuvan visiiriin hieman vas. puolelle ja katse aina sen läpi. Ei kai haittaa, kun ei ollut kuin ruskea tussi käytettävissä? Jokatapauksessa ekaa kertaa 12 vuoteen tuli nähtyä kaikki yhdellä kuvalla, molemmat ajoerät. Tuntui hyvältä, vaikkei se nopeuteen liiemmin vaikuta. Mutta ei silmä rasittunut, eikä väsynyt.

Kaipa uskallan nyt sanoa MUKANA. Toivottavasti Lahteen edes joku tulee. Heikolta vaan näyttää taas.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Pahoittelut omalta osaltani. Tämä jääkin väliin, sillä en ole Suomen kamaralla kun pitäisi ajaa kilpaa. Pahoittelut myös Kartingkeskukselle.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Jää väliin, Suomi sai sattumalta toisenkin edustajan ja suomen finaalin kakkosena pääsin mukaan. On siis minun vuoro kokeilla tuota Red Bull Kartingin MM karkeloa Spielbergissa (24.4-25.4) jos olisi vaikka parempi autotuuri kuin Slugilla.
Ironisesti ajoin vielä tältä radalta itseni suomen finaaliin!

Hyvää kisaa kaikille!

Sue_me

Well-known member
Jää väliin, Suomi sai sattumalta toisenkin edustajan ja suomen finaalin kakkosena pääsin mukaan. On siis minun vuoro kokeilla tuota Red Bull Kartingin MM karkeloa Spielbergissa (24.4-25.4) jos olisi vaikka parempi autotuuri kuin Slugilla.
Ironisesti ajoin vielä tältä radalta itseni suomen finaaliin!

Hyvää kisaa kaikille!
:thumbup:

Onnea kisaan!

Örfil

Guest
Harkitsen vielä, eräs toinen meno painaa päälle, mutta kun olisi vähäisen osallistujamäärän perusteella hyvin pisteitä tulossa niin olisi sääli hukata tilaisuus :thumbup:

Asia selviää tässä tällä viikolla...

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Te tuutte siihen näytölle kun luette toistenne postauksia.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Siis mitä häh? Mukana!

Jäi oikea puoli niskalihaksista Migliarossa treenaamatta, kun rataa kierrettiin Hankolaisittain vastapäivään.

Sue_me

Well-known member
No niinpä näyttää.
Se.

Oma kuljettajaosallistuminenkin jää väliin. Vaikka selkä olisikin tuolloin jo kivuton, äkilliset sivuttaisliikkeet saattavat pistää uudelleen epäkuntoon turhan herkästi. Tällä hetkellä tilanne yhtä huono kuin pari viikkoa sitten.

Tulen paikalle korkeintaan katselemaan touhuja, josta sitten etelämmäs illanviettoon.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse vaan ottaisin RX:n kisoihin mukaan, osallistujamäärienkin takia. Ei ehkä haittaa ketään...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Itse vaan ottaisin RX:n kisoihin mukaan, osallistujamäärienkin takia. Ei ehkä haittaa ketään...
Ehdotan banni-säännön tarkentamista siten, ettei se olisi ehdoton vaan sitä tulkittaisiin aina tapauskohtaisesti vaikuttaako osallistumisoikeuteen vai ei.
Jos nyt katselee Racerin viestihistoriaa, niin eihän se kovin pahalta näytä (ellei tuolta ole jotain poistettu, ilmeisesti ei). Tuollaista tyypillistä levotonta "vähän lähti lapasesta" -sekoilua, josta nyt 1-2 päivän huilin ois ehkä voinut antaa. Bannin pituus vaan johtui nyt käsittääkseni siitä, että on niin monta aiempaa bannia alla.

Tässä tapauksessa RX siis saisi pitää osallistumisoikeutensa, koska tapaus ei vastaa kyseisen bannisäännön alkuperäistä käyttötarkoitusta, jolla siis haluttiin pitää trollit yms. sekopäät sarjan ulkopuolella ja pitää tämä f1-forum yhteisön omana toimintana. Sääntömuutos voidaan mielestäni tehdä samantien, koska kyseessä on enemmänkin sääntöjen suunnitteluvirhe, jossa ei vaan osattu ennakoida tällaisia tilanteita.

Pitäisin tärkeämpänä saada mahdollisimman monta f1-foorumilaista ukkoa radalle, kuin sääntöjen noudattamista kuin piru raamattua.

DW

2009-2016
Itsekin olen sarjan tolan huomioiden mukaantulon kannalla. Tulipa vaan mieleen tämäkin vaihtoehto. En lähde haukkumaan sen enempiä, kun "puolustuskyvytön" on, mut ompahan muuten vaan aivan käki koko mies.