KKWCS viralliset säännöt ja kilpailukalenteri kaudella 2009

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Joo on siinä toisaalta sekin että ajokiellossa olevat voivat menettää ajamisen iloaan odotteluun että pääsee taas mukaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse osallistuin ainakin mieluusti Tampereen/Helsingin kisaan, kun tiesin niitä ennen/jälkeen olleen mööten formuloitten seuraamisen merkeissä. En minä ainakaan tusinasuharina innostu kisoista, joitten yhteydessä ei olisi mitään muuta. Oheistoiminta is must! ...se on minun mielipiteeni. Sama se loppupelissä minulle, vaikka joku voittaisi kaikki kisat ja muutkin (ammattilais- tai "ammattilais"-)osallistujat sekunnilla minua nopeampia. Osallistumisen ilo loppuisi kuitenkin minulla siihen, jos joutuisin maksamaan jotain 40e (+60e matkoista) siihen, että pääsisin vain häviämään ja sen jälkeen pitäisi lähteä kotia "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä"-asenteella.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kyllähän tässä yritetään jos jonkinmoista viritystä kisojen jälkeen mutta osan kanssa tulee se ongelma että rata on keskellä ei-mitään ja sen takia kaikki hajaantuu omille teilleen...
Loppukauden kisoista olis tarkoitus järkätä minimöötte ainakin Hyvinkään kisan jälkeen, samoin Kaanaan ja Turun yhteyteen...
Finaalikisan jälkeenhän on perinteisesti tuo kauden lopettajaismöötte hesassa sitten lisäksi :)
Eli oheistoimintaa yritetään järkätä, taino, käydä ainakin syömässä / kaljalla kisan jälkeen jos vaan mahdollista :)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Forssa on ratana keskellä-ei-mitään mutta siitä on lyhyt matka keskustaan vaikkapa haukkaamaan porukalla jotain samalla jutellen. Vähän urheilleena ainakin joku Autokeidas menisi, tai sitten vaan joku keskustan safkamesta. Mummulle ei kannata mennä kun sieltä ei pääse pois ennenkuin kaikki on syöty.

Se on hyvä että Kouvon tapaan moni ei ota kisapaineita turhaan. Väkisinkin vähän eri juttu niillä jotka tykkäävät oikein kunnolla leikkiä formulakuskia, kuten kieltämättä esim. minä :jaska: Ja tuota forumistikisailuideaa ollaan nyt vankistamassa, on se sinänsä mukavampi kun tuttuja nimimerkkejä.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Itse osallistuin ainakin mieluusti Tampereen/Helsingin kisaan, kun tiesin niitä ennen/jälkeen olleen mööten formuloitten seuraamisen merkeissä. En minä ainakaan tusinasuharina innostu kisoista, joitten yhteydessä ei olisi mitään muuta. Oheistoiminta is must! ...se on minun mielipiteeni. Sama se loppupelissä minulle, vaikka joku voittaisi kaikki kisat ja muutkin (ammattilais- tai "ammattilais"-)osallistujat sekunnilla minua nopeampia. Osallistumisen ilo loppuisi kuitenkin minulla siihen, jos joutuisin maksamaan jotain 40e (+60e matkoista) siihen, että pääsisin vain häviämään ja sen jälkeen pitäisi lähteä kotia "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä"-asenteella.
Pakko kommentoida tähän, mä olen sekunttitolkulla muita hitaampi puhumattakaan sitten siitä mikä se ero on tämän sarjan parhaimmistoon. Tästä huolimatta edessä on toinen peräkkäinen kilpailu. :) Oli sitä oheistoimintaa tai ei. ..ja jos into ei lopahda, niin Toijala tuskin jää viimeiseksi kisaksi.. Sitä paitsi koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. ;) Jos palataan Myllypuroon, niin aika-ajojen perusteella mulla ei todennäköisesti olisi ollut mitään saumoja Kaktusta vastaan ellei meidän lähtöruutujen kanssa olisi sekoiltu. Toijalassa on 99% varmuudella edessä paluu todellisuuteen, mitä nyt olen osallistujaluetteloa katsonut..

Toki ymmärrän myös kouvon pointin, mulle taitaa vain olla iskenyt jonkinlainen kisakuume tai jotain.. :rolleyes:
 

Örfil

Guest
Toki ymmärrän myös kouvon pointin, mulle taitaa vain olla iskenyt jonkinlainen kisakuume tai jotain.. :rolleyes:
Se on se adrenaliinipläjäys mikä viehättää. Joskus ihan itsekin ihmettelen että miksi ihmeessä olen taas ruudussa, liki paskat housussa ja jännittää niin perhanasti. Mutta kun vihreä valo syttyy, kaikki muu unohtuu ja mielessä ei ole kuin yksi asia, ei "se" :D vaan seuraava mutka.

Se on jotenkin rentouttava kokemus kun pääkopasta saa kaiken muun pois ja keskittyy vain yhteen ja ainoaan asiaan - ajamiseen.
Hyvä kisa on parempi kuin paraskaan känni.

Hieno homma että ajamisen ilo maistuu wilzkullekin, vaikka toistaiseksi on siellä ruudukon loppupäässä. Mutta kuten sata kertaa sanottu: ajamalla oppii ja forumin naispuolisilla kuskeilla on aina se painoetu puolellaan, kunhan sitä ajokokemusta vaan karttuu.

Pitäiskö laittaa sääntömuutos, että kun tyttö sijoittuu miehen edelle kisassa, se on tuplapisteet?
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Pakko kommentoida tähän, mä olen sekunttitolkulla muita hitaampi puhumattakaan sitten siitä mikä se ero on tämän sarjan parhaimmistoon. Tästä huolimatta edessä on toinen peräkkäinen kilpailu. :) Oli sitä oheistoimintaa tai ei. ..ja jos into ei lopahda, niin Toijala tuskin jää viimeiseksi kisaksi.. Sitä paitsi koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. ;) Jos palataan Myllypuroon, niin aika-ajojen perusteella mulla ei todennäköisesti olisi ollut mitään saumoja Kaktusta vastaan ellei meidän lähtöruutujen kanssa olisi sekoiltu. Toijalassa on 99% varmuudella edessä paluu todellisuuteen, mitä nyt olen osallistujaluetteloa katsonut..

Toki ymmärrän myös kouvon pointin, mulle taitaa vain olla iskenyt jonkinlainen kisakuume tai jotain.. :rolleyes:
Toijala on jotenkin sellainen rata, että saattaa Wilzku olla yllättävänkin nopea! Tollainen 30kg painoinen tyttö saa pääsuoralla 3 sekunnin edun johonkin vähän isompikokoiseen jörmyyn verrattuna. :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Pitäiskö laittaa sääntömuutos, että kun tyttö sijoittuu miehen edelle kisassa, se on tuplapisteet?
Ihan hyvä ajatus joo!

Tosin sitten tulee joku Emma Kimiläinen ja repäisee 30 pistettä per kisa. :D

No joo.. Vaatisi toki ensin aktiivisuutta foorumilla häneltä. ;)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Minustakin Wilzkun ajo näytti aika hyvältä Myllypurossa, eikä hän ainakaan aristellut painaa kaasua. Sikäli voisi jopa veikata että parempipitoisella asvaltilla voisi vauhtia löytyä paremminkin muita vastaan.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Ihan hyvä ajatus joo!

Tosin sitten tulee joku Emma Kimiläinen ja repäisee 30 pistettä per kisa. :D

No joo.. Vaatisi toki ensin aktiivisuutta foorumilla häneltä. ;)
Voihan siihen pistää maksimirajaksi kuitenkin jonkun :) Mutta kannatan kyllä ideaa.

Edit: Esim. 16p joka tapauksessa maksimi ja jos oikeesti joku tyttö alkaa tykittämään tasasesti top8 sijoja niin tuosta voitaneen luopua hänen osaltaan.
 
Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
Ja jos Wilzku tulee Hyvinkäälle kisaamaan, niin saa meikusta helpohkon vastuksen. ;)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Päivityksiä kisakalenterin, Jyväskylä peruttu ja Forssan kisa otettu tilalle.
(päivämäärä & kellonaika löyty jo lukkoon myös)
Yritettiin kysellä muitakin ratoja Jyskälän tilalle, mutta heikolta näytti vähän jokapuolella niin päädyttiin varaamaan Forssa joka on tunnetusti edullinen ja ulkokisakin vielä :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Päivityksiä kisakalenterin, Jyväskylä peruttu ja Forssan kisa otettu tilalle.
(päivämäärä & kellonaika löyty jo lukkoon myös)
Yritettiin kysellä muitakin ratoja Jyskälän tilalle, mutta heikolta näytti vähän jokapuolella niin päädyttiin varaamaan Forssa joka on tunnetusti edullinen ja ulkokisakin vielä :)
Päivitystä taas.
Huomatkaahan Forssa II:n & III:n muuttuneet päivämäärät (Perjantai klo 17 - 20)
Radalla siirtyy Kesäkuun jälkeen vuokra-autot pannaan viikonloppuisin (ratasopparin kanssa jotain sotkua tullut)
jotenka joudutaan tällä tietoa kisaamaan arkipäivinä...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
juu en mäkään klo ajan suhteen ollut huolissani vaan ton viikonpäivän :)
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Mulle ei satu lomaa, mutta liukumaa kyllä aina irtoo ton matka-ajan verran. :ahem:
 
Ylös