Koirajuttuja

• Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Mainio kuva. Ei ole kirsussa vielä lommoja, mäyrä ei ole päässyt puremaan.

Olgan kannattaa huutaa oikein kovaa sille huonokuuloiselle koiralle. Naapureillekin vähän spekuloitavaa: "Jumatana hulttio, pois sohvalta haisemasta, paikkasi on nurkassa!" tms.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllä on karvasto ojennuksessa. :ahem:

Minun koirani on hämmennyksissä, kun viemäriremontin yms. takia koti ja yöpymispaikka on 'milloin missäkin'. Selityksetkään eivät mene oikein perille, kun sen kuulo ei oikein skulaa. :mad:
Et ole viittomista kokeillut?

burb

.
Kuvis-teksti: Anna ny rollonipää mulle jotain namia, kun näin sua toljotan.
Mun kuviskisaveikkaus:

Keijo, keke, keppana, eli kerpiili tunsi ylpeyttä itsestään. Keken kakatessa Kapu sanoo 'paska' -temppu oli tähän astisista vaikein minkä Kapu oli oppinut.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Etelä-Suomen Sanomat sanoi:
Yritti hätistellä koiraa kimpustaan, omistaja iski katuharjalla

Vantaalaisen kerrostalon pysäköintipaikalla syntyi riita varhain torstain vastaisena yönä, kun mies yritti hätistellä jalalla kauemmas koiraa, joka yritti käydä hänen kimppuunsa. Koiran omistaja tuli tällöin paikalle ja löi miestä katuharjan varrella miestä päähän ja nivusiin.

Tapaus sattui Näätäkujalla kello 00.10.

Katuharjasta saaneen miehen silmälasit menivät rikki ja hänen korvalehtensä punotti.
Tommosia ne koiranomistajat on, jok'ikinen, ja koirat kanssa.

Ria

Jäässä
Tulkitsenko oikein, ettet pidä em. toiminnasta?
Et tulkitse, ei mulla ainakaan supien metsästystä vastaan mitään ole. Joitain muita metsästyslajeja (esim. kanalintujen) sitten vähän enämpi.

Edit: siis niitä vastaan on enämpi.

Viimeksi muokattu:

Captain Howdy

Well-known member
Et tulkitse, ei mulla ainakaan supien metsästystä vastaan mitään ole. Joitain muita metsästyslajeja (esim. kanalintujen) sitten vähän enämpi.
Okei. Kaikki ei näitä hommia ymmärrä, joten päättelin väärin.