Kolehti Tosen muistoksi.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Kyllä minä voin viedä ne, mutta kun en oikein tiedä, miten tällaisissa tilanteissa on yleensä tapana toimia. Kokemusta minulla ei juurikaan ole.
Olis hieno juttu:thumbup:

Edustat koko forumia ja forumilaisten nimissä lasket yhteiset kukat/seppeleen Tosen muistolaatalle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ylen Sankia Priha sanoi:
Valkoset liljat on hyvä.. mutta mutta.. kun ei oikein tiedä kuinka valtava puska se satasen kimppu on. Ihan älyttömyyksiin ei pidä mennä..
Sitähän mäkin jo sanoin.

Miten olis sit 70? Tuskin sekään kovin snadi on...

Enrique

Well-known member
Hieno teksti on kyllä. Joo ei varmaan halvinta mahdollista kannata laittaa, mutta tosiaan ei ihan älyttömyyksinkään olisi syytä mennä.

Osuus hoidettu.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Sitähän mäkin jo sanoin.

Miten olis sit 70? Tuskin sekään kovin snadi on...
Jos oletetaan että tuo Interfloran sivulla oleva esimerkki on halvin - eli 20 - niin 70 saattais olla aika hyvä.. tai 80..

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ylen Sankia Priha sanoi:
Jos oletetaan että tuo Interfloran sivulla oleva esimerkki on halvin - eli 20 - niin 70 saattais olla aika hyvä.. tai 80..
Minä tulkitsin sen 30 euron kimpuksi, kun se oli oletushintana.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Thyellan osuus kolehdista pitäisi näkyä Sam'in tilillä päivän-parin viiveellä.

elle

-------
OoPee sanoi:
Mä ehdotan siis osanottokimppua valkoisista liljoista ja kysymys olis nyt lähinnä siitä, että pistetäänkö niihin kukkiin 70 euroa vaiko satanen (se on maksimi)? Itseasiassa lähes kaikki vaihtoehdot 20-100 euron väliltä on mahdollisia, mutta lähtisin liikkeelle siitä, että alle 70 euron kimppua emme lähetä. Pitäis pikkuhiljaa jo päättää, että Sam sais tilattua kukat.

Mielipiteitä pyydän!
Millään haluaisi monimutkaistaa asioita, mutta liljat isoksi sisäkimpuksi sidottuna ovat todella voimakkaan tuoksuisia. Itseäni ainakin häiritsevät kevätliljat sisällä (.. mietin miten sitten herkässä mielentilassa). Aistikkaitahan ne ovat ja siksi ehdotinkin niitä suruvihkoon!

Ehdotan ruusuista osanottokimppua. Sam, tilaatko netistä vai käytkö pokkaamassa kukat kukkakaupasta?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
elle sanoi:
Ehdotan ruusuista osanottokimppua. Sam, tilaatko netistä vai käytkö pokkaamassa kukat kukkakaupasta?
Tuolla ei ole minulle mitään väliä. Voin hoitaa asian ihan kummin vain. Mikäli netistä löytyy sopiva, minkä saa joko toimitettua perille tai voin sen itse hakea jostain, niin sitten sieltä, muuten voin käydä kukkakaupassa.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Sam sanoi:
Kyllä minä voin viedä ne, mutta kun en oikein tiedä, miten tällaisissa tilanteissa on yleensä tapana toimia. Kokemusta minulla ei juurikaan ole.
Eikös nuo kukkapalvelut tee sen kyllä, jos vaan ajankohta ja paikka on tiedossa? Tällainen muistikuva jäi kun viimeksi hautajaisissa kävin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Bobakki sanoi:
Eikös nuo kukkapalvelut tee sen kyllä, jos vaan ajankohta ja paikka on tiedossa? Tällainen muistikuva jäi kun viimeksi hautajaisissa kävin.
Vievät varmasti. Minä vain mietin, että kumpi olisi "oikeampi" tapa. Tässä tapauksessahan omaiset eivät tiedä meistä mitään. Tämä eroaa mielestäni hieman työpaikkojen sekä harrastusseurojen muistamisiin. Toisaalta varmuudella lähimmät omaiset tietävät meistä ja ymmärtävät myös meidän surun.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olen kai ikävä ihminen, mutta minulla on mielikuva, että on paljon todennäköisempää saada kimppuun hyviä kukkia, kun on itse hakemassa ja välittämässä kukat. Olen nähnyt muutamia epäonnistuneita 'välitettyjä' kukkatervehdyksiä.

Jos Sam vain jaksat ja ehdit, niin ...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Olen kai ikävä ihminen, mutta minulla on mielikuva, että on paljon todennäköisempää saada kimppuun hyviä kukkia, kun on itse hakemassa ja välittämässä kukat. Olen nähnyt muutamia epäonnistuneita 'välitettyjä' kukkatervehdyksiä.

Jos Sam vain jaksat ja ehdit, niin ...
Tämän asian suhteen jaksan. Eri asia sitten, riittääkö ammattitaitoni tämän suhteen. Voin tietysti pyytää asiantuntijan mukaani.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
elle sanoi:
... liljat isoksi sisäkimpuksi sidottuna ovat todella voimakkaan tuoksuisia ... Aistikkaitahan ne ovat ja siksi ehdotinkin niitä suruvihkoon!

Ehdotan ruusuista osanottokimppua.
Sopii hyvin minunkin ajatteluuni.

Itse sain ensimmäisen perheessä tapahtuneen kuolemantapauksen yhteydessä valkeita kukkia, joilla on (minun mielikuvissani) ollut aina kuolemankukan leima. Se teki vielä surullisemmaksi. Seuraavilla kerroilla viesti oli mennyt perille ja kukkien värivalinnoilla haluttiin rohkaista jaksamaan ja mukana oli sinisiä ja punaisiakin kukkia.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tässä voisi nyt delegoida sen kimpun valinnan Olgan ja Ellen (privailkaa vaikka) tehtäväksi, ellette jo sitten päässyt yksimielisyyteen. Edit: Niin ehdotan tätä sen takia, kun teillä on kuitenkin enemmän pelisilmää tähän kuin kaksilahkeisilla. ;)

Miten on muuttuiko tässä se, että lähetetään erikseen vielä kimput vaimolle/lapsenlapsille ? Voisi ehkä riittää, että laitetaan kimppu ja loput kerätyistä rahoista sitten tasasummalla lahjakortille.

Jos jää jotain vielä yli niin Sam viekööt vaikka muksunsa niillä mäkkäriin. ;) (vaivan palkaksi) Sama pätee myös niihin suorituksiin, jotka tulevat sen jälkeen kun kimput ja lahjakortit on hankittu.

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Erinomaista työtä teiltä! Erityisesti Samille tahdon esittää suuren kiitoksen. Hienosti otettu homma hanskaan. :)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Miten on muuttuiko tässä se, että lähetetään erikseen vielä kimput vaimolle/lapsenlapsille ? Voisi ehkä riittää, että laitetaan kimppu ja loput kerätyistä rahoista sitten tasasummalla lahjakortille.

Jos jää jotain vielä yli niin Sam viekööt vaikka muksunsa niillä mäkkäriin. ;) (vaivan palkaksi) Sama pätee myös niihin suorituksiin, jotka tulevat sen jälkeen kun kimput ja lahjakortit on hankittu.
Minusta tuo on ihan hyvä idea

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Päivitetään jälleen listaa.

Vellu
Charlie
Myllis
Toleranssisiipi
SamiJ
Jones
Formulanomi
Markoj
Pasi73
Arnold&Juskanen
Bobakki
jps
Jusban
GC Rabella
Kaktus
AJ
Noppis
OoPee
Elle
Teba
Sam
Antti
Dominic
Mr. Natural
JMT
Osteri
Vesku
Albert Oil
Ylen Sankia Priha
S.A
Giffen:[
Jr-
Kortteen Topi
K.Yrjölä
GeGe
Matxi
Ml
PeePee
Olga
Stinttu
Captain Howdy
Petri Piira
Jaska
Jacques
VR
Tolerantti
hanu
ITG
Ace17

Lisäksi on kaksi suoritusta, joiden forumin nikkiä en tiedä.

Potti on jo 407,07 euroa. :thumbup: