Kolehti Tosen muistoksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olgan ehdotuksesta vielä yksi muutos (lukijat -> keskustelijat )

F1-Forumin keskusteluyhteisön puolesta haluamme ottaa osaa suureen suruunne.

Tunsimme Timon F1-Forumilla nimimerkillä Tose. Hänen poismenonsa kosketti syvästi myös meitä, vaikka vain muutamat meistä olivat hänet henkilökohtaisesti tavanneet. Timo tuli kuitenkin meille kaikille hyvin läheiseksi lukuisten valokuvien ja kertomusten myötä. Jaoimme hänen kanssaan yhdessä myös isoisäksi tulemisen riemun onnellisen vaarin esitellessä ylpeänä lapsenlapsiaan.

Timo oli miellyttävä ja arvostettu keskustelukumppani. Hän ei koskaan suhtautunut muihin väheksyen vaikka saattoikin olla eri mieltä tai asioista paremmin perillä.

Hän oli vuosikaudet näkyvä ja pidetty henkilö forumillamme. Tulemme aina muistamaan hänet ystävänä, joka pyyteettömästi ja mielellään auttoi meitä muita jopa silloin, kun emme apua edes osanneet odottaa.

Timoa syvästi kaivaten
F1-Forumin keskustelijat
www.f1-forum.fi

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ymmärsinkö oikein vai ollaanko nyt päätymässä siihen ratkaisuun, että lähetetään sekä Tosen vaimolle että tyttärelle/lapsenlapsille osanottokukkaset tervehdyksineen ja unohdetaan ne hautajaiskukat. Loput rahat (aika iso summa tosin) lahjoitettaisiin lapsenlapsille?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Upeasti tehty Sam, OoPee ja Olga. Kiitokset minunkin puolestani, en olisi tuohon kyennyt.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Bobakki sanoi:
Joo, varsinkin kun sillä on tota vapaa-aikaakin kaikesta päätellen 'ihan hitsisti'.
Olen jättänyt parin naapurin "kiukuttelut" omaan arvoonsa parin viikon aikana ja yrittänyt keskittyä täysipainoisesti saamaan omat hommat järjestykseen. Tämä asia nyt tuli yllättäen lisähommana, mutta haluan hoitaa tämän koko forumin puolesta kunnolla. Taustatukea ja apua tarvitsen nimenomaan hankintapäätöksissä ym. Kukat sekä muut muistojutut voin toimittaa henkilökohtaisesti perille. Eiköhän se ole helpompaa kuin eilen kylmiltään tehty soitto entuudestaan tuntemattomalle henkilölle varsin tunnepitoisen asian suhteen.

Tuli yksi käytännön asia mieleen. Kun toimitan kukat, pitäisikö minun pukeutua mustaan pukuun vai mennä muuten siististi pukeutuneena?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Tuli yksi käytännön asia mieleen. Kun toimitan kukat, pitäisikö minun pukeutua mustaan pukuun vai mennä muuten siististi pukeutuneena?
Mun mielestä siististi pukeutuminen riittää varsin mainiosti, mutta ihan riemunkirjavia ei niittenkään kledjujen tietenkään tarvi olla.

elle

-------
OoPee sanoi:
Ymmärsinkö oikein vai ollaanko nyt päätymässä siihen ratkaisuun, että lähetetään sekä Tosen vaimolle että tyttärelle/lapsenlapsille osanottokukkaset tervehdyksineen ja unohdetaan ne hautajaiskukat. Loput rahat (aika iso summa tosin) lahjoitettaisiin lapsenlapsille?
Minusta osanottokukat kirjoitelman kera mahdollisimman pian omaisille eli vaimolle Sam'in toimesta sekä surukukat tavalla tai toisella toimitettuna muistopaikalle.

Sam, riittää että menet siististi pukeutuneena.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Minusta osanottokukat kirjoitelman kera mahdollisimman pian omaisille eli vaimolle Sam'in toimesta sekä surukukat tavalla tai toisella toimitettuna muistopaikalle.
Mä olisin myös tällä kannalla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Voin käydä ostamassa tänään töiden jälkeen tai huomenna päivällä.
Osta se kimppu oman harkinnan mukaan (tyttöjen ehdotukset huomioonottaen). Hintaa saa mun puolesta olla 50-100 välillä, mutta kato nyt kuitenkin, että se kimppu on jollaintapaa järkevän kokoinen. Noh, kyllähän sä tiedät :) Adressiin menee tietysti myös rahaa, mieluiten et kirjoita sitä itse käsin paitsi jos omaat todella kauniin käsialan. Mun mielestä kukkakauppiaat (ainakin paremmat sellaiset, ihan kiskalta niitä kukkia et tietenkään osta) kirjoittavat sen tekstin pyydettäessä ja maksua vastaan. Toinen vaihtoehto olis tietysti se, että tulostat tuon tekstin jollain kauniilla fontilla, mutta musta käsinkirjoitettu olis parempi. Korjatkaa jos puhun vastoin parempaa tietoa.

P.S. Voisitsä meidän mieliksi napata niistä kukista ja adressista valokuvan?

Viimeksi muokattu:

osteri

ZX-10R
Sijainti
SLN
elle sanoi:
Minustakin tämä olisi hyvä suunnitelma. Omasta puolestani kiitoksia kaikille aktiivisille henkilöille. Olette tehneet loistavaa työtä!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt on muistokirjoitukset tulostettu (vaadin kukkakaupalta käsin kirjoitusta) ja lähden ostamaan osanottokukkia. Tarkoitus on toimittaa se niin pian kuin vain mahdollista.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Taa kukkahomma on parempi antaa naisten hoidettavaksi. Jotenkin vaan tiedan taman asian... :rolleyes:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Sam, voiskohan toinen noista nikittömistä tilisiirrroista olla mun? Eukko laitto rahat sen tililtä keskiviikkona eikä tainnut laittaa viestiin nikkiä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Nyt on muistokirjoitukset tulostettu (vaadin kukkakaupalta käsin kirjoitusta) ja lähden ostamaan osanottokukkia. Tarkoitus on toimittaa se niin pian kuin vain mahdollista.
Tarkastitihan, että tuli tulostettua se ihan viimeisin versio?