Kommentointia toisen kirjoittajan tekemisistä.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tuskinpa ajattelen sinusta niin negatiivisesti kuin luulet minun ajattelevan.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Tyhmiä kysymyksiä jne. Nyt kun aihe on tapetilla niin mä haluaisin tietää että mitä meinaa tää "etädiagnosointi"-pykälä? Mitä pitää tehdä saadakseen moisella bannia?

Tuli vaan mieleen kun Argentiinan rallin aikana maksimaalinen atakki sai 3pv bannia... jostain joka pistettiin etädiagnosoinnin (ja nimittelyn) piikkiin. Mä en ainakaan huomannut mitään muutakuin ehkä puoliksi vitsillä heitetyt "sabotoiko joku JM:n autoa".
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tyhmiä kysymyksiä jne. Nyt kun aihe on tapetilla niin mä haluaisin tietää että mitä meinaa tää "etädiagnosointi"-pykälä? Mitä pitää tehdä saadakseen moisella bannia?

Tuli vaan mieleen kun Argentiinan rallin aikana maksimaalinen atakki sai 3pv bannia... jostain joka pistettiin etädiagnosoinnin (ja nimittelyn) piikkiin. Mä en ainakaan huomannut mitään muutakuin ehkä puoliksi vitsillä heitetyt "sabotoiko joku JM:n autoa".
Etädiagnosoi Ogierin narsistiksi. Aika väsynyttä on noi narsistiläpät ilman kompetenssia siihen.

16. Toisia käyttäjiä, moottoriurheilumaailman henkilöitä tai oikeastaan ketä hyvänsä loukkaavat viestit ja tagit on kielletty.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tyhmiä kysymyksiä jne. Nyt kun aihe on tapetilla niin mä haluaisin tietää että mitä meinaa tää "etädiagnosointi"-pykälä? Mitä pitää tehdä saadakseen moisella bannia?
Termi on muistaakseni minun moderointiaikanani foorumille tuoma termi. Se tarkoittaa sitä, että kuskin haukkumiseen käytetään lääketieteellisiä diagnooseja ilman minkäänlaista alan koulutusta saati tutkimuksia moisen diagnoosin tiimoilta kyseistä kuskia koskien. Sairauksien tai oireyhtymien käyttäminen haukkumiseen on loukkaus moisista asioista oikeasti kärsiviä ihmisiä kohtaan. Menisitkö haukkumaan maanis-depressiivistä ihmistä siitä, että hän kärsii kaksisuuntaisesta mielenhäiriöstä? Tuskin. Miksi siis olisi hyväksyttävää haukkua muita - ilman todisteita - samalla (tai jollain vastaavalla) diagnoosilla? Samalla viestii oikeasti sairaille, että heidän tragediansa on pilkattava asia.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Moderaattorilla riittää ihan hyvin se, että pitää sisäisen mulkkunsa velttona. Ja muut foorumistit voi huokaista helpotuksesta kun heidän ei tarvitse.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Termi on muistaakseni minun moderointiaikanani foorumille tuoma termi. Se tarkoittaa sitä, että kuskin haukkumiseen käytetään lääketieteellisiä diagnooseja ilman minkäänlaista alan koulutusta saati tutkimuksia moisen diagnoosin tiimoilta kyseistä kuskia koskien. Sairauksien tai oireyhtymien käyttäminen haukkumiseen on loukkaus moisista asioista oikeasti kärsiviä ihmisiä kohtaan. Menisitkö haukkumaan maanis-depressiivistä ihmistä siitä, että hän kärsii kaksisuuntaisesta mielenhäiriöstä? Tuskin. Miksi siis olisi hyväksyttävää haukkua muita - ilman todisteita - samalla (tai jollain vastaavalla) diagnoosilla? Samalla viestii oikeasti sairaille, että heidän tragediansa on pilkattava asia.
Markoj:llä tästä poiketen erivapaus diagnosoida, että foorumisti käyttää mielialalääkkeitä, sekä leimata foorumisti runkkariksi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Andy puhuu paskaa väitteessään mielialalääkkeistä. Eikö jatkuvalle valehtelulle toisesta kirjoittajasta saada mitään rotia?
 

tyyny

legenda
Liittynyt
9.5.2016
Viestit
23
Termi on muistaakseni minun moderointiaikanani foorumille tuoma termi. Se tarkoittaa sitä, että kuskin haukkumiseen käytetään lääketieteellisiä diagnooseja ilman minkäänlaista alan koulutusta saati tutkimuksia moisen diagnoosin tiimoilta kyseistä kuskia koskien. Sairauksien tai oireyhtymien käyttäminen haukkumiseen on loukkaus moisista asioista oikeasti kärsiviä ihmisiä kohtaan. Menisitkö haukkumaan maanis-depressiivistä ihmistä siitä, että hän kärsii kaksisuuntaisesta mielenhäiriöstä? Tuskin. Miksi siis olisi hyväksyttävää haukkua muita - ilman todisteita - samalla (tai jollain vastaavalla) diagnoosilla? Samalla viestii oikeasti sairaille, että heidän tragediansa on pilkattava asia.
Ihailtavaa white knightingia vaikken näekään mitään järkeä loukkaantua jonkun olkiukko-vammaisen puolesta. Olisin enemmän huolissani siitä, loukkaantuuko haukkumisen kohde sanoista. Kaikki haukkuminen on loukkaavaa ja jos moderaattori ärsyyntyy yhdenlaisesta haukkumisesta ja haluaa jakaa bannia, mutta ei välitä toisenlaisesta haukkumisesta, niin se haiskahtaa kaksoisstandardeilta ja tekopyhyydeltä. Lääketieteellisistä diagnooseista höpöttäminen on typerää jargonia. Vai yritätkö sanoa, että esimerkiksi haukkuminen tyyliin "idiootti", "vatipää", "kusipää" ovat sitten hyväksyttäviä, koska niiden määritelmät perustuvat puoskarointiin eivätkä lääketieteeseen? Uskon asia.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Ihailtavaa white knightingia vaikken näekään mitään järkeä loukkaantua jonkun olkiukko-vammaisen puolesta. Olisin enemmän huolissani siitä, loukkaantuuko haukkumisen kohde sanoista. Kaikki haukkuminen on loukkaavaa ja jos moderaattori ärsyyntyy yhdenlaisesta haukkumisesta ja haluaa jakaa bannia, mutta ei välitä toisenlaisesta haukkumisesta, niin se haiskahtaa kaksoisstandardeilta ja tekopyhyydeltä. Lääketieteellisistä diagnooseista höpöttäminen on typerää jargonia. Vai yritätkö sanoa, että esimerkiksi haukkuminen tyyliin "idiootti", "vatipää", "kusipää" ovat sitten hyväksyttäviä, koska niiden määritelmät perustuvat puoskarointiin eivätkä lääketieteeseen? Uskon asia.
Onko WebSlave nyt sitten väärässä kun sinä olet (nähtävästi) eri mieltä hänen kanssaan? Ja entäs kun/jos tulee joku foorumisti, joka on tässä asiassa eri mieltä sinun kanssasi, niin kumpi silloin on väärässä?

On sitten sellainenkin yksityiskohta, että haukkumisen kohde ei voine loukkaantua sanoista, jos sattuu olemaan vaikkapa ulkomaalainen formulakuski, joka ei osaa suomea eikä kukaan hänelle niitä käännä tai edes kerro että tätä on kommentoitu suomalaisella F1-foorumilla. Ei mun mielestäni silti voi esim. just noita ulkomaisia kuskeja etädiagnosoida miten vaan, vaikka niillä ei olekaan mahdollisuutta loukkaantua vieraalla kielellä esitetyistä sanoista.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Vai yritätkö sanoa, että esimerkiksi haukkuminen tyyliin "idiootti", "vatipää", "kusipää" ovat sitten hyväksyttäviä, koska niiden määritelmät perustuvat puoskarointiin eivätkä lääketieteeseen? Uskon asia.
En, ne ovat kiellettyjä muista syistä. Mutta ne eivät loukkaa viattomia ihmisiä.
 
Ylös