Kolehti Tosen muistoksi.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
a) väheksyvästi
b) väheksyen

Eikö sittenkin b ?
väheksyen
IMHO

Sitten tuo muita paremmin asioista perillä kuulostaa vähän hassulta kun siellä on jo muihin samassa virkkeessä.
Ehkä asioista paremmin perillä

edit: meinaan että menis vähän niinku samaan muotoon..
Hän ei koskaan suhtautunut muihin väheksyen vaikka saattoikin olla eri mieltä (kuin muut) tai asioista paremmin perillä (kuin muut)

sulkeiden sisältö tietty pois..

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
F1-Forumin keskusteluyhteisön puolesta haluamme ottaa osaa suureen suruunne.

Tunsimme Timon F1-Forumilla nimimerkillä Tose. Hänen poismenonsa kosketti syvästi myös meitä, vaikka vain muutamat meistä olivat hänet henkilökohtaisesti tavanneet. Timo tuli kuitenkin meille kaikille hyvin läheiseksi lukuisten valokuvien ja kertomusten myötä. Jaoimme hänen kanssaan yhdessä myös isoisäksi tulemisen riemun onnellisen vaarin esitellessä ylpeänä lapsenlapsiaan.

Timo oli miellyttävä ja arvostettu keskustelukumppani. Hän ei koskaan suhtautunut muihin väheksyen vaikka saattoikin olla eri mieltä tai asioista paremmin perillä.

Hän oli vuosikaudet näkyvä ja pidetty henkilö forumillamme. Tulemme aina muistamaan hänet ystävänä, joka pyyteettömästi ja mielellään auttoi meitä muita jopa silloin, kun emme apua edes osanneet odottaa.

Timoa syvästi kaivaten
F1-Forumin lukijat
www.f1-forum.fi

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Ei ole. Vain uurnan lasku perheen parissa. Mitäs nyt keksitään?
Käydään viemässä se kukkalaite haudalle uurnanlaskun jälkeen? Kysyitkö ajan ja paikan?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Käydään viemässä se kukkalaite haudalle uurnanlaskun jälkeen? Kysyitkö ajan ja paikan?
En kyennyt enkä viitsinyt, kun sanoi sen tapahtuvan vain perheen kesken.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
En kyennyt enkä viitsinyt, kun sanoi sen tapahtuvan vain perheen kesken.
Harmi :(

Ellehän antoi vihjeen, että tuon sais seurakunnaltakin/kirkoltakin selville? Tosin mikä seurakunta?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Toinen mahdollisuus: lähetetään se kukkalaite Tosen vaimolle ja pyydetään heitä laskemaan se. Vaatis tosin uuden soiton...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Toinen mahdollisuus: lähetetään se kukkalaite Tosen vaimolle ja pyydetään heitä laskemaan se. Vaatis tosin uuden soiton...
Voisin tuon ensi viikon alkupuolella tehdäkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vielä on semmoinen kysymys, että onkohan siunaus, jos sellaista edes on (kuuluiko Tose kirkkoon?), samana päivänä kuin uurnanlasku? Yleensähän nuo kukkalaitteet lasketaan nimenomaan juuri siunaustilaisuudessa, mikäli uurnanlasku tapahtuu vasta myöhemmin. Eli tahtoo sanoa, että jos siunaustilaisuus pidetään JA uurnanlasku tapahtuu eri päivänä, pitäis ne kukat toimittaa siunauspäiväksi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Täällähän on saatu hienoa tulosta aikaan. Hyvä te.

Oletteko huomanneet Tosen kotisivuilla vieraskirjassa meille tulleet Tosen siskon kiitokset?

Ainakin meillä täällä kestää päiviä/viikkoja siunauksen jälkeen ennen kuin tuhkauurna voidaan haudata.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Päättelisin Tosenkin kuuluneen kirkkoon, kastettiinhan lapsenlapsetkin ihan papin toimesta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mites nyt sitten jatketaan? Osanottomme olis kaiketi valmis jollei eriäviä mielipiteitä ilmene eli nyt tarvittais adressi, jonne toi kirjataan ja ne kukat. Mä ehdotan siis osanottokimppua valkoisista liljoista ja kysymys olis nyt lähinnä siitä, että pistetäänkö niihin kukkiin 70 euroa vaiko satanen (se on maksimi)? Itseasiassa lähes kaikki vaihtoehdot 20-100 euron väliltä on mahdollisia, mutta lähtisin liikkeelle siitä, että alle 70 euron kimppua emme lähetä. Pitäis pikkuhiljaa jo päättää, että Sam sais tilattua kukat.

Mielipiteitä pyydän!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ja ihan miten te koette viisaammaksi, niin kukat voidaan lähettää tai voin ne itsekin viedä perille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Ja ihan miten te koette viisaammaksi, niin kukat voidaan lähettää tai voin ne itsekin viedä perille.
Jättäisin tämän sun itsesi päätettäväksi. Kukaan ei vaadi sua viemään niitä itse perille saatikka että edes odottais että sellaiseen ryhtyisit. Mutta toki, jos itse haluat.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Valkoset liljat on hyvä.. mutta mutta.. kun ei oikein tiedä kuinka valtava puska se satasen kimppu on. Ihan älyttömyyksiin ei pidä mennä..

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Jättäisin tämän sun itsesi päätettäväksi. Kukaan ei vaadi sua viemään niitä itse perille saatikka että edes odottais että sellaiseen ryhtyisit. Mutta toki, jos itse haluat.
Kyllä minä voin viedä ne, mutta kun en oikein tiedä, miten tällaisissa tilanteissa on yleensä tapana toimia. Kokemusta minulla ei juurikaan ole.