Kommentointia toisen kirjoittajan tekemisistä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
:D:D:D

Tulipahan vaan mieleen että samat vanhat naamat (banjokuninkaat) täällä jurnuttaa kuin 10 vuotta sitten. Mä olen vain loikannut toiselle puolelle.

Toisaalta ansaitsenkin vähän (paljon) paskaa oman kusipäisyyden takia.:p

Olkoon tämä taas kerran anteeksipyyntö niistä ajoista.:frown:

Örfil

Guest
En. Moderaattorit vedetään hommaan yleensä siinä vaiheessa kun itse on käyttäydytty kuin persrätti ja sitten kun joku vastaa samalla tavalla, ollaan heti penäämässä modelta puolustustoimia.
Ok. Ymmärsin väärin.

Sitten en kommentoikaan muuta.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
:D:D:D

Tulipahan vaan mieleen että samat vanhat naamat (banjokuninkaat) täällä jurnuttaa kuin 10 vuotta sitten. Mä olen vain loikannut toiselle puolelle.

Toisaalta ansaitsenkin vähän (paljon) paskaa oman kusipäisyyden takia.:p

Olkoon tämä taas kerran anteeksipyyntö niistä ajoista.:frown:
Ja pitäiskö muka uskoa, että olisit kertaheitolla oppinut jotain.

Itseasiassa sinä aloitit minun banjoilut (ja se tuli mulle aiheesta, mutta olisi kuullunut sullekin) pääsemällä silloinkin kuin koira veräjästä (mutta eipä tästä enempää). Eikä niitä banjoja ihan oikeasti taida kovin montaa meikäläisellä olla. Olisko 3-4? Se vaan on totuus, että tuohon on osunut ihan oikeasti myös 1-2 epäoikeudenmukaista banjoa. Kieltämättä se herkistää kommentoimaan aiheesta.

Archie

Well-known member
Mulla ei tietääkseni banjoja ole toisin kuin esim rötöstelijä Joukahaisella.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ei missään nimessä. Kannattaa aina muistuttaa mitä sanoit vuonna 2003 elokuussa. Eihän meistä kukaan ole muuttunut. Ja bannihistoria kannattaa aina nostaa esille.:ahem:
Muistan kyllä erittäin hyvin mitä sanoin sinulle vuoden 2003 elokuussa! Tosin käytin silloin nimeä marjatta ja pyysin sinua treffeille.

Herra modehan se oman bannihistoriansa nosti esille, eikös?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Muistan kyllä erittäin hyvin mitä sanoin sinulle vuoden 2003 elokuussa! Tosin käytin silloin nimeä marjatta ja pyysin sinua treffeille.

Herra modehan se oman bannihistoriansa nosti esille, eikös?
Kyllä. Minussa on miestä tunnustaa virheeni. Kaikissa ei ole. Enkä tarkoita nyt sinua.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Heitetäänkö tuossa noppaa, vai miten tuossa edetään?

Missä kohtaan tuossa on Mene suoraan banniin kulkematta ylläpidon kautta?

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Kauan olen tätä foorumia lukenut ja melko lyhyen aikaa tänne kirjoitellut, Mut mut... Kannattaisko nyt jokaisen osapuolen vaan katella peiliin ja miettiä itseensä kohdistuneita syytöksiä/kommentteja jotta vaikka vahingossa oppisi jotain. Tää keskustelu kun ei nyt oikeesti johda mihinkään, "kumpikin osapuoli" on mokaillut. Sen ku jokainen osais myöntää niin...

jjv

Arschloch
jjv on painanut kolme kerta Report bad postia. Arvaa keiden kaikkien viestejä postit ovat? Kukaan muu ei ole noista postauksista nappia painanut.
Ei kai painanut, koska valittivat siinä kyseisessä toikissa. Kysyin report bad posteissa eikö noissa tapauksissa ollut rikottu sääntöjä ja lainasin muistaakseni jotain sääntökohtaakin. Kyse oli ylimääräisen kuvan laittamisen lisäksi tästä yllättävästä hyökkäyksestäsi Rian asiallista palautetta vastaan ja sen voi kuvitella uusiutuvan jatkossakin, kun bannien perusteluista kysytään. Tuohon sisältyi myös valhe, jonka mukaan olisin haukkunut neekeriksi, pyysin sua privalla sen korjaamaan ja julkaisemaan mun poistetun viestini.

Ilmeisesti asiakeskustelun tiukemmat jäähyt on "valuneet" vapaallekin, koska aiemmin kuoleman toivomisesta tms. on selvinny viikolla tai jopa kolmella päivällä. Jjv:llä ei kuitenkaan taida olla jäähyhistoriaakaan.
Upseeri sai viikon. Vaikka ei haukkunut edes neekeriksi, kuten jjv.

Onneksi maailmassa on yksi laji joka väärässä aina. Modet. Muut on aina oikeassa.

Ymmärtäisitte edes hävetä jutuillanne, muttei edes sitä.
Onneksi riittää paukkuja pakolaiskeskusteluun, koiriin ja modeille narinaan.

Onhan siinäkin. Yhdelle ihmiselle.
Ei ilmeisesti löytynyt vastausta kun piti alkaa haukkumaan minua. Tosi asiallista moderointia.
Sitähän sä olet sanonut. Kännykällä aika vaikeaa. En mitään haukkunut. Totesin faktat. Oletko eri mieltä?

No totta kai olet. Modet on aina väärässä. :eek:

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ei ole sussa miestä myöntämään ajojahtia?

Kolme painallusta, kaikki minusta, eikä kukaan muu samoista asiosta? Sen jälkeen kun banni loppuu, niin ensimmäiseksi itkemään tänne.
Jep jep.

Etkä painanut Fagerholmin kuvasta vaan selitit jotain, mistä jo narahdit.

Örfil

Guest

Kolme painallusta, kaikki minusta, eikä kukaan muu samoista asiosta? Sen jälkeen kun banni loppuu, niin ensimmäiseksi itkemään tänne.
Jep jep.

Lopeta nyt jumalavita!

Hyvää yötä :(

jjv

Arschloch

Jep jep.

Pitääkö yksittäisellä keskustelijalla olla jokin linja milloin painaa report bad postia? Eikö linjan veto ole moderaattorin tehtävä? Mä yhdistin nuo mainitut viestit ja ambulanssigaten esimerkkeinä ettet mun mielestä sovi modeksi ja myös ihmettelin ettei noinkaan monen asiattoman postauksen jälkeen ole tullut edes varoitusta. Vai olisitko halunnut, että olisin vielä pari kertaa painanut reportti-nappia jolloin olisit voinut antaa jäähyyn jatkoa sillä perusteella ettei niistä yksikään johtanut rangaistuksiin?

Viimeksi muokattu:

Hartsa76

Well-known member
Keskustelu tässä ketjussa näyttää muuttuneen varsinaiseksi farssiksi, kun keskustelu junnaa paikallaan kuin rikkinäinen levy ja se muistuttaa lähinnä pienten lasten kinastelua.

Kukaan ei varmaan pian edes muista mistä koko kinastelu lähti liikkeelle ja sen jälkeen kinastellaan vain kinastelun takia.

Suosittelen sellaista, että jokainen aktiivisesti tässä ketjussa käynnissä olleeseen keskusteluun osallistunut menee vaikkapa punttisalille päästelemään höyryjä nyrkkeilysäkkiä takomalla, tai käy pitkällä kävelylenkillä aivojaan tuulettamassa ja ei sinä aikana ajattele lainkaan F1-forumia.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Keskustelu tässä ketjussa näyttää muuttuneen varsinaiseksi farssiksi, kun keskustelu junnaa paikallaan kuin rikkinäinen levy ja se muistuttaa lähinnä pienten lasten kinastelua.

Kukaan ei varmaan pian edes muista mistä koko kinastelu lähti liikkeelle ja sen jälkeen kinastellaan vain kinastelun takia.

Suosittelen sellaista, että jokainen aktiivisesti tässä ketjussa käynnissä olleeseen keskusteluun osallistunut menee vaikkapa punttisalille päästelemään höyryjä nyrkkeilysäkkiä takomalla, tai käy pitkällä kävelylenkillä aivojaan tuulettamassa ja ei sinä aikana ajattele lainkaan F1-forumia.
Vahva komps tälle :ahem:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Jaa tämäkään foorumi ei säästnyt mamukeskusteluilta ja siihen väkisin liittyvältä jonneinjoutavalta veivaukselta :nope:

Melkoista mielensäpahoittelua