Eli huomenna kisan aikana voi vetää hyvällä omatunnolla perhepizzan ja sikspäkin.Kokkailin iltapalaksi broilerisalaatin. Sopivan kevyttä.
Muuten hyvä idea mutta aivan huono idea.Eli huomenna kisan aikana voi vetää hyvällä omatunnolla perhepizzan ja sikspäkin.
Ei huono!Muuten hyvä idea mutta aivan huono idea.
Jumalauta, aivan mahdottoman herkullinen tilanne. Spesiaali. Hyvässä kohtaa olet nyt. Kastiketta laittaisin. Jos saisin. Riistamaksa on.Naapuri kiikutti palan hirvivasan maksaa meikälle. Koskaan ole itse mitään maksasta tehnyt mutta tuosta pitää jotain koittaa viikonloppuna vääntää. Ei kai se ihmiselle mahdotonta ole?
Ja sitten loputon vääntö koulukuntien välillä. Rusinoilla vai rusinoitta...Maksalaatikkoa?
Kastike on varteenotettava vaihtoehtoJumalauta, aivan mahdottoman herkullinen tilanne. Spesiaali. Hyvässä kohtaa olet nyt. Kastiketta laittaisin. Jos saisin. Riistamaksa on.
En tiedä Kurskin osoitetta, enkä taida halutakaan tietääMinä tekisin maskalaatikon, vuoraisin ketsupilla ja postittaisin Kurskille.
Noin käytettynä sillä on käyttöä tässäkin taloudessa :dunno:Mä tekisin siitä Pyrdelle ja/tai kouvolle uuden maksan vanhan tiltatessa piipaten tuossa tuokiossa.
Luontokappale? Albert Öäälin riistamaksaa kermakastikkeessa?Sangen ystävällinen ja ajattelevainen luontokappale tuo Albert Öääl.
Kastike on varteenotettava vaihtoehtoAlkoipa tehdä mieli maksakastiketta.
Ime sinä pillimehujas. Paasto kesken...Mä söisin nyt vaikka hevosen raakana, jos voisin.
Onnistui suhteellisen hyvin, koska vaimon lisäksi myös sälli sanoi että tää on hyvää.Itsehän ajattelin kokkailla viikonloppuna broileripataa. Tiedä oiekien vielä, mitä kaikkea siihen mukaan sotkeentuu, mutta ainakin pienet herkkusienet, pekoni, valkosipuli, kanaliemi, valkoviini, tomaattimurska, salottisipuleita ja kanelia siihen ajattelin lykätä. Ja tietysti muita aromaattisia mausteita, kuten suola, pippuri ja tietysti natriumglutamaatti
"Suonikohjut" kannattaa säästää...vaikka vaimon osuuteen :tongue:Luulenpa notta leikkaan sen pihveiksi, otan värin pintaan ja viimeistelen mediumeiksi jonkin sortin kermasoossissa. Pahasti voi pilalle mennä?