Captain Howdy
Well-known member
Maksoin.
Samille tiedoksi, että sovimme Mylliksen kanssa, että hän pistää munkin puolesta rahat sinne tilille ja mä hoidan oman osuuteni sitten suoraan Myllikselle. Ei oikein huvita rikastuttaa Nordeaa Tosen muistollaMyllis sanoi:Oubelle vinkkina etta ainakin mun lahettaessa suomen tilille rahaa vetaa Nordea hirveat summat valista.
Itse hoidin sen takia suomen tililta, toivottavasti meni lapi. :doubtful:
Peesailen!Matxi sanoi:Maksan illalla kun kotio menen töistä!
Ehdottomasti paras hahmo siihen.Formulanomi sanoi:Voiskohan esim. Olga runoilla muistotekstiä ?
Olen näinä aikoina taas töiden takia ihan tiltissä, että voi olla vaikeaa. Riippuu aikataulusta. Katotaan. Runonlaulajat on erikseen.Formulanomi sanoi:Voiskohan esim. Olga runoilla muistotekstiä ?
Sijoita silmäsi toki takaisin kuoppiinsa, minä se vain. Ajattelin, ettet pidä nimimerkkilistausta aiheestaSam sanoi:
sekä yksi suoritus, mikä sai silmäni pullahtamaan päästä. Viestikentässä oli vain merkintä Tose.
Hyvä kun tämäkin selvisiBobakki sanoi:Sijoita silmäsi toki takaisin kuoppiinsa, minä se vain. Ajattelin, ettet pidä nimimerkkilistausta aiheesta![]()
Pistä kerralla yli 3.000, niin sillähän se.Tblair sanoi:Voin kylla suorittaa mutta alle £3000 punnan lahetyksista menee £24 punnan komissio!
Kokonaissumma kiinnostaisi.Sam sanoi:Hyvä kun tämäkin selvisiTaisin minä mainita, että julkaisen listan kaikista maksaneista.
Illalla päivitän listan. Huomenna pitänee kai jo miettiä mitä ja millä aikataululla hankitaan. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, mielellään julkisesti, koska tämä on meidän kaikkien yhteinen muistaminen.
Hyvä idea. Kannatan.elle sanoi:Miten olisi yksinkertaisen tyylikäs - sinivalkoinen - suruvihko (valkoista liljaa, ruusua tai gerberaa sinisillä pikkukukilla).