Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pitäisikö tämän toikin nimi muuttaa muotoon "Kun report post ei riitä tai muuten vaan on menkat, valita ja itke täällä"? Ketjua lukiessa tuntuu välillä siltä, kuin koko ketju olisi muutaman hahmon henkilökohtainen vasikoi/itke ketju. Ehkä vain allekirjoittaneen luetun ymmärtämisessä on taas vikaa, kunhan ihmettelen.
Tämä on mun oma vasikointitoikki. Ihan vaan siksi, että osaisitte asiapuolella olla ilman perezlyitä.

Nyt itken, kun tieri on kirjoitettu pienellä. Pitäis olla kirjoitettu ihan olemattomalla.

burb

.
Tämä on mun oma vasikointitoikki.
Muut ei uskalla valittaa muuten kuin Report Postin kautta...
Jos vaihtoehtoina on painaa Report Postia tai lätkäistä viesti Yllikseen niin sanoisin että Mossetyyli on jopa reilumpi. Tälleen "syytetty" saa ainakin tietää kuka on "syyttäjä".
Voin vain kuvitella kuinka paljon valitusta/itkemistä tulee Report Postin kautta, tai oikeastaan en voi, mutta veikkaan että ylivoimaisesti enämpi kuin ne muutamat viestit mitä Mosse on tänne vasikoinut. Että sikälikin vähän turhaa valittaa Mossetyylistä, toikkikin on aivan käypä sellaiseen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
No tuliko Renngeistille rankkua tai edes varoitusta? Ei tainnut tippua. Olisiko siis aika lopettaa se tekopyhä jauhaminen, että täällä olisi muka samat säännöt kaikille? Johan teidän kissatkin nauraa teille tätä menoa. Ei sillä, teidän foorumi, mutta kai te sen verran ymmärrätte, että uskottavuus menee moisella paskanjauhamisella nopiaan. Ei myöskään kannusta lompakkoaan avaamaan moiset kaksoisstandardit moderoinnissa. :nope:

Jään innolla odottamaan koottuja meriselityksiä aiheen tiimoilta.

Pitäisikö tämän toikin nimi muuttaa muotoon "Kun report post ei riitä tai muuten vaan on menkat, valita ja itke täällä"? Ketjua lukiessa tuntuu välillä siltä, kuin koko ketju olisi muutaman hahmon henkilökohtainen vasikoi/itke ketju. Ehkä vain allekirjoittaneen luetun ymmärtämisessä on taas vikaa, kunhan ihmettelen.
Sinänsähän menkkaitkemisen ja -valittamisen määrä on tavallaan noussut liian korkeaksi jo yhdenkin kyseisenlaisen viestin lähettämisen myötä. Sitten on tietysti se, että mitä kukakin pitää minäkin ja mihin toimenpiteisiin katsoo tarpeelliseksi ryhtyä pitämiensiensä pohjalta. Tietysti mielialamatriisia saattaa alkaa hallita ulkosynnytinviitteinen negatiivinen tahtotila jos kaveri yrittää hyötyvinoumaa totuuspoikkeaman keinoin.

Tulikohan tää nyt selitettyä tarpeeksi selkeästi :doubtful: :confused:? Burbille kiitos tuosta yhdestä poliittisesti korrektista ilmaisusta :thumbup:.

Hartsa76

Well-known member
Jos vaihtoehtoina on painaa Report Postia tai lätkäistä viesti Yllikseen niin sanoisin että Mossetyyli on jopa reilumpi. Tälleen "syytetty" saa ainakin tietää kuka on "syyttäjä".
Voin vain kuvitella kuinka paljon valitusta/itkemistä tulee Report Postin kautta, tai oikeastaan en voi, mutta veikkaan että ylivoimaisesti enämpi kuin ne muutamat viestit mitä Mosse on tänne vasikoinut. Että sikälikin vähän turhaa valittaa Mossetyylistä, toikkikin on aivan käypä sellaiseen.
Mossetyylin huono puoli on se, että syytetty voi bannista vapauduttuaan kostaa syyttäjälle laittamalla hänet iggeen, mutta eipä se nyt kovin kummoinen pelote ole Mossetyylin käyttäjille.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Report postin kautta tulee kyllä aika mielenkiintoisia/hauskojakin reportteja toisinaan. Ja pääsiäistoivotuksia.

DW

2009-2016
Report postin kautta tulee kyllä aika mielenkiintoisia/hauskojakin reportteja toisinaan. Ja pääsiäistoivotuksia.
Sen neljä-viisi kuukautta olin paikkaamassa työvoimapulaa, niin tulihan noita muutama sata.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Sen neljä-viisi kuukautta olin paikkaamassa työvoimapulaa, niin tulihan noita muutama sata.
Joo, heh, itse tuossa jokin aika sitten hokasin, että perskeles, nehän on menneet gmailissa roskikseen ne reportpostit. Sinne ne menee edelleen, mutta nykyään roskis tulee tsekattua.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mossetyylin huono puoli on se, että syytetty voi bannista vapauduttuaan kostaa syyttäjälle laittamalla hänet iggeen, mutta eipä se nyt kovin kummoinen pelote ole Mossetyylin käyttäjille.
Kyllähän siinä kyynel kihoaa silmään, kun joku nobody nevöhööd pistää iggeen. On sen verran tasokkaita mun postaukset, että harmittaa ihan vietävästi, jos ei niitä kaikki lue!:thumbfh:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kyllähän siinä kyynel kihoaa silmään, kun joku nobody nevöhööd pistää iggeen. On sen verran tasokkaita mun postaukset, että harmittaa ihan vietävästi, jos ei niitä kaikki lue!:thumbfh:
Mun mielestä ois kiva jos sais ylläpidolta tiedon iggeen joutumisesta, siinähän selviäisi edes jonkun lukevan kirjoituksia.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Kyllähän se niin on, että moderaattoreita ei koske samat säännöt kuin meitä tavallisia käyttäjiä. Se on huomattu. Älkää siis valittako moderaattoreiden virheistä, koska he eivät tee virheitä.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Kyllähän se niin on, että moderaattoreita ei koske samat säännöt kuin meitä tavallisia käyttäjiä.
Tästä tiedosta yllättyneitä ovat? Eihän esim poliisitkaan ihan samoilla säännöillä vedä kuin tavalliset kuolevaiset.

Ja kyllä olen itsenikin kahteen tai kolmeen kertaan jäähyttänyt.

markoj

Custom User
Tästä tiedosta yllättyneitä ovat? Eihän esim poliisitkaan ihan samoilla säännöillä vedä kuin tavalliset kuolevaiset.

Ja kyllä olen itsenikin kahteen tai kolmeen kertaan jäähyttänyt.
Sarjarikollisena bannisi kuuluisi täten olla jotain kuukauden luokkaa?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.