Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

DW

2009-2016
Oliko se taulukko oma tekele, vai kopsattu?

Tulis kuula ja tappais :frown:

burb

.
Niin, se kysymys / huolenaihe oli? Mistä Renngeistille nyt pitäisi rangaistus tulla? Tai siis mikä tämä kaksoisstandardi on? Eli mistä sinä nyt olitkaan jäähyn joskus saanut ja siksi nyt täällä huutelet?
Heh, sähän olet itse vastannut kysymykseesi jo puolittain:
Se Olivier siinä historiataulukossa.
Eli tiedät mistä viestistä/taulukosta on kyse.

Ja varmastikaan sulta ei ole jäänyt lukematta nämäkään viestit:
Asiahan ei minulle enää kuulu, mutta myös kuskien "alapäänimittely" tapasi olla rangaistavaa. Olisiko helpompaa vain "korjata" tuo?
Itse asiassa se meni jo. Jokuhan kuittasi rangaistuksen (minun toimestani, muistaakseni), kun ei ollut korjannut Perze-nimitystään, vaikka väitti sitä jälkikäteen kirjoitusvirheeksi. Sinällään viestin muu sisältö ei tukenut tuota kirjoitusvirheväitettä, mutta eihän moderaattori voi tietää, vaan moderoi sen perusteella mitä näkee, koska muut kirjoittajatkin näkevät mikä näköjään on sallittua.

Ihan vaan vittuillakseni väännän vielä rautalangasta:
Perez -> Perze -hassuttelusta tuli rangaistus
Renngeistin Panis -> Penis -hassuttelusta ei

Edit: Mainittakoon vielä että itselläni ei ole vaateita tässä asiassa. Mahdollisesti saamani korvaukset lahjoitan hyväntekeväisyyteen.

Viimeksi muokattu:

Marussia

Well-known member
Renngeist antaa myös bannit jos et tykkää nykyisistä F1:stä.

Eikös täällä muuten ole joku homosteluselänpesurinki jonka jäsenet ei saa banneja teki ne sitten mitä vaan?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Heh, sähän olet itse vastannut kysymykseesi jo puolittain:

Eli tiedät mistä viestistä/taulukosta on kyse.

Ja varmastikaan sulta ei ole jäänyt lukematta nämäkään viestit:

Ihan vaan vittuillakseni väännän vielä rautalangasta:
Perez -> Perze -hassuttelusta tuli rangaistus
Renngeistin Panis -> Penis -hassuttelusta ei

Edit: Mainittakoon vielä että itselläni ei ole vaateita tässä asiassa. Mahdollisesti saamani korvaukset lahjoitan hyväntekeväisyyteen.
Kyllähän minä toki kaiken tuon tiesin ja tiedän.

burb

.
Ei tässä mitään siirtymää tapahtunut.

Aiemmin tarjosin tierille lapiota, mutta sinä sotkit sen projektin aika tehokkaasti.
Sori jos sotkin. Tää Perez/Panis -nimittelyhomma ja seuranneet sanktiot (tai niiden puute) on jäänyt mullekin hieman epäselväksi. Mutta ilmeisesti asiaa koskeviin kyselyihin ja pohdintoihin ei tule mitään yksiselitteistä, tyhjentävää, asiallista vastausta vaan jotain lapiovertauksia niin tokkopa mun on järkeä jatkaa ja sotkeutua/sotkea enempää.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Siitä, että ollaan ehdottomasti jostakin jotakin mieltä asian todellisen tilan ollessa päinvastainen tietää, että nyt on ihminen asialla.
Niin, asian todellinen tila onkin erilainen kuin annetaan ymmärtää. Olkoon sitten. Mä menetinkin uskoni modetiimiin jo ajat sitten.

Marussia

Well-known member
Sori jos sotkin. Tää Perez/Panis -nimittelyhomma ja seuranneet sanktiot (tai niiden puute) on jäänyt mullekin hieman epäselväksi. Mutta ilmeisesti asiaa koskeviin kyselyihin ja pohdintoihin ei tule mitään yksiselitteistä, tyhjentävää, asiallista vastausta vaan jotain lapiovertauksia niin tokkopa mun on järkeä jatkaa ja sotkeutua/sotkea enempää.
Oikea vastaus on selänpesurinki.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.