Kommentointia moderoinnin ja ylläpidon tekemisistä

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Onko Toxicityn käytös ok? Solvaa ja uhkailee. Rankkua?
Cry some more. Mua uhkailtiin ensin. Metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Saisko näille kakkosnikeille joilla ei ole munaa huudella alkuperäisellä nikillä bannia jo pikkuhiljaa?

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
No ei varmaan vaikkapa murhamiehen tai kilikalimiehenkään maailmankuva. Eihän tämä nyt ole niin, että kaikki on sallittua.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Sue_me sanoi:
Viestejä on näköjään lentänyt bittitaivaaseen.

Miksipä vaivautua ylipäätään kirjoittelemaan..
Persketti, kännykällä piti vähän vastailla ja se vasta lähtikin pittihimmeliin.:thumbfh:

Njoo, siis mikä on kirjoittamisen tarkoitus varmaan lie se tärkein lähestymisnäkökohta. Onko tarkoitus saada postausmäärää lisättyä, viedä keskustelua eteenpäin vai vain huudella, että hei, täällä mä olen?

Siirsin pyynnöstä Lööppi-toikista Turku-viestejä Turku-toikkiin. Koska aihe oli vakava, niin jätin, kuten kirjoitinkin tauhkan siirtämättä ja pistin ne roskikseen. En nähnyt niissä mitään journalistista suurruutta ja siellä on esim. 12 moderaattorien kirjoittamaa viestiä, joten siinä mielessä Mickeyn arvaus oli taas väärä.

Mutta vaikka ne poistettiin, niin ei vaikuttanut postausmäärään.

Joku toinen mode voi ne lukea läpi, ja jos on jotain arvokasta mennyt, niin palauttaa Turku-toikkiin.

Sinänsä aika huonoa on noinkin vakavaa aihetta puida Vapaalla.

burb

.
Asiapuolelle vaan. Sinne se sopii paremmin, varsinkin nyt kun tapahtuma ei ole enää "braking news".

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Minähän sitä viestien siirtoa taisin ekaks pyytää, ja samaa mieltä että sopinee nyttemmin asiapuolelle paremmin.

Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
No ei varmaan vaikkapa murhamiehen tai kilikalimiehenkään maailmankuva. Eihän tämä nyt ole niin, että kaikki on sallittua.
Tuosta saisi hätäisempi, kuten esim. minä, vedettyä johtopäätökset, että postauksissani oli jotain kiellettyä.

Mr Hindsight

Well-known member
On kyllä kummallisen innokasta moderointia jälleen kerran. Ilmeisesti ei voi edes ulosajojen samankaltaisuuksia verrata ratatoimintaa odotellessa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
On kyllä kummallisen innokasta moderointia jälleen kerran. Ilmeisesti ei voi edes ulosajojen samankaltaisuuksia verrata ratatoimintaa odotellessa.
Jospa sä keskityt siihen ettet trollaa ja provoa. Lisäksi voit keskittyä kirjoittamaan asiasta, etkä kirjoittajista, varsinkaan vittuilevaan ja halveksivaan sävyyn. Ei muut sua huvikseen laita ignoreen.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tämmöset on turhia ilmoituksia.
Kännykällä kun kiinnittää tai vapauttaa toikin, pitää kirjoittaa viesti.

Tiedoksi tämä.

Olen ollut kisoissa koko viikonlopun, enkä läppärin ääressä.

Voin toki, jos mielipahaa aiheuttaa, kirjoittaa pelkän pisteen. <--

Edith... lisätään vielä että toimin 'mobile default'-tilassa.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Kiitos tiedosta.

Pelkän pisteen jättäminen voi aiheuttaa enämpi kummastelua, että mieluummin sitten viesti kuin piste.
Muita vaihtoehtoja lienee vaikkapa viestin poistaminen kun stikytys on tehty, tai sitten stikytykset voisi hoitaa joku muukin...?

No, eipä kai noista tarvitse sen kummemmin tunteilla, kun kerran kyse on teknisestä haitasta.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Aika vähissä on henkilökunta joka jaksaa tota Asiapuolta hoitaa. Stikkytin tuolla kesken kisojen niitä, kun sivuilla kävin.

kana-fin

Well-known member
Onko käyttäjä antsa rieppo moderaattori kuten tämä toikki antaisi ymmärtää? Supermoderaattori lukee kuvakkeen yläpuolella, mutta eikös siihen voi kirjoittaa mitä itse haluaa? Olisi nimittäin aika erikoista viestittelyä moderaattorilta, toisten kirjoittajien nälvimistä, spämmäämistä ja jatkuvaa epäolennaisuuksiin takertumista. Erityisesti eräs käyttäjä on jatkuvasti hänen kynsissään. :nope:

Örfil

Guest
Suomi-kp on todennäköisesti bannattu vanha nikki. Arveluja tästä on ja modet varmaan näkee ip:stä onko näin. Tai sitten erään henkilön kakkonen. Sekin on varmaan selvillä modepuolella, vaikka proxyllä ip:tä koittaisikin hämätä.

Minusta ikibannatut saisi poistaa inkarnaatioineen, sillä aikanaan bannaukseen on ollut vissi syy ja se tuskin poistuu nikkiä vaihtamalla. Lisäksi on jokseenkin sama asia, kuin firmasta pois potkittu tyyppi hakisi uudelleen töitä vappunaamari päässä ja koittaisi mumista maskin takaa "etten minä ole se, joksi minua luulette". Ääni on kuitenkin Jaakobin, vaikka olisi Eesaun naamari päässä. Myötähäpeää aiheuttavaa toimintaa, en itse ainakaan jaksa teeskennellä ettei muka hahmo olisi vanha tuttu.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olkoon ylläoleva viimeinen moderointia/ylläpitoa koskeva viesti, joka siirretään keskusteluosioista tähän toikkiin.

Jos on pakko suoltaa kaikki osastot ja toikit tätä samaa jargonia, niin suosittelen vakavasti miettimään mitä tekee. Koskee ihan kaikkia. Onko kivaa, kun keskustellaan kukkasista, niin joku siellä jurnuttaa jonkun nikin alkuperästä tai viestien poistamisesta sinne kuulumattomana.

Tämä on se osasto ja toikki, missä saa ilmaista mielipiteensä moderoinnista. Jos on valittamista jonkun nikin toiminnasta, niin Report post, tai lähettää YV:n vaikka kaikille modeille.

Isänpäivän kunniaksi, niin yrittäkää olla nyt ihmisiksi.