Mieli tekis, mutta olemme vapaamielisiä ja annamme kukkien kukkia, emme tosin kaikkien.Voisiko kaikki bannata joita moderointilinja ei miellytä?
Nörtitkin kelpaa itkupillejä neuvomaan.Eikö tämä ollut kysymystoikki modeille, eikä mikään 'anna nyt kun minä vähän neuvon sua' toikki nörteille?
Oliko tuo kysymysmuodossa?Nörtitkin kelpaa itkupillejä neuvomaan.
Suomi 15 kilpailukykyisin.
Ei ole tuo enää suuri uutinen, kuten silloin kun oltiin ykkösiä. Varmaan väärin mitettu (nyt, ei toki silloin.)
Seuraavia Kreikkoja odotellessa - eiköhän Suomikin ole joukossa.
Ja sitten se, mitä itse pyytää:Tärkeintä on, jotta kunnanhallinnosta ei säästetä!
Kyllä mä satiirin ymmärrän, mutta että ihan jokainen postaus on sitä, niin en.Voisiko pyytää linjan tiukennusta edes asiakeskustelussa, jotta edes täysin turhat vittuilut siellä otettaisiin pois. Jos sinne saataisiin joskus aitoakin keskustelua?
Se oli silloin käpylehmien ja puulaivojen aikaan. Interwebsissä jokainen on idiootti.Voivatko moderaattorit tai ylläpito järjestää parempilaatuisia keskustelijoita ihan kaikkiin osioihin?
Okinawan Yliopistossa vuonna 1962 tehty tutkimus osoittaa keskustelun ja keskustelijoiden laadun välillä olevan merkittävän korrelaation.
15 minuutin aikaraja. Sen jälkeen laskuri nollautuu, jos ei ole aktiivisesti klikkailtu linkkejä.Mikähän on vikana, kun uudet viestit -toiminto ei pelaa yhtään niin kuin kuvittelisi. Kun tulee foorumille, uusia viestejä on ketjuissa vaikka kuinka. Sitten kun klikkaa jonkin puun auki, lukee ja palaa aihelistaan niin koko foorumi onkin muka luettu eikä uusista viesteistä ole enää mitään tietoa.
Ei ole tapana myöntyä vaan siksi, että vastapuoli ei jaksa/osaa ajatella asiaa sitä ilmeistä ensimmäistä vaihtoehtoa pidemmälle. Varsinkin kun sama mustavalkoisuus ja puusilmäisyys on ilmiselvää jokaisessa ko. hahmon kanssa käydyssä ajatustenvaihdossa. Tosin voisi itsekin vaan antaa tyypin olla.Mitäpä jos vain myöntäisit, että se oli pääosin Vettelin vika.
Samaa mieltä Buudelin kanssa.Foorumissa on jo sellainen ominaisuus. Syytä siihen, ettei se ole kaikkien käytössä voin vain arvailla, mutta menemättä yksityiskohtiin uskoisin editointimahdollisuuden tuovan mukanaan enempi haittaa kuin hyötyä.
Minulle kyllä sopii että Yleisessä asiakeskustelussa jokainen asian sijasta kirjoittajaan viittaava hahmo saa automaattisen vuorokauden jäähyn.
Tätä linjaa voisi noudattaa...Erittäin kannatettavaa.