Kolehti Tosen muistoksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ja vielä jos Sam antaisit kansainvälisen rahaliikenteen koodit, että minäkin saan roponi maksettua.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Ja vielä jos Sam antaisit kansainvälisen rahaliikenteen koodit, että minäkin saan roponi maksettua.
Kas tässä:

Tilinumero 137835-57092
IBAN muotoinen tilinumero FI55 1378 3500 0570 92
Nordea Pankki Suomen SWIFT-tunnus on NDEAFIHH

Ja kaksi suoritusta näkyi jo. Koko potti laitetaan menemään Tosen muistamiseen. Hommataan kunnon kukkalaite ja jos ei saada kaikkia rahoja laitettua, voisimme kai muistaa Tosen vaimoa jotenkin?

Niin, Vellulta ja Charlielta tuli molemmilta saman verran :)

Petri Piira

Olivier Gavetta
Voiskoha jonesi pistää avausviestiinsä nuo tilitiedot, niin ei tarviis koko ketjua välttämättä käydä läpi niiden löytämiseen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kuusi suoritusta tähän mennessä. Laitan huomenna iltapäivällä seuraavan katsauksen.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olisiko ideaa lähettää nyt pikapuoliin kukat Tosen vaimolle ja tyttärelle (=> lapsenlapsille) ja Tose saisi omansa sitten hautajaisissa?

osteri

ZX-10R
Sijainti
SLN
Olga sanoi:
Olisiko ideaa lähettää nyt pikapuoliin kukat Tosen vaimolle ja tyttärelle (=> lapsenlapsille) ja Tose saisi omansa sitten hautajaisissa?
Tämä olisi hyvä idea. Jos vain joku pystyisi asian hoitamaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
osteri sanoi:
Tämä olisi hyvä idea. Jos vain joku pystyisi asian hoitamaan.
Jep hyvä idea Olgalta. Eiköhän Sam hoida homman.

Ylipäätään mietiskelin juuri, että pitäisiköhän sen kukkalaitteen olla kuitenkin kohtuullinen. (vaikka rahaa kertyisikin prameampaankin...) ?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Oubelle vinkkina etta ainakin mun lahettaessa suomen tilille rahaa vetaa Nordea hirveat summat valista.

Itse hoidin sen takia suomen tililta, toivottavasti meni lapi. :doubtful:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomasin just että mun digipassi on konttorilla, eli en pääse tililleni ennen torstaita. Toivottavasti se ei ole liian myöhästä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Olen itsekin mukana.. Milloin tällä on takaraja (eli milloin rahat ois tarkotus laittaa menemään eteenpäin)? Tällä hetkellä taloudellinen tilanteeni näyttää nollaa, mutta haluaisin kyllä laittaa tähän oman sijoitukseni heti kun talouteni sen vain mahdollistaa..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Petri Piira sanoi:
Voiskoha jonesi pistää avausviestiinsä nuo tilitiedot, niin ei tarviis koko ketjua välttämättä käydä läpi niiden löytämiseen.
Hoidettu!

Ja kolehti meidän tiimistä hoidettu!