Sam
Muumipappa
Hienoa työtä.
väheksyenOoPee sanoi:a) väheksyvästi
b) väheksyen
Eikö sittenkin b ?
Ei ole. Vain uurnan lasku perheen parissa. Mitäs nyt keksitään?Olga sanoi:quote:Originally posted by Olga
Onko tietoa milloin hautajaiset ovat?
Toistaa itseään hän!![]()
Käydään viemässä se kukkalaite haudalle uurnanlaskun jälkeen? Kysyitkö ajan ja paikan?Sam sanoi:Ei ole. Vain uurnan lasku perheen parissa. Mitäs nyt keksitään?
En kyennyt enkä viitsinyt, kun sanoi sen tapahtuvan vain perheen kesken.OoPee sanoi:Käydään viemässä se kukkalaite haudalle uurnanlaskun jälkeen? Kysyitkö ajan ja paikan?
HarmiSam sanoi:En kyennyt enkä viitsinyt, kun sanoi sen tapahtuvan vain perheen kesken.
Voisi olla tiedossa.OoPee sanoi:Harmi![]()
Ellehän antoi vihjeen, että tuon sais seurakunnaltakin/kirkoltakin selville? Tosin mikä seurakunta?
Voisin tuon ensi viikon alkupuolella tehdäkin.OoPee sanoi:Toinen mahdollisuus: lähetetään se kukkalaite Tosen vaimolle ja pyydetään heitä laskemaan se. Vaatis tosin uuden soiton...
Jättäisin tämän sun itsesi päätettäväksi. Kukaan ei vaadi sua viemään niitä itse perille saatikka että edes odottais että sellaiseen ryhtyisit. Mutta toki, jos itse haluat.Sam sanoi:Ja ihan miten te koette viisaammaksi, niin kukat voidaan lähettää tai voin ne itsekin viedä perille.
Kyllä minä voin viedä ne, mutta kun en oikein tiedä, miten tällaisissa tilanteissa on yleensä tapana toimia. Kokemusta minulla ei juurikaan ole.OoPee sanoi:Jättäisin tämän sun itsesi päätettäväksi. Kukaan ei vaadi sua viemään niitä itse perille saatikka että edes odottais että sellaiseen ryhtyisit. Mutta toki, jos itse haluat.