Kolehti Tosen muistoksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Oubelle vinkkina etta ainakin mun lahettaessa suomen tilille rahaa vetaa Nordea hirveat summat valista.

Itse hoidin sen takia suomen tililta, toivottavasti meni lapi. :doubtful:
Samille tiedoksi, että sovimme Mylliksen kanssa, että hän pistää munkin puolesta rahat sinne tilille ja mä hoidan oman osuuteni sitten suoraan Myllikselle. Ei oikein huvita rikastuttaa Nordeaa Tosen muistolla :(

Myllis lupas hoidella asian myöhemmin illalla.

Myllikselle vielä tässä yhtedessä suuret kiitokset!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Toistaiseksi suoritus näkyy seuraavilta:
Vellu
Charlie
Myllis
Toleranssisiipi
SamiJ
Jones
Formulanomi
Markoj
Pasi73
Arnold&Juskanen
sekä yksi suoritus, mikä sai silmäni pullahtamaan päästä. Viestikentässä oli vain merkintä Tose.

Ja tuossa jo oli muutamien kanssa puhetta, että maksaa voi myöhemminkin. Tarpeen tullen lainaan omistani, mikäli ei ehdi/voi maksaa siihen mennessä kun hankinnat on tehtävä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Formulanomi sanoi:
Voiskohan esim. Olga runoilla muistotekstiä ?
Olen näinä aikoina taas töiden takia ihan tiltissä, että voi olla vaikeaa. Riippuu aikataulusta. Katotaan. Runonlaulajat on erikseen.

Viimeksi muokattu:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Voin kylla suorittaa mutta alle £3000 punnan lahetyksista menee £24 punnan komissio!

Miten paasen halvemmalla? :confused:

:(

elle

-------
Suoritettu. Sam'lle kiitokset erikoisjärjestelyistä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Bobakki sanoi:
Sijoita silmäsi toki takaisin kuoppiinsa, minä se vain. Ajattelin, ettet pidä nimimerkkilistausta aiheesta :)
Hyvä kun tämäkin selvisi :) Taisin minä mainita, että julkaisen listan kaikista maksaneista.

Illalla päivitän listan. Huomenna pitänee kai jo miettiä mitä ja millä aikataululla hankitaan. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, mielellään julkisesti, koska tämä on meidän kaikkien yhteinen muistaminen.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
laitoin omat roponi
Tblair sanoi:
Voin kylla suorittaa mutta alle £3000 punnan lahetyksista menee £24 punnan komissio!
Pistä kerralla yli 3.000, niin sillähän se.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sam sanoi:
Hyvä kun tämäkin selvisi :) Taisin minä mainita, että julkaisen listan kaikista maksaneista.

Illalla päivitän listan. Huomenna pitänee kai jo miettiä mitä ja millä aikataululla hankitaan. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, mielellään julkisesti, koska tämä on meidän kaikkien yhteinen muistaminen.
Kokonaissumma kiinnostaisi.

Kävin interfloran sivuilla. Esim tämä on 150 + toimituskulut 13 euroa

Tai tämä 119+13euroa.

Jos Olga ei ehdi, niin varmaan löytyy jostain valmis muistokirjoitus. Ellei joku muu sitten "runoile"?!

Edit: Ja noihan oli siis kalliimmaasta päästä. Kyllä se kokoonsaatu rahamäärä pitäisi olla tiedossa, ennen kuin jotain hankitaan. Siis jos/kun lähetetään vielä kukkaterveiset vaimolle/lapsenlapsille.

Ylipäätään siitä seppeleestä voisi tehdä pollin ? (ellei oikeaa niin kysely...) Tai sitten Sam vain hankkii...jälkimmäinen olisi tietysti yksinkertaisinta, mutta siinä kyselyssä olisikin se "osallistumisen idea".

Viimeksi muokattu:

elle

-------
Miten olisi yksinkertaisen tyylikäs - sinivalkoinen - suruvihko (valkoista liljaa, ruusua tai gerberaa sinisillä pikkukukilla).

osteri

ZX-10R
Sijainti
SLN
elle sanoi:
Miten olisi yksinkertaisen tyylikäs - sinivalkoinen - suruvihko (valkoista liljaa, ruusua tai gerberaa sinisillä pikkukukilla).
Hyvä idea. Kannatan.