Kommentointia toisen kirjoittajan tekemisistä.

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Kiitos. Itse pidän hyvänä asiana, että lopetettiin. Kysyisin vielä, että kai vapaalla on samat säännöt kommentoinnissa, oli kyseessä sitten politiikka, uskonto tai jalkapallo. Tarkoitan, että sieltä tuskin tiukkapipoisesti bannataan jotain letkeitä viestejä, oli aihe mikä tahansa?
 

Örfil

Guest
Mulle on edelleen epäselvää, että onko jatkossa sallittu äärioikeistolaiseksi nimittely sillä perusteella, että on eri mieltä jonkun blogin asiasisällöstä?
Ja saako ylipäänsä kutsua kanssaforumistia äärioikeistolaiseksi (tai natsiksi)?

Näihin kahteen haluaisin selkeät vastaukset ja linjan jatkossa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Näytä meille perustelut, miksi pitkän linjan keskustavaikuttaja, joka mielestäni (eikä vain mun) edustaa monessakin asiassa poliittista keskustaa on sun mielestä putintrolli ja bacmaniin verrattava hahmo. Noiden perustelujen jälkeen voisit olla oikeutettu saamaan jotain vastinetta kyselyillesi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mutta selväähän tuo alkaa olla, ettei tämä sakki ansaitse oikeutta asiakeskusteluun, koska ei vaan osaa sitä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
No vittu niinhän ne just teki. Rankkuja ei jaettu. Koittakaa tajuta se.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ihan Salmisen kommentista tuon infon nappasin. Kokeile sinäkin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Se toinen vaihgoehto oli ikibanni kaikille, jota sä nähtävästi kommenteillas haet.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ok. Sanan kommari käyttö on ok sitten varmaan jatkossa. Varsinkin, jos joku sattuisi kannattamaan esmes kokoomuksen sijasta kommareita. Toki jonkinlaiset rajat kannattaa ehkä pitää mielessä ko. sanan käytössä.

Ihan hyvä siis saada selvennystä näistä. Teillä viisailla on näköjään tietoa - onko sisäpiiristä kenties?
No kommariksihan täällä nyt on mua ainakin haukuttu useinkin, vaikka ikinä ole moisia kumipäitä äänestänyt. Saatanan kokoomuksen mulkkuja olen joskus jopa erehtynyt äänestämään, mutta siitä on niin paljon aikaa että ne ei ollut vielä kaatanut tätä maata sekoilullaan.
 

Örfil

Guest
Saatanan kokoomuksen mulkkuja olen joskus jopa erehtynyt äänestämään, mutta siitä on niin paljon aikaa että ne ei ollut vielä kaatanut tätä maata sekoilullaan.
Tässä haetaan näköjään esimerkkitapausta, mitä saa ja mitä ei saa postailla. Jos tuo menee läpi, niin asiahan on melkoisen selvä missä ne rajat ovat, eikä moderaattoreiden tarvitse vastata esittämiini kysymyksiin.
Etenkin jos ylläpidon toikissa voi politikoida vapaasti.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Voi vittu että on lapsellisia ihmisiä. 'Mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa'. Pakkohan se on niitä rajoja hakea. Suurin osa näistäkin kinaajista on elämän ehtoopuolella ja elämässä ei ole mitään muuta kuin millä nimellä saa toista nimitellä.

Rainierkin lupasi olla kirjoittamatta Asiakeskusteluun ja kun sinne meni, niin ekana haukkuu toisen propagandan levittäjänä. Siitä tämäkin soppa lähti.

Mode-tiimissä on esitetty 6 kk:n aikajaksoa elämän etsimiselle. Rupean kallistumaan sille kannalle, jos ei tämä saatanan lapsellinen mussutus nyt lopu.

ETTE NÄKÖJÄÄN YMMÄRRÄ SITÄ, ETTÄ TOINEN VAIHTOEHTO OLI BANNI KAIKILLE ASIAKESKUSTELUN SULKEMISEN SIJAAN.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Pistän nyt kopion tänne kun "asia"puolen *neukut vastaan muu maailma* -toikki ei ole näkyvissä. Niin jossain vaiheessa piilotuksen jälkeen, mutta ennen kuin hokasin ettei se alue näy kuin modeille (vissiin), kirjoitin sinne seuraavanlaisen huomion:
"Nyt on sit vissiin niin, että Bäckmania ei kukaan foorumisti pidä juuri muuna kuin kätevänä keinona haukkua joitain muita ihmisiä tai vaihtoehtoisesti ikävänä solvauksena jotain muuta ihmistä kohtaan :idea:?"

Että tuosta ainakin lie foorumistit suht yksimielisiä :doubtful: :confused:?

Semmosta sitten vielä, että jos joku (muukin kuin minä; olen siihen asti kun joku selittää sen hyvyyden ja logiikan) on sitä mieltä, että *Venäjä saa mesota Krimillä, koska USA siellä ja siellä aikaisemmin* -argumentti on typerä ja perseestä, niin sama homma toimii mun mielestäni myös foorumikirjoittelussa. Eli jos joku on persereikä mulkku, niin ei se ole kovin kaksinen syy ruveta itse vielä isommaksi persereiäksi ja mulkuksi. Ja sitten kun osapuolia sattuu nenään, niin mennään lastentarhan tädille tai sedälle valittamaan, että: "Toi teki tolleen!" ja toinen heittää vastaväitteen: "Mutku toi ensiks!".
 

Örfil

Guest
Josko lopetetaan asiasta jauhaminen, koska vastakommentointia ei tapahdu enää.
 

Örfil

Guest
HAJAANTUKAA - KAIKKI SIIRTYVÄT MUODOSSA KOTIINSA!

LIIKKUU LIIKKUU!
 
Ylös