Kommentteja ylläpidolle ja moderaattoreille, plus muu ylläpidon tointen jatkopuinti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Minulle kyllä sopii että Yleisessä asiakeskustelussa jokainen asian sijasta kirjoittajaan viittaava hahmo saa automaattisen vuorokauden jäähyn.
Mun näkemys on webslaven sopivan moderaattoriksi palstalle, jossa ei ole keskustelijoita lain.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Tämä on ehkäpä tyhmä kysymys, mutta mitä on troolaaminen? Onko jossain arvonimet?
 
Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Arvonimellä meinannee tuota tekstiä nikin alapuolella. Esim. WebSlave - Trackman. Joillakin foorumeilla se vaihtuu postausmäärän lisääntyessä.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Jaahasta ja juu en ala maksamaan avatarista. Ja sillä arvonimi-kysymyksellä meinasin, että onko käyttäjillä arvonimet ja jos on niin missä ne lukee? Ja juu Troolauksesta puhuin, eli mitä se on, kun mulle huomautettiin, että:

Alkaa vaikuttaa troolilta..
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
No onko ne täällä. Siis ne arvonimet?
Noita nimimerkin alapuolisia tekstejä voi itse muokkailla haluamikseen. Jotain äkkiseltään huvittavaa mutta ei pitkään naurattavaa yleensä ovat. Bannaus vissiin näkyy siinä kun/jos kohdalle osuu.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Tuo oli hyvä tieto, kiitos Jpp, mutta kun englanti ei ole parhaita puoliani niin voitko mitenkään kertoa, miten tuo onnistuu. Anteeksi vaiva.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jaahasta ja juu en ala maksamaan avatarista. Ja sillä arvonimi-kysymyksellä meinasin, että onko käyttäjillä arvonimet ja jos on niin missä ne lukee? Ja juu Troolauksesta puhuin, eli mitä se on, kun mulle huomautettiin, että:

Alkaa vaikuttaa troolilta..
Siinä luki trollilta, eli trollauksen epäilystä oli kyse. Sitä yleensä epäillään, jos on vastakkaista mieltä yleisen mielipiteen kanssa.

Arvonimistä: jossain postausmäärässä näyttäisi "Registered User" muuttuvan "Senior Memberiksi". Mutta koska ne on muokattavissa, niin ei niillä mitään käytännön merkitystä ole. Eli ei ole arvonimiä.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Ok, mutta mistä onko se siitä, kun painaa omaa nimimerkkiään tuolla ylhäällä ja msitä sieltä? sori vaiva, mutta Englanti ei on parhaita osaamisiani.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Heh, senjor member.
Juu siis joskus jossain vaiheessa löysin tuon muutospaikan, mutta nyt kun yritin, niin en enää löytänyt. Mutta onneksi ei ole tarveta muutella sitä kun oon jo keksinyt "äkkiseltään huvittavan mutta ei pitkään naurattavan" väännöksen.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Olisi yksi kysymys, ketkä ovat modeja ja kuka on ylläpitäjä?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Olisi yksi kysymys, ketkä ovat modeja ja kuka on ylläpitäjä?
Ylläpitäjä on Antti, hän ei aktiivisesti osallistu keskusteluihin. Aktiiviset moderaattorit ovat kouvotsvoni, Bobakki, Otto Hokkanen, burb ja minä. (Unohdinko jonkun?)
 
Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Juu siis joskus jossain vaiheessa löysin tuon muutospaikan, mutta nyt kun yritin, niin en enää löytänyt. Mutta onneksi ei ole tarveta muutella sitä kun oon jo keksinyt "äkkiseltään huvittavan mutta ei pitkään naurattavan" väännöksen.
Tsekkasinpas huvikseni, vaikkei myöskään ole tarvetta vaihtaa.

User CP -> Edit Your Details
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös