KKWCS viralliset säännöt ja kilpailukalenteri kaudella 2009

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tuliko tuo mieleen sattumalta PeePeen postauksen jälkeen :) Mutta mielellään ei 3tta Forssaa, 2 on sopiva.
juu sattumalta tuli mieleen kun tää ulkokausi taas alkaa todenteolla :D

joo kolmas Forssa voi olla liikaa, tosin jos ei saada Vihtiin 2-t autoja ja hinta karkaa järjettömäksi niin täytyy miettiä Forssaa vakavasti...
 

Örfil

Guest
Vihdin rata on oikein mukava ja haastava. Itellä on ehkä viitisen kisaa siellä ajettuna. Siellä tulisi kyllä varmaan kanssa isoja eroja, kun taito ratkaisee taas paljon.
Ai samat isot erot kuin Myllypurossa (0.1-0.2 kymppää ja 8 kuskia sen sisällä) :D
 

Örfil

Guest
Joo! Tarttis tehä jotakin ettei noi erot karkaa ihan käsistä. :alppu:
Oon jo pitkään ehdottanut menestyspainosysteemiä myös KKWCS sarjaan: kisassa kulloinkin kononaispistejohdossa oleva juo ennen kisaa valvotusti six packin, seuraava 5 keppanaa, kolmas neljä kepulia jne...

Näin saadaan vähän tasattua reaktioaikoja kisassa ;) ;)
 

Örfil

Guest
Tuliko tuo mieleen sattumalta PeePeen postauksen jälkeen :) Mutta mielellään ei 3tta Forssaa, 2 on sopiva.
Olen kuitenkin varannut alustavasti Forssan 1.8.2009 klo 10-13, jotta meillä on varmasti kisa varattuna tuohon ajankohtaan.

Vihdin ehdoista ja hinnoista ei ole vielä selvyyttä ja pelkään että kisa on liian hintava ja etenkin Hyvinkään jälkeen, vaikkakin saatiin Hyvinkäästä ihan kiva hinta aikaiseksi.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13731
Ei sitä Poria (edullinen vissiin) voisi harkita? Vaikka eipä tuo niin vakavaa :)
 

Örfil

Guest
Kävin katsomassa viime kesänä Porin rataa, huonolla menestyksellä. Oli kiinni.

Mutta kun radalle mennään näköjään hissillä kolmanteen kerrokseen ja rakennus ulkopuolelta antaa olettaa että siellä ajetaan pylväitten välissä radalla jonka pituus on apaut 200 metriä niin ei oikein houkuta tässä vaiheessa. Kun etäisyyskin on vähän rajoittava tekijä :( Suurin osa kuskeja kun asuu Kehä nelosen eli linjan Hyvinkää - Helsinki välillä.

Tarvittaisiin kuskikokemuksia, linkki radalle jne. jotta asiaa voisi viedä eteenpäin. En löytänyt äkkiä edes kuuklettamalla radasta mitään tietoa.

Käykää ajamassa joskus radalla ja infotkaa paikasta. Sama pätee muihin ratoihin Suomessa; jos törmäätte jossain rataan, joka voisi olla hyvä KKWCS kisapaikka niin viestiä tulemaan ja tutkimme asiaa.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Jos Vihti on hyvinkään luokkaa hinnaltaan ja 4-tahtiautot niin kyllä Forssa kuulostaa houkuttelevammalta. Ainakin minun mielestäni vauhti tärkeämpää kuin vaihtelu
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Mulle näin alottelijana on plussaa, jos samojakin ratoja tulee uudestaan vastaan. Tai siis pärjäämisen kannalta ainakin. ;) Forssahan toki oli jo alkuperäisissä suunnitelmissa kaksi kertaa ja ens vuonnahan nää sit on vähintään kerran koettuja. :thumbup: Mutta mielelläänhän sitä uusiinkin tutustuu. Niin tai näin, tuskin oma osallistumiseni radasta on kiinni.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Olikos toi Kaanaa miten kallis? Voisko siellä ajaa kahta kisaa, ainakin sitä on kehuttu näin muuten?
 

Örfil

Guest
Mulle napsahti Kaanan järkkäyksen nakki ja ajattelin hoitaa asian vasta ens viikon lopulla, kunhan saan ensiksi Jkylän korvaajan hoidettua. Vaikka Kaanaa on hyvä paikka, niin tässä tulee taas ne etäisyydet mukaan kuvioon eli suurin osa kisoista on pakko keskittää max 100 km pk seudulta. Kaanaa on niin pirun kaukana kun se on vielä 50 km Tampereeltakin etiäpäin :(
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Luinpa säännöt ihan kertaukseks.
* Jokainen kuljettaja menettää kauden huonoimman sijoituksensa, etteivät mahdolliset tekniset ongelmat vaikuttaisi kauden kulkuun liikaa. (siis kyseessä on huonoin kisasijoitus, väliin jätettyä kisaa ei tähän sääntökohtaan lasketa)
Tarkottaa varmaan pienintä pistemäärää eikä huonointa sijoitusta? Kun tuosta nopeimmasta kierroksestakin palkitaan.
* Kisan kolmella ensimmäiseltä (A-finaali) on lehdistötilaisuuspakko 2 vuorokauden sisällä kisasta. Muille tämä on vapaaehtoinen mutta suotava. Lehdistötilaisuuden laistamisesta seuraa 20% korotus seuraavaan kisamaksuun.
Oho, muistaakohan kaikki kärkipään kisaajat tän?
 

Örfil

Guest
"Huonoin kisa" jää mun vastuulle kauden tokavikaa kisaa ennen laskiessa, jossa olen excelien ja läppärin kanssa sutena tietysti paikalla. Kun tarttis laskea ja julkistaa kauden mestari + sijat 2. & 3. samalla. Tämä ei tuottane ongelmia. Varaudumme asiaan huolella!

Kisarapojutusta lähti yksi muistutus!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Semmonen tuli mieleen mistä Otto Hokkanen puhui jossain sarjassa olevan, jotta ensimmäinen saa 100 pistettä ja viimeinen yhden, muuten pisteet jakautuu sen mukaan miten monta osallistujaa.. Vaikeampi kuitenkin saada pisteitä 15 kuin 21 hengen kisassa. Vai onko sääntömuutosideoille omaa ketjua?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu tuo Oton ajatus ei ole huono, täytyy tutkia sitä tarkemmin
(tosin tää kausi nyt mennään näillä pisteillä loppuun, lähinnä se muutos olisi sitten ensi kauden juttuja)

Huonoin kisa tarkoittaa siis huonointa kisaa. Keskeytys, pienin pistemäärä tmv.
Ainoa joita siihen ei hyväksytä on kisakiellosta johtuva hylkäys tai muu vastaava itse aiheutettu ongelma...

Niin ja sääntömuutosideoita voinee kerätä tähän topicciin :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tarkoittaako siis se huonoin kisa myöskin osallistumattomuutta vai huonointa johon osallistunut?
 
Ylös