Joppe_001
Well-known member
Jahas. Huippumodet taas vauhdissa.
Kiitos kehuista. Kyllähän sääntöjenrikkojat, jotka armahduksen jälkeen jatkaa sääntörikkomuksiaan ja kohdistaa ne ihan vääriin ihmisiin, tuleekin laittaa jäähylle.Jahas. Huippumodet taas vauhdissa.
Odotahan kun tuon bannatun kolmikon bannit loppuvat, niin takuuvarmasti ainakin kaksi heistä alkaa valittamaan mielestään ilman syytä saamastaan bannista, kehottaen samalla modeja katsomaan peiliin ja nostamaan käsi ylös virheen merkiksi.Kiitos kehuista. Kyllähän sääntöjenrikkojat, jotka armahduksen jälkeen jatkaa sääntörikkomuksiaan ja kohdistaa ne ihan vääriin ihmisiin, tuleekin laittaa jäähylle.
Privassakin tullut kehuja, joten jotain on tehty oikein.:thumbup:
Hornerhan oli aivan raivoissaan Venäjän kisan jälkeen. Mutta uskoisin,että päätöstä ei tehty silloin, vaan tallipalaverin jälkeen muutama päivä myöhemmin.Aika kovalla kädellä Helmut setä rankaisee, jopa vähän mielivaltaisen tuntuinen ratkaisu. Taustalla täytyy olla jotain, mitä Kvyat on sanonut jälkikäteen. Aika ylimieliseltähän tuo on vaikuttanut, joten en ihmettelisi, jos olisi ajautunut jonkin sortin riitaan tallin johdon kanssa.
Lähde tälle?Luulen, että Kvyat ei tullut siihen nöyränä poikana hattu kädessä pyytäen anteeksi.
Sen sijaan poika taisi jatkaa ylimielistä "I dont care, I'm on the podium" -mussutustaaan.
Jos luet tekstin niin siitä selviää, että koko juttu on kirjoittajan omasta päästä. Luulen=kirjoittaja epäilee, että asia on voinut mennä niinkuin hän myöhemmin toteaa. Onkos tällä foorumilla jo mutuilu kielletty asiapuolella?Lähde tälle?
Luulen, että Salmisen Jone tarkoitti kohtaa "sen sijaan poika taisi...".Jos luet tekstin niin siitä selviää, että koko juttu on kirjoittajan omasta päästä. Luulen=kirjoittaja epäilee, että asia on voinut mennä niinkuin hän myöhemmin toteaa. Onkos tällä foorumilla jo mutuilu kielletty asiapuolella?
Kyllä se vähän on. Sopisi paremmin F1-vapaan puolelle tai Veikkauksiin.Jos luet tekstin niin siitä selviää, että koko juttu on kirjoittajan omasta päästä. Luulen=kirjoittaja epäilee, että asia on voinut mennä niinkuin hän myöhemmin toteaa. Onkos tällä foorumilla jo mutuilu kielletty asiapuolella?
Tuossa säännöistä. Asiallista keskustelua eikä mutuilua.6. Formula 1 -asiapuolelle saa perustaa vain asiallisesti perusteltuja ja itse sarjaan liittyviä F1-ketjuja. Esimerkiksi kuljettajien yksityiselämää koskevat jutut eivät kuulu näihin, vaan niistä voi keskustella F1-vapaalla. Yksittäiset chat-kommentit eivät tälle alueelle kuulu kaikkialla reaaliaikaisia kisaseurantaketjuja lukuunottamatta.
7. Iltapäivälehtitason otsikot pitää sijoittaa F1-vapaaseen. F1-vapaan puolella chattailu on sallittua ja keskustelu muutenkin rennompaa.
Ai sillä että vähän suitsii itsekeksittyjä asioita?Voi hyvä jumala, sähän Jone tapat foorumia ihan tosissasi :thumbdown
Ei kai tuossa mitään faktaksi ole väitetty?Ai sillä että vähän suitsii itsekeksittyjä asioita?
Mitähän sun mielestä saa keksiä kuskeista, talleista ja autoista ja missä menee faktan rajat?
Sitäpaitsi tämä keskustelu ei kuulu tähän toikkiin lain.
Eli ei kuulu Asiakeskusteluun vaan Vapaalle.Ei kai tuossa mitään faktaksi ole väitetty?
Komp.No nyt menee kyllä Salmisen linja vähän turhan nihilistiseksi jopa minun makuuni. Jos "luulen" tai "mielestäni" -kirjoittelu kielletään F1:n asiapuolella, niin aika kuivaksi käy keskustelu. Jos ei mitään omaa saa laittaa, vaan pitää vain toistaa lähteitä, niin mihinpä sitä foorumia enää tarvitaan? Saman tien voi lukea niitä lähteitä, jos täällä (tai siis siellä) keskustelulta odotetaan pelkkää lähteiden siteerausta.
Saa liveseurannassa. Onko tarkoitus kylvää Asiakeskustelu täyteen mutuilua ja arvailua?Saako kisatoikissa sanoa ennen starttia että nytten Kimi voittaa? Ja sitten ei voitakaan. Mutuilua se. Järki nyt käteen. IMO mielipiteitä saa sanoa. Mutuiluakin, mutta haukkua/solvata ei. Tähän kuuluu etädiagnosointi.
Taitaa olla? Siis onko vai ei? Onko faktaa vai ei? Kuuluuko asiapuolelle vai vapaammalle puolelle?Taitaa vielä Mersun moottorissa olla parhaat 'aika-ajoasetukset', että saadaan yhdellä kiekalla vähän enämpi extraa puristettua kuin kilpailijansa.
Näin härski arvailu kuulunee veikkauksiin.Tämä nyt on ihan spekulaatiota, mutta söiskö vahva downforce vähän Red Bullin 'tehoja'? Renaulthan on luvannut kauden puoleen väliin uudistuksia poletti-kaupalla.